Gość Bartek L. Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Witam, Otoz ma problem, w ciagu ostatnich 10 dniach wyslalem dziesiatki mailii do roznych hurtowni w calym kraju i nigdzie nie znalazlem reperaturek czy blotnikow do mod. 3 D , wszedzie sa natomiast do kombi i sedana . O co chodzi tu? Czyzby z mod. 5D pasowaly do 3D ? Tu znalazlem taki oto watek http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/65978-reperaturka-sunny-n14-3d/ , ale troche wierzyc mi sie nie chce , ze trzeba wyciac jedynie profil pod drzwi. Przeciez w mod. 5D drzwi zachodza na nadkola i moze zabraknac blachy po prostu, jesli ktos ma duzo rdzy (tak jak ja). A co z mod poprzednim, czyli N13 - 3 D. Moze ta by pasowala? Czy warto ew. zainwestowac w uzywany caly uzywany blotnik, blacharz moze wyciac to , co potrzebuje? Ale czy rdza nie wyjdzie za 1,2 lata znawu? Co polecacie, co przerabialiscie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komorokoro Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 załóż jeszcze ze 20 tematów na to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bartek L. Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 Jesli chcesz byc pomocny, to podaj konkretny link, oprocz tego , ktory wskazalem z swoim poscie. Ja jakos szukalem i nie znalazlem. A za nieszczesna powtorke przeprosilem. Poczytaj sobie regu Kolego! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezes113 Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 Ale czy rdza nie wyjdzie za 1,2 lata znawu? Wstawienie reperaturki pomaga właśnie na ok 2 lata. Po tym czasie ruda zacznie wychodzić, chyba że będziesz bardzo starannie co roku odświeżał zabezpieczenie antykorozyjne. Przy cięciu brach i wspawywaniu reperaturek używa się palników i spawarek które w miejscu pracy przegrzewają blachę pozbawiając ją antykorozyjnej warstwy zabezpieczającej nakładanej w fabryce. Zatem nie wierz jak blacharz Ci obiecuje, że taka robota starczy na dłużej niż 2-3 lata. Przerabiałem to na samochodzie ojca i swoim. Co do reperaturek błotników w wersji 3D - z tym już od dawna jest problem. Nie wiem jak poważnych ingerencji wymaga blacha, ale jeżeli nie są to bardzo duże powierzchnie to dobry blacharz sam dorobi np. końcówki progów i dolną część błotnika. Tyle tylko że wtedy będziesz miał więcej szpachli na samochodzie, a szpachla wieczna też nie jest. Jak będziesz robił błotniki i progi to sprawdź w jakim stanie masz mocowania tylnych amortyzatorów - często tam ruda kwitnie pod osłona boczków, którymi zabudowany jest bagażnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.