Gość Romulus Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 zapala sie tylko co jakie 1000 kilometrow na gazie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2010 chyba coś masz nie tak ze składem mieszanki, na PB też ten błąd wyskakuje?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Romulus Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 chyba coś masz nie tak ze składem mieszanki, na PB też ten błąd wyskakuje?? Nie, w sumie wyskoczylo 2 razy i skasowalem. z iloscia co 1000 przesadzilem w sumie wyszlo 2x na 10000. 10 wrzesnia bede mial interfejs do gazu i w takim wypadku tam bede szukal. Podejrzewam, ze zle skopiowal mape zaplonow z bezyny, Czytalem ze powinno sie kopiowac w czasie jazdy na obciazeniu a podejrzewam ze koles kopiowal na biegu jalowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 a jaką masz instalację?? powinno się stroić podczas jazdy, najpierw mapę PB i później mapę LPG i wtedy się ją dostrraja i pokrywa, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Romulus Opublikowano 19 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 a jaką masz instalację?? powinno się stroić podczas jazdy, najpierw mapę PB i później mapę LPG i wtedy się ją dostrraja i pokrywa, diego ls wczoraj ustawialem tak jak piszesz ale co z tego wyjdzie jeszcze nie wiem wtryski waltek 3omy wedle tego co piszesz czyli malo poprawilem roznice czasow wtrykow (zblizylem do bezyny) i zmienilem nachylenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 diego ls wczoraj ustawialem tak jak piszesz ale co z tego wyjdzie jeszcze nie wiem wtryski waltek 3omy wedle tego co piszesz czyli malo poprawilem roznice czasow wtrykow (zblizylem do bezyny) i zmienilem nachylenia te "wtryski" są za wolne do Twojego auta, ile masz na nich przejechane od zamontowania lub czyszczenia i kalibracji?? prawdopodobnie maja rozjazdy i leją jak chcą i wtedy wyskakuje błąd jak jest apogeum tego wszystkiego. nie wiem jak jest w diego (ale luknę i obadam) ale nie należy zbliżać czasów wtrysków PB i LPG, tylko patrzeć czy podczas przełączania z PB na LPG i odwrotnie, nie zmienia się czas wtrysku PB, jak się zmienia to coś jest źle wystrojone bo komp koryguje mieszankę jaki jeszcze masz reduktor, daj może jakieś zdjecie instalacji, bo może masz za słaby reduktor, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Romulus Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 sprzet po kalibracji miewa sie dobrze, mape zbieralem ze 20 minut za zakresu 2000-3000rpm na kazdym biegu. nie zblizalem casow wtrysku po twoim wpisie, pojezdzilem, oprogramowanie przliczylo wszystko zrobilem mala korekte i jest super. spalanie jest prawie takie jak pb. wlasciwie to mam 6 auto na gazie ale pierwsze na sekwencji. mam jeszcze seja na gaziku gdzie sam tez ustawialem. sejek przejezdza 15.5km na litrze gazu gazownik jak go ustawial to mowil ze bedzie palic 9 litrow bo mniej sie nie da, po moim ustawianiu na 27 litrach robi 380-390 kilometrow gazik w nissanie mam ponad pol roku i przejechane 15 tysiow. chcialem sie tylko upewnic czy dobrze robie. a naprowadziles mnie dobrze dzieki za pomoc i zainteresowanie, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.