witekpierwszy Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Witam, Miałem wczoraj okazję obejrzeć moją nową P11.144 od spodu. I zauważyłem 2 urwane jakieś łączniki, które były połączone z jakimś czujnikiem (jeden za przednią osią, drugi przed tylą). Śmiem podejrzewać, że są one odpowiedzialne za wysokość świecenie ksenonów. Co więcej lampy święcą na odległość 2m; praktycznie nie da się jechać na światłach mijania, więc to chyba będzie to. Pogrzebałem w manualu i chyba znalazłem. Zaznaczyłem, które elementy są urwane Może ktoś mnie upewnić w moim rozumowaniu? I gdzie takie łączniki można kupić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin78 Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Upewniam cię . Bez tego łącznika lampy nie będą dobrze ustawione ani nie będą sie same poprawnie poziomować. Niestety pozostaje ci tylko kupic jakis używany bo wg katalogu w sam łacznik nie wystepuje jako część zamienna. A cały czujnik ma pewnie zabójczą cenę. Swoją droga dziwne że ktoś je zdemontował. Może czujniki były uszkodzone i lampy świeciły po niebie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witekpierwszy Opublikowano 2 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Upewniam cię . Bez tego łącznika lampy nie będą dobrze ustawione ani nie będą sie same poprawnie poziomować. Niestety pozostaje ci tylko kupic jakis używany bo wg katalogu w sam łacznik nie wystepuje jako część zamienna. A cały czujnik ma pewnie zabójczą cenę. Swoją droga dziwne że ktoś je zdemontował. Może czujniki były uszkodzone i lampy świeciły po niebie?? one nie są zdemontowane, tylko złamane (były trochę przerdzewiałe). obydwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 czyli może sam czujnik dobry to może wystarczy dorobić resztę na pewno będzie taniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Dokładnie tak jak pisze dino. Czujników to nie kupisz w zamienniku. Aso zedrze jak za drugi wózek, a szrotownia to nie zawsze ma a i też pewnie będą chcieli za to wór pieniędzy, bo nigdzie nie ma tego. Xenony są regulowane wstępnie za pomocą plastikowej śruby w silniczku (klucz 8 lub 6) Jeśli nie ma żadnej reakcji po wyłączeniu silnika to możesz ustawić je na stałe w pozycji takiej abyś nie oślepiał innych. Czy wcześniej działała ci ta samoregulacja (światła się opuszczały po wyłączeniu zapłony). Jeśli to jedynie tylko przerdzewiałe druty to nie widzę problemu wygiąć nowe. Jeśli natomiast czujniki są uwalone to proponuję rozwiązanie pierwsze pamiętając zarazem o obniżaniu ręcznie świateł w przypadku kompletu osób + bagaż. Niestety z braku regulatora w kabinie pozostaje jedynie kręcenie pod maską kluczykiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witekpierwszy Opublikowano 6 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Dokładnie tak jak pisze dino. Czujników to nie kupisz w zamienniku. Aso zedrze jak za drugi wózek, a szrotownia to nie zawsze ma a i też pewnie będą chcieli za to wór pieniędzy, bo nigdzie nie ma tego. Xenony są regulowane wstępnie za pomocą plastikowej śruby w silniczku (klucz 8 lub 6) Jeśli nie ma żadnej reakcji po wyłączeniu silnika to możesz ustawić je na stałe w pozycji takiej abyś nie oślepiał innych. Czy wcześniej działała ci ta samoregulacja (światła się opuszczały po wyłączeniu zapłony). Jeśli to jedynie tylko przerdzewiałe druty to nie widzę problemu wygiąć nowe. Jeśli natomiast czujniki są uwalone to proponuję rozwiązanie pierwsze pamiętając zarazem o obniżaniu ręcznie świateł w przypadku kompletu osób + bagaż. Niestety z braku regulatora w kabinie pozostaje jedynie kręcenie pod maską kluczykiem Nie potrafię powiedzieć, czy wcześniej było dobrze, bo dopiero wczoraj odebrałem blachy i opłaciłem OC. Tak więc praktycznie pierwszy raz nim jeździłem Najpierw sprawdzę czy te czujniki w ogóle działają. Jeśli tak, to dorobię jakoś te łączniki. Jak nie to ustawię ręcznie tak, jak mówiłeś Łączniki pospawane migo-magiem i jest OK. jeszcze tylko mała regulacja, bo trochę za nisko się ustawiają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemmist Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Nie potrafię powiedzieć, czy wcześniej było dobrze, bo dopiero wczoraj odebrałem blachy i opłaciłem OC. Tak więc praktycznie pierwszy raz nim jeździłem Najpierw sprawdzę czy te czujniki w ogóle działają. Jeśli tak, to dorobię jakoś te łączniki. Jak nie to ustawię ręcznie tak, jak mówiłeś Łączniki pospawane migo-magiem i jest OK. jeszcze tylko mała regulacja, bo trochę za nisko się ustawiają. dużo, dużo smaru na elementy ruchome (takie kulki) tych czujników, to one rdzewieją, stają dęba i element się rozrywa. Nowey czujnik w aso ok 700zł z tego co pamiętam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.