Gość roland187 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Zastanawiam się ile koni ma moja Primera w dokumentach nic nie pisze (nie mam instrukcji obsługi) a różne internetowe źródła podają informacje sprzeczne...:/ Nie wiem nawet w końcu czy jest na wtrysku czy na gaźniku ?? Specyfikacja: Nadwozie sedan kolor złoty (platyna) Rok 1991 Produkcja Wielka Brytania Kupiona za granicą prawdopodobnie Niemcy (na 50%) jestem jej 3właścicielem 1kupił ją mieszkając w Polsce (ksiądz) potem mój wujek następnie moja rodzina Wyposażenie 4 elek. szyby, wpomag. kierownicy, welur, elek. szyberdach Mechanicznie silnik 1.6 SLX ***KM ***Nm 16zaworowy R4 5bieg. skrzynia biegów manualna, katalizator. Zawieszenie (domyślam się) przód kolumny McPersona tył Belka skrętna Hamulce przód tarcze hamulc. tył hamulc. bębnowe dużo nie przydatnych informacji do mojego pytania ale chciałem żebyście mieli jasność proszę o szybką odpowiedź pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Zastanawiam się ile koni ma moja Primera w dokumentach nic nie pisze (nie mam instrukcji obsługi) a różne internetowe źródła podają informacje sprzeczne...:/ Nie wiem nawet w końcu czy jest na wtrysku czy na gaźniku ?? Specyfikacja: Nadwozie sedan kolor złoty (platyna) Rok 1991 Produkcja Wielka Brytania Kupiona za granicą prawdopodobnie Niemcy (na 50%) jestem jej 3właścicielem 1kupił ją mieszkając w Polsce (ksiądz) potem mój wujek następnie moja rodzina Wyposażenie 4 elek. szyby, wpomag. kierownicy, welur, elek. szyberdach Mechanicznie silnik 1.6 SLX ***KM ***Nm 16zaworowy R4 5bieg. skrzynia biegów manualna, katalizator. Zawieszenie (domyślam się) przód kolumny McPersona tył Belka skrętna Hamulce przód tarcze hamulc. tył hamulc. bębnowe dużo nie przydatnych informacji do mojego pytania ale chciałem żebyście mieli jasność proszę o szybką odpowiedź pozdrawiam mam rozumieć, że w dowodzie rejestracyjnym nie masz KW? będzie 90 (pewnie kilka zdechło) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Zawieszenie (domyślam się) przód kolumny McPersona tył Belka skrętna w DO masz KW a w tym stwierdzeniu wyżej to nie do końca tak jest, zerknij w nadkole to zrozumiesz, a w ostateczności możesz VIN (czyli ten długi numer) rozkodować i będziesz wiedział Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Nissan Primera LX/SLX 1,6 16v (1990-1993) 1. Moc max 70KW/96KM 2. Predkosc obrotowa mocy max-6000 obr/min 3. Moment max -134Nm.4. Predkosc obrotowa mometu max 4000 obr/min. Silnik GA16DS. Uklad zasilania gaznikowy / w samochodach z regulowanym katalizatorem spalin sterowany elektronicznie(z sonda lambda w ukladzie wydechowym).Gaznik modele bez katalizatora Hitachi 21L 304-05, natomiast z katalizatorem Hitachi 21L 304-06.Mysle ze odpowiedzialem na Twoje pytania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość roland187 Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 Dzięki Wam bardzo Pozostaje tylko jedno bardzo ważne pytanie bo zastanawiam się nad wymianą paska lub łańcuszka rozrządu no właśnie !!!:/ nie wiem co tam jest bardzo proszę jeżeli ktoś wie co tam jest niech napisze będę wdzięczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 W tym silniku masz dwa walki rozrzadu i napedzane sa one dwoma lancuchami poprzez kola posrednie. Napinacz lancucha hydrauliczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość roland187 Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 Aha dzięki wielkie czyli nie muszę wymieniać rozrządu ? (Nic nie piszczy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 Krazy opinia ze lanczuszek rozrzadu ma starczyc do konca eksploatacji. Jest to nie do konca prawda. Warto sprawdzic bo lanczuszki tez sie wyciagaja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 To, że łańcuch ma przeżyć budę to nie jest prawda. Wszystko zależy też od tego jak się jeździ. U mnie łańcuch już wyje i się rzuca, ale 330kkm nakręcił i chyba mu starczy. Łyżwy trzymające łańcuch tez się wycierają i nie trzymają go już jak należy. Wraz z kolejnymi kilometrami łańcuch się wyciąga tak, że w pewnym momencie już napinacza nie starcza. Zawsze możesz zdjąć pokrywę klawiatury i zobaczyć jak ma się łańcuch, tylko wtedy odrazu wymiana uszczelki pod pokrywę klawiatury. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość roland187 Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Aha dobra dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojt_mk.. Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 To, że łańcuch ma przeżyć budę to nie jest prawda. Wszystko zależy też od tego jak się jeździ. U mnie łańcuch już wyje i się rzuca, ale 330kkm nakręcił i chyba mu starczy. Łyżwy trzymające łańcuch tez się wycierają i nie trzymają go już jak należy. Wraz z kolejnymi kilometrami łańcuch się wyciąga tak, że w pewnym momencie już napinacza nie starcza. Zawsze możesz zdjąć pokrywę klawiatury i zobaczyć jak ma się łańcuch, tylko wtedy odrazu wymiana uszczelki pod pokrywę klawiatury. A jak sprawdzisz że łańcuch jest dobry ?? na oko? ja zdejmowałem pokrywę zaworów ale co tam sprawdzisz jak łańcuch jest na kole zębatym????????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 wojt_mk.. w 1.6 masz dwa łańcuchy to fakt dolnego nie sprawdzi. W 2.0B masz jeden i można zobaczyć czy już bardzo wisi czy jeszcze da radę. Z resztą po kołach zębatych też można zobaczyć czy już mają ostre krawędzie - mocno wyrobione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 a mi sie tłukł i sie urwał SR20 2001 r 160 kkm ,,,, a śmigał na automacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.