darekjw77 Opublikowano 5 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2010 Witam Mam pytanie czy jest możliwość sprawdzenia przez fejs ELM lub inny sposób lub program ciśnienia w pompie wtryskowej? Bo w aso po podłaczeniu mechanior chyba nie wiedzial co zrobić pytał się drugiego , ale ten też chyba był nie kumaty, powiedzieli że pompa jest do wymiany, i tyle. Wyczytałem na naszym forum że można zwiększać i zmniejszać ciśnienie, ale takie rzeczy to nie w tym aso , Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pavvell Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Jak masz Tino z pompą wtryskową, to nie ma tam pomiaru ciśnienia tłoczenia. Jak masz nowsze Tino z Common rail to nie ma tam pompy wtryskowej. Jak masz CR, to być może szwankuje SCV. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekjw77 Opublikowano 15 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 Jak masz Tino z pompą wtryskową, to nie ma tam pomiaru ciśnienia tłoczenia. Jak masz nowsze Tino z Common rail to nie ma tam pompy wtryskowej. Jak masz CR, to być może szwankuje SCV. SCV wymieniony na nowy pokazuje błąd P0089 regulator ciśnienia , i teraz nie wiem co to może być czy ten czujnik przy listwie?, czy coś innego Almerka z CR z 2004 roku dCI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pavvell Opublikowano 19 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2010 SCV wymieniony na nowy A po wymianie skasowana adaptacja w ECM? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekjw77 Opublikowano 23 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 A po wymianie skasowana adaptacja w ECM? nie, na pewno nie co to jest i z czym to sie je, i kto to musi zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pavvell Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 na pewno robi się to Consultem Sterownik "przyzwyczaja się" do używanego SCV i po jego wymianie trzeba tą naukę wyzerować. W przeciwnym razie problem pozostaje pomimo wymiany zaworu na sprawny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekjw77 Opublikowano 1 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 na pewno robi się to Consultem Sterownik "przyzwyczaja się" do używanego SCV i po jego wymianie trzeba tą naukę wyzerować. W przeciwnym razie problem pozostaje pomimo wymiany zaworu na sprawny. I tak zrobiłem w ASO Nissana , koszt nie mały bo 170 zł ale wszystko jest OK!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.