Gość piorko Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 witam mam problem, jak w tytule wątku, jak się przydusi dymi na siwo jak z komina, bierze olej, pali minimum 15l na sto, metaliczny stuk w silniku (rozrząd na wykończeniu), chwila prawdy: "co się zjebało" ? auto na gaźniku. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jackC Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 j podjechałbym najpierw do gaźnikowca... chociaż nie wiem skąd stuki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agaj666 Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 Silnik zdycha.... Uszczelniacze zaworów, pierścienie, rozrząd, itd itp....Podejrzewam, że regulacja gaźnika wiele nie da. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 Po pierwsze musisz wiedziec kiedy jest do wymiany rozrzad.Slyszysz ze ktoras rolka piszczy i czy sprawdziles pasek czy go nie bierze.?>Te metaliczne stuki to ja obstawiam popychacze zaworowe. Sluza one do kasowania luzu zaworowego. Jesli to popychacze to te stuki dochodza z okolic pokrywy zaworowej. Bedzie to wyrazne i metaliczne stukanie tak jak w przypadku duzych luzow zaworowych )kiedys w samochodach i ciagnikach ustawialo sie luzy szczelinomierzem)Halasuja najpierw krotko po uruchomieniu silnika a potem juz caly czas. Jesli tem halas zanika jak masz obroty wyzsze to moze to byc male cisnienie w ukladzie smarowania. Bardzo wane jest w tym przypadku aby zastosowany olej byl wlasciwy i zeby byla wymiana na czas. Najprawdopodobniej szklanki do wymiany.Teraz bierze olej . Moga to byc tak jak pisali koledzy(jesli nie ma wyciekow) uszczelniacze zaworow albo przyszedl czas na pierscienie. Ale zeby byc pewnym co jest trzeba pomierzyc cisnienie sprezania i ewentualnie proba olejowa. Mam nadzieje ze wiesz co to jest proba olejowa. Duze spalanie to tez moze byc cos z gaznikiem ,lapie lewe powietrze , nieszczelne lub popekane przewody i przede wszyskim zapchany juz filtr powietrza . Cholera znowu sie rozpisalem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.