Friday71 Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 (edytowane) dwa wentylatory Dokladniej to przeczytalem - plyn zalewal to chyba nie zapowietrzyl drugi raz jesli caly uklad jest goracy poza chlodnica to mozna zakladac ze pompa jest ok a chlodnica do wymiany Edytowane 16 Września 2010 przez Friday71 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomekprimerap10 Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Wszedzie pisza ze maja byc 2 wentylatory. Masz zapowietrzony uklad z tego co opisujesz. Po pierwsze uklad sie odpowietrza na postoju bo silnik sie wtedy szybciej nagrzewa niz w czasie jazdy. Pisales ze kiedys wlaczyl sie ten wentylator. Kiedy Ci sie wlaczyl?. Przed wymiana plynu czy po wymianie.Ale chyba przed wymiana .Pisales rowniez ze przed wymiana wody na plyn miales chlodnice i weze gorace? Tak? Powiedz mi jeszcze czy jak jezdziles i wlaczyles ogrzewanie to bylo cieplo w aucie? To wyglada na zapowietrzenie ukladu.Pompa jeszcze nie przepchala plynu calkowicie. Po wymianie plynu na nowy uklad sie nie odpowietrzy dopoki sie nie wlaczy wentylator. Musi sie wentylator wlaczyc.Jeszcze raz Ci pisze . Teraz ogrzewanie i temperatura na maksa. Silnik na postju i zagrzewa sie dotad dopoki sie nie wlaczy wentylator. Pisalem Ci kiedys ze u Ciebie jest termowylacznik dwustopniowy dlatego ze jakby nie zadzialal pierwszy stopien (temp wlaczenia 1 wentylatora 90stoni ) to wtedy wlacza sie drugi wentylator ale juz temperatura jego wlaczenia to 105stopni .Czyli wejdzie Ci na czerwone pole. Prosze pamietaj jeszcze o jednym .Temperatura wrzenia wody to 100 stopni a plynu chlodzacego powyzej 106 stopni. Dlatego drugi wentylator wlacza sie w temp 105stopni. Gdzies czytalem na forum ze gosciu w nissanie zaadoptowal wentylator z poloneza. Pisal ze bylo troche przerobki i jest na lozysku tocznym a nie tulejce. WEdlug niego jest to lepsze rozwiazanie. Jak mu dasz to na maksa i bedziesz go grzal to zobacz czy jest cieplo w samochodzie. Jesli nie to juz jest inny temat. Podaj emalia to ci wysle na temat naprawy tego nissana . Czesc. Wlaczyl mi sie po wymianie plynu, po przejechaniu 25km na wysokich obrotach ale chodzil tylko z 5sekund gdy wylaczyelm silnik, jak wlacze ogrzewanie to jest bardzo cieplo w aucie i temperatura spada, jak mam wlaczone caly czas grzanie to wogole sie wskazowka nie dochodzi do czerwonego pola a tylko stoi w poziomie, a i zauwazylem ze jak temperatura jest wysoka to gdy wlacze grzanie oczywiscie podczas jazdy to nic sie nie dzieje z wskazowka ale gdy dam na luz to wskazowka bardzo szybko spada w doł. Dzis zaobserwowalem ze chlodnica jest rowniez goraca po prawej stronie tam gdzie waz dochodzi od dolu a po lewej stronie tam gdzie jest korek i waz gorny jest zimna na srodku ale w promieniu 5 cm od weza jest goraca i na samej goorze rowniez ciepla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Friday71 Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 (edytowane) Zaobserwuj nowa chlodnice Bo z tego co piszesz to poza nia wszystko gra. Czy masz jeszcze jakies watpliwosci ? Edytowane 17 Września 2010 przez Friday71 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomekprimerap10 Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 Zaobserwuj nowa chlodnice Bo z tego co piszesz to poza nia wszystko gra. Czy masz jeszcze jakies watpliwosci ? A moze dało by radę ja przeczyścic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 Tomku. Nastepna nowa wiadomosc. Otoz napisales dzisiaj ze jak wrzucisz na luz to spada szybko temperatura. We wczesniejszym poscie napisalem Ci ze masz sprawdzic termostat. Nie mozesz wierzyc na slowo ze ktos sprawdzil termostat i jest dobry. Pewnie zagrzal wode i jak byla goraca to termostat sie otworzyl i jest Ok. Chodzi o to w jakiej temperaturze sie otworzyl? Czym mierzyl?Czy otworzyl sie calkowicie .Ja kupilem sobie w markecie taki termometr do mierzenia temperatury miesa (jest do 120stopni) i nim mierzylem temperature plynu chlodzacego jak sprawdzalem opor na czujiku temperatury silnika. To ze spada temperatura szybko gdy dajesz na luz to wlasnie bedzie uwalony termostat. Wczesniej tego nie napisales .Ale to tez moja wina bo sie moglem tego domyslec. Kup nowy termostat i powinno byc wszystko dobrze. Jak go wymienisz to wiesz dalej jak postepowac. Na postoju , ogrzewanie i temp. na maxa i do wlaczenia wentylatora. Pisales ze Ci sie wlaczyl.Zostaw go niech sie wentylator wlaczy drugi raz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomekprimerap10 Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 Dziękuje bardzo za pomoc, naprawde troche juz wiem na ten temat oczywiscie dzieki wam. Jeszcze raz sczerze dziekuje a w szczególności panu Krzysztofowi który poświecił mi wiele swojego wolnego czasu by mi pomóc, i naprawde mu sie to udało;) a powód grzania wody był taki: Wąż (zaznaczylem go na zdjeciu bo wogole nie wiem jak to sie nazywa) był zagięty, no i dlatego wode przystawiało, wiec założyłem węża który miał kolanko i wszystko gra, pan Krzysztof pisał mi zebym dokładnie sprawdził węże ale ja oxzywiście tylko rzuciłem okiem na nie i uznałem że wszystko jest wporzadku ale oczywiscie tak nie bylo, to był moj błąd, ale czasem tak niestety bywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.