Gość slawek333 Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Mam problem w Nissanie Note 1.5 DCI. Przejawia się on tym że notorycznie przepala się opornica dmuchawy. Kilkakrotnie ją wymieniałem ale efekt jest ten sam. Montuję zawsze taką samą opornicę 0,96 oma 12V (taka jaka była zamontowana od nowości). Proszę o poradę jak usunąć ten defekt lub co może być jego przyczyną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
notek-a Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Mi też kiedyś się spaliła, ale tylko raz - na szczęście podczas gwarancji. Boję się jedynie, że jak się gwara skończy, też się to stanie. Ja używam dmuchawy zawsze - piszę to, bo wiem, że niektórzy oszczędzają i potrafią jeździć bez dmuchawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawek333 Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 No niestety mi to przydarzyło się trzykrotnie i nie wiem co jest tego przyczyną w ASO po pierwszej wymianie mówili że jest już wszystko OK a niestety ta część w ASO to 250 PLN a o zamiennik trudno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was79 Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 No niestety mi to przydarzyło się trzykrotnie i nie wiem co jest tego przyczyną w ASO po pierwszej wymianie mówili że jest już wszystko OK a niestety ta część w ASO to 250 PLN a o zamiennik trudno. jest jedno "ale". Jeżeli miałeś montowaną w aso, to masz rok gwarancji na nią, wiec mozesz uderzyć do nich (no chyba ze montowali przed ponad rokiem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
notek-a Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 Dokładnie tak - raz, że jest gwarancja, dwa, że jesli usterka powtarza się kilka razy, to klient też ma jakieś prawa - jeśli samochód stoi długo w serwisie, to można coś wywalczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slawek333 Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Dzięki. Będę atakował ASO Nissana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Wspomnij przy okazji o wielokrotności napraw tego elementu. Może usuwają skutek a nie przyczynę. Czasem tzw. doradcom serwisowym trzeba temat włożyć "łopatą do głowy", ponieważ wielu z nich nie ma żadnej wiedzy technicznej. Są po prostu specjalistami od obsługi klietna i na tym koniec. Natomiast mechanicy bazują na tym, co mają przez takiego doradcę opisane w systemie przyjęciowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
was79 Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Wspomnij przy okazji o wielokrotności napraw tego elementu. Może usuwają skutek a nie przyczynę. Czasem tzw. doradcom serwisowym trzeba temat włożyć "łopatą do głowy", ponieważ wielu z nich nie ma żadnej wiedzy technicznej. Są po prostu specjalistami od obsługi klietna i na tym koniec. Natomiast mechanicy bazują na tym, co mają przez takiego doradcę opisane w systemie przyjęciowym. tak i od razu zwala winę na niego, że awaria poszła od innego elementu, oni założyli sprawny itd., itp. i nastepnię (jak nie ma gwarancji na cały samochód) skroją go na ładną sumkę. Ja bym się nie przyznawał, jak nie ma gwary na całe auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
notek-a Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 (edytowane) Co szkodzi spróbować. Jeśli awarię powoduje inny elemnt, to w takim razie, za żadnym razem nie zostało to naprawione - usunięto tylko skutek, a nie to co powoduje awarię. Edytowane 6 Września 2010 przez notek-a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoaj68 Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 (edytowane) Polecam ten Japoński produkt pasuje idealnie do notka http://allegro.pl/opornik-rezystor-dmuchawy-nissan-micra-k12-valeo-i1445239971.html Pół roku temu wymieniłem i jak na razie działa znakomicie, cena 99zł a nie 250 jak w ASO a najciekawsze jest to że to produkt made ni Japan. Edytowane 5 Marca 2011 przez mikoaj68 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Polecam ten Japoński produkt pasuje idealnie do notka Pół roku temu wymieniłem i jak na razie działa znakomicie, cena 99zł a nie 250 jak w ASO a najciekawsze jest to że to produkt made ni Japan. A była gdzieś na części nalepka "Made in Japan"? Pytam, bo Valeo to firma z francuskim rodowodem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoaj68 Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Tak była na rezystorku ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 (edytowane) Tak była na rezystorku ! Rezystorek może i japan ale firma francuska(ale mają też fabrykę w japoni od 1999r)naprawić opornicę samemu to koszt 6-10zł jak to zrobić radziłem(i nie tylko ja) na forum almera.po prostej naprawie działa już 6lat(więc chyba skutecznie:)) Edytowane 5 Marca 2011 przez manix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 (edytowane) Manix daj linka do tej porady,przyda się .Oczywiście jak znajdziesz trochę czasu,bo szukać w stosie postów to czasami jak w stogu siana Edytowane 6 Marca 2011 przez JACKO29 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 (edytowane) Manix daj linka do tej porady,przyda się .Oczywiście jak znajdziesz trochę czasu,bo szukać w stosie postów to czasami jak w stogu siana Jest kilka sposobów ale najłatwiejszy to ten ,ja tak zrobiłem i działa w almerze do dziś.Tu akurat P10 ale zasada ta sama(ja ją zastosowalem w N15)jest też metoda z opornikami ale pracochłonna.Specyfik zastosowałem do łączenia ścieżek ogrzewania szyby(7zł)p.s.ja ten czarny plastyik ze zdjęcia zdjełem(zatrzaski i silikon)bo miałem walniętą ścieżkę na wjściu i działała tylko na najwyższych obrotach. http://www.nissanklu...ia_dmuchawa.pdf P.S.opornica bardzo często wysiada gdy uzywamy dmuchawy na najnizszym biegu(I-II).Gdy używamy przy wiekszych biegach(III-V)problem nie występuje.(ale szum wentylatora jest większy ) Edytowane 23 Marca 2011 przez manix 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 OK! Dzięki Ci,przyda się dla potomności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.