Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[micra k10] wyciek plynu chlodniczego w dziwnym miejscu


Gość skuwiak

Rekomendowane odpowiedzi

wydaję mi się, że puki tego nie rozbierzesz, to nigdy się nie dowiesz. Może jakaś uszczelka poszła do piachu, albo jeszcze coś. Może w ogóle to nie jest płyn chłodniczy....porozkręcaj ile można, i znajdź dokładne miejsce przecieku tajemniczego płynu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Miałem identycznie, tylko w K11. Ale widzę, że niewiele się różni. Też się mocno dziwiłem miejscem przecieku, to miejsce niby jest fabrycznie "pasowane", obudowa pompy wodnej. Ale poradziłem sobie specjalną żywicą do sklejania aluminium. Miejsce oczyściłem szczotką porządnie, odtłuściłem dobrze, a wcześniej wymieszaną 2-składnikową żywicą dokładnie zakleiłem całe feralne miejsce. Od roku nie mam żadnych przecieków w tym miejscu. Żywica wysycha w ciągu 5 minut, czym większa temperatura, tym szybciej się utwardza. W razie zainteresowania nazwą żywicą podam nazwę, tylko musiałbym sprawdzić nazwę. Chyba jakiś kanadyjski wyrób. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZADNE KLEJENIE NIE SLUCHAJ TAKICH PORAD TO JEST PKT WEJSCIA STALOWEJ RURKI W BLOK Z TYLU POMPY WODY. TA RURKA MA MOCOWANIE DO BLOKU SRUBA ODKRECASZ I WYSUWASZ RURKE, WYMIENIASZ ORING KTORY JUZ SKRUSZAL NA NOWY DOSTEPNY W KAZDYM SKLEPIE MOTORYZACYJNYM CALOSC OCZYSCISZ Z RDZY PAPIEREM SCIERNYM LEKKO POSMARUJESZ SMAREM LUB JAK CHCESZ TO OLEJEM SILNIKOWYM SKLADASZ SKRECASZ, ZALEWASZ PLYNEM I GOTOWE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZADNE KLEJENIE NIE SLUCHAJ TAKICH PORAD TO JEST PKT WEJSCIA STALOWEJ RURKI W BLOK Z TYLU POMPY WODY. TA RURKA MA MOCOWANIE DO BLOKU SRUBA ODKRECASZ I WYSUWASZ RURKE, WYMIENIASZ ORING KTORY JUZ SKRUSZAL NA NOWY DOSTEPNY W KAZDYM SKLEPIE MOTORYZACYJNYM CALOSC OCZYSCISZ Z RDZY PAPIEREM SCIERNYM LEKKO POSMARUJESZ SMAREM LUB JAK CHCESZ TO OLEJEM SILNIKOWYM SKLADASZ SKRECASZ, ZALEWASZ PLYNEM I GOTOWE

Witam. To bardzo cenna wiadomość. Przepraszam za wprowadzenie w błąd. Byłem przekonany, że ta rurka jest zaprasowana razem z blokiem. Gbybym wiedział, że jest tak, jak Pan napisał, na pewno wymieniłbym oring, a nie bawił się w klejenie. Czy mogę prosić o podanie usytuowania owej śruby, która mocuje rurkę do bloku? Na wiosnę zrobię to tak, jak potrzeba...Z góry dzięjuę za odpowiedź i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli przyjrzysz sie rurce biegnie ona za kolektorem wydechowym i tam laczy sie z wezem gumowym, szukaj w tamtej okolicy sruby na klucz 12 lub 13

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...