Gość heineken72 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Witam. W Primerze 2.0diesel P10 nie odłącza sie układ dogrzewania świec silnika. Nie wiem co jest odpowiedzialne za ich prawidłową pracę. Normalnie to po uruchomieniu silnika to świece grzeją jeszcze z 3-4 minuty (taki układ by silnik nie gasł i pracował równo) Coś mi szwankuje i te świece grzeją ok 20 min a czasem wcale nie gasną. Już 2 x robiłem alternator bo na dłuzszą metę nie wytrzymywał obciążenia. Ktoś może wie co jest odpowiedzialne za ich odłaczanie ? ... znów chyba mi alternator poszedł od tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2010 Witam. W Primerze 2.0diesel P10 nie odłącza sie układ dogrzewania świec silnika. Nie wiem co jest odpowiedzialne za ich prawidłową pracę. Normalnie to po uruchomieniu silnika to świece grzeją jeszcze z 3-4 minuty (taki układ by silnik nie gasł i pracował równo) Coś mi szwankuje i te świece grzeją ok 20 min a czasem wcale nie gasną. Już 2 x robiłem alternator bo na dłuzszą metę nie wytrzymywał obciążenia. Ktoś może wie co jest odpowiedzialne za ich odłaczanie ? ... znów chyba mi alternator poszedł od tego Sprawdz przekaznik swiec zarowych. Moze styki juz zasniedziale i trzeba przeczyscic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 przekaźnik klika .. jak zapale to po chwili wyłączaja tylko że podczas jazdy potrafia sie właczyć same Załozyłem diode 12V dla kontroli czasem się wyłacza po 3 minutach a czasem 10 pracują a silnik ciepły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 o ile dobrze pamiętam, ale jak się mylę to niech ktoś to poprawi, w nissmo są 3 poziomy grzania, po włożeniu kluczyka świece są już podgrzewane, później po przekręceniu, czyli to co robi nam lampka, i trzeci chyba jeszce przy rozruchu, a sterowanie tego wszystkiego jest gdzieś w okolicach tunelu środkowego, ale czy z przodu czy z tyłu to nie wiem, tak mi tłumaczył elektryk jak też miałem problem w swojej byłej P10, poodcinał wszystko poza grzaniem, bo koszt sterownika troszkę duży był wtedy, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
binladen Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 dobrze mówisz Dino to ten sterownik wariuje , ewentualnie czujnik temperatury wysyła złe odczyty sprawdż to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.