Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P10] moc ile koni ?? ile Nm ? jakie zawieszenie ?


Gość roland187
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zastanawiam się ile koni ma moja Primera w dokumentach nic nie pisze (nie mam instrukcji obsługi) a różne internetowe źródła podają informacje sprzeczne...:/ Nie wiem nawet w końcu czy jest na wtrysku czy na gaźniku ??

Specyfikacja:

Nadwozie sedan kolor złoty (platyna)

Rok 1991

Produkcja Wielka Brytania

Kupiona za granicą prawdopodobnie Niemcy (na 50%) jestem jej 3właścicielem 1kupił ją mieszkając w Polsce (ksiądz) potem mój wujek następnie moja rodzina

Wyposażenie 4 elek. szyby, wpomag. kierownicy, welur, elek. szyberdach

Mechanicznie silnik 1.6 SLX ***KM ***Nm 16zaworowy R4 5bieg. skrzynia biegów manualna, katalizator.

Zawieszenie (domyślam się) przód kolumny McPersona tył Belka skrętna

Hamulce przód tarcze hamulc. tył hamulc. bębnowe

 

dużo nie przydatnych informacji do mojego pytania ale chciałem żebyście mieli jasność proszę o szybką odpowiedź pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się ile koni ma moja Primera w dokumentach nic nie pisze (nie mam instrukcji obsługi) a różne internetowe źródła podają informacje sprzeczne...:/ Nie wiem nawet w końcu czy jest na wtrysku czy na gaźniku ??

Specyfikacja:

Nadwozie sedan kolor złoty (platyna)

Rok 1991

Produkcja Wielka Brytania

Kupiona za granicą prawdopodobnie Niemcy (na 50%) jestem jej 3właścicielem 1kupił ją mieszkając w Polsce (ksiądz) potem mój wujek następnie moja rodzina

Wyposażenie 4 elek. szyby, wpomag. kierownicy, welur, elek. szyberdach

Mechanicznie silnik 1.6 SLX ***KM ***Nm 16zaworowy R4 5bieg. skrzynia biegów manualna, katalizator.

Zawieszenie (domyślam się) przód kolumny McPersona tył Belka skrętna

Hamulce przód tarcze hamulc. tył hamulc. bębnowe

 

dużo nie przydatnych informacji do mojego pytania ale chciałem żebyście mieli jasność proszę o szybką odpowiedź pozdrawiam :)

mam rozumieć, że w dowodzie rejestracyjnym nie masz KW? będzie 90 (pewnie kilka zdechło)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Zawieszenie (domyślam się) przód kolumny McPersona tył Belka skrętna

 

 

w DO masz KW

a w tym stwierdzeniu wyżej to nie do końca tak jest, zerknij w nadkole to zrozumiesz,

a w ostateczności możesz VIN (czyli ten długi numer) rozkodować i będziesz wiedział

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nissan Primera LX/SLX 1,6 16v (1990-1993) 1. Moc max 70KW/96KM 2. Predkosc obrotowa mocy max-6000 obr/min 3. Moment max -134Nm.4. Predkosc obrotowa mometu max 4000 obr/min. Silnik GA16DS. Uklad zasilania gaznikowy / w samochodach z regulowanym katalizatorem spalin sterowany elektronicznie(z sonda lambda w ukladzie wydechowym).Gaznik modele bez katalizatora Hitachi 21L 304-05, natomiast z katalizatorem Hitachi 21L 304-06.Mysle ze odpowiedzialem na Twoje pytania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dzięki Wam bardzo :D Pozostaje tylko jedno bardzo ważne pytanie bo zastanawiam się nad wymianą paska lub łańcuszka rozrządu no właśnie !!!:/ nie wiem co tam jest bardzo proszę jeżeli ktoś wie co tam jest niech napisze będę wdzięczny :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym silniku masz dwa walki rozrzadu i napedzane sa one dwoma lancuchami poprzez kola posrednie. Napinacz lancucha hydrauliczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krazy opinia ze lanczuszek rozrzadu ma starczyc do konca eksploatacji. Jest to nie do konca prawda. Warto sprawdzic bo lanczuszki tez sie wyciagaja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, że łańcuch ma przeżyć budę to nie jest prawda. Wszystko zależy też od tego jak się jeździ. U mnie łańcuch już wyje i się rzuca, ale 330kkm nakręcił i chyba mu starczy. Łyżwy trzymające łańcuch tez się wycierają i nie trzymają go już jak należy. Wraz z kolejnymi kilometrami łańcuch się wyciąga tak, że w pewnym momencie już napinacza nie starcza. Zawsze możesz zdjąć pokrywę klawiatury i zobaczyć jak ma się łańcuch, tylko wtedy odrazu wymiana uszczelki pod pokrywę klawiatury.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, że łańcuch ma przeżyć budę to nie jest prawda. Wszystko zależy też od tego jak się jeździ. U mnie łańcuch już wyje i się rzuca, ale 330kkm nakręcił i chyba mu starczy. Łyżwy trzymające łańcuch tez się wycierają i nie trzymają go już jak należy. Wraz z kolejnymi kilometrami łańcuch się wyciąga tak, że w pewnym momencie już napinacza nie starcza. Zawsze możesz zdjąć pokrywę klawiatury i zobaczyć jak ma się łańcuch, tylko wtedy odrazu wymiana uszczelki pod pokrywę klawiatury.

A jak sprawdzisz że łańcuch jest dobry ?? na oko? ja zdejmowałem pokrywę zaworów ale co tam sprawdzisz jak łańcuch jest na kole zębatym?????????????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wojt_mk.. w 1.6 masz dwa łańcuchy to fakt dolnego nie sprawdzi. W 2.0B masz jeden i można zobaczyć czy już bardzo wisi czy jeszcze da radę. Z resztą po kołach zębatych też można zobaczyć czy już mają ostre krawędzie - mocno wyrobione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...