Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P12]Primera 1,9 dci warczy przy dodawaniu gazu

Gość gapcio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

Zalogowałem się na formu, bo potrzebuję pomocy.

Primera 1,9 dci 2004

Primerka mojej żony coś nawala...

jak przy ruszaniu za szybko odpuszczę sprzęgło, albo po ruszeniu mocno wcisnę gaz to coś warczy/burczy, po odpuszczeniu i spokojnym dodawaniu gazu odgłos się nie pojawia. Na wyższych biegach(powyżej 2) i przy dużych prędkościach i obrotach dźwięk się też nie pojawia. Nie pojawia się też przy dynamicznej jeździe na wyższych biegach.

Czy to początki rozwałki dwumasu?

Proszę o podpowiedź.

Jako, że nie znam się za bardzo na mechanice może moglibyście podsunąć jakiegoś fachowca do którego mógłbym podjechać na diagnozę?

Z góry dziękuję

Piotrek

Edytowane przez gapcio

chodzi wam o niskie obroty na starcie i dziwne odglosy?? sprawdz mikronipinacz moze ma drgania wtedy albo mikronapinacz do wymiany koszt jakies 150-200 zl + robocizna ale dlugo sie tym rozwiazaniem nie nacieszyce lub zalozyc sprzegielko na alternator stosowane juz w innych autach bdb rozwiazanie :) jesli to o tym mowicie oczywiscie

Edytowane przez preston81

chyba mam coś podobnego. w piątek jestem umówiony do mechanika, jak sprawdzę, dam znać.

Koniecznie daj znać co i jak.

Podpowiedzcie gdzie mogę z tym podjechać w Warszawie lub okolicach, bo mam złe doświadczenia z serwisami przy poprzednich samochodach...

Z tym zresztą też. Jak podjechałem do autoryzowanego serwisu Nissan przy Górczewskiej róg Prymasa to mi powiedzieli, że mogę sobie sam odwodnić filtr paliwa w 5 minut... (w tym modelu z tym silnikiem wcale nie jest to takie proste)

Niech jakiś fachowiec sprawdzi, ale nie autoryzowany serwis.