Gość skuwiak Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 Witam. Mam problem z wyciekiem plynu chlodniczego w mojej k10. Miejsce wycieku pokazalem na zdjeciu. Ma ktos pomysl jak to wyeliminowac? Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kropelki Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 wydaję mi się, że puki tego nie rozbierzesz, to nigdy się nie dowiesz. Może jakaś uszczelka poszła do piachu, albo jeszcze coś. Może w ogóle to nie jest płyn chłodniczy....porozkręcaj ile można, i znajdź dokładne miejsce przecieku tajemniczego płynu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 Cześć. Miałem identycznie, tylko w K11. Ale widzę, że niewiele się różni. Też się mocno dziwiłem miejscem przecieku, to miejsce niby jest fabrycznie "pasowane", obudowa pompy wodnej. Ale poradziłem sobie specjalną żywicą do sklejania aluminium. Miejsce oczyściłem szczotką porządnie, odtłuściłem dobrze, a wcześniej wymieszaną 2-składnikową żywicą dokładnie zakleiłem całe feralne miejsce. Od roku nie mam żadnych przecieków w tym miejscu. Żywica wysycha w ciągu 5 minut, czym większa temperatura, tym szybciej się utwardza. W razie zainteresowania nazwą żywicą podam nazwę, tylko musiałbym sprawdzić nazwę. Chyba jakiś kanadyjski wyrób. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel2163 Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 ZADNE KLEJENIE NIE SLUCHAJ TAKICH PORAD TO JEST PKT WEJSCIA STALOWEJ RURKI W BLOK Z TYLU POMPY WODY. TA RURKA MA MOCOWANIE DO BLOKU SRUBA ODKRECASZ I WYSUWASZ RURKE, WYMIENIASZ ORING KTORY JUZ SKRUSZAL NA NOWY DOSTEPNY W KAZDYM SKLEPIE MOTORYZACYJNYM CALOSC OCZYSCISZ Z RDZY PAPIEREM SCIERNYM LEKKO POSMARUJESZ SMAREM LUB JAK CHCESZ TO OLEJEM SILNIKOWYM SKLADASZ SKRECASZ, ZALEWASZ PLYNEM I GOTOWE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 ZADNE KLEJENIE NIE SLUCHAJ TAKICH PORAD TO JEST PKT WEJSCIA STALOWEJ RURKI W BLOK Z TYLU POMPY WODY. TA RURKA MA MOCOWANIE DO BLOKU SRUBA ODKRECASZ I WYSUWASZ RURKE, WYMIENIASZ ORING KTORY JUZ SKRUSZAL NA NOWY DOSTEPNY W KAZDYM SKLEPIE MOTORYZACYJNYM CALOSC OCZYSCISZ Z RDZY PAPIEREM SCIERNYM LEKKO POSMARUJESZ SMAREM LUB JAK CHCESZ TO OLEJEM SILNIKOWYM SKLADASZ SKRECASZ, ZALEWASZ PLYNEM I GOTOWE Witam. To bardzo cenna wiadomość. Przepraszam za wprowadzenie w błąd. Byłem przekonany, że ta rurka jest zaprasowana razem z blokiem. Gbybym wiedział, że jest tak, jak Pan napisał, na pewno wymieniłbym oring, a nie bawił się w klejenie. Czy mogę prosić o podanie usytuowania owej śruby, która mocuje rurkę do bloku? Na wiosnę zrobię to tak, jak potrzeba...Z góry dzięjuę za odpowiedź i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel2163 Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 jezeli przyjrzysz sie rurce biegnie ona za kolektorem wydechowym i tam laczy sie z wezem gumowym, szukaj w tamtej okolicy sruby na klucz 12 lub 13 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.