Gość BIKER Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Czołem Panowie !!! Co może być przyczyną dziwnych stuków z przodu samochodu dochochądzego z przedniego napędu po włączeniu 4WD . Dodatkowo stwierdziłem uszkodzenie osłony przegubu wewnętrznego prawej półosi i większy luz na tym przegubie. Czy może to być przedni mechanizm różnicowy czy tylko ten przegub? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barwol Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Jak Kolega przełącza na napęd 4WD? Powinno się to robić chyba na luzie i na zatrzymanym samochodzie - to zresztą trochę trwa, trzeba odczekać chyba aż kontrolka napędów przestanie migać zanim się ruszy... Nie powinno się chyba też jeździć z napędem 4WD na twardej i przyczepnej nawierzchni, bo to zdaje się mocno obciąża podzespoły. W Pathu auto i 4wd można zapinać jadąc (4wd do 100 km/h). Tylko reduktor wbijamy na postoju. Jak kontrolka napędu miga to jedziemy trochę do przodu bez zbędnego kręcenia kołami. Proszę więc o nie sianie zamętu. Załączenie trybu auto i 4wd nie powinno być powiązane ze stukiem. Co innego tryb reduktora. Uszkodzona osłona przegubu powinna być natychmiast wymieniona ponieważ inaczej półoś może być do wymiany. I chyba tak jest w Twoim wypadku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barwol Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Dlaczego zamęt? Pomylić się nie można? Faktycznie pomyliło mi się z trybem 4LO... Tu nie chodzi o "pomylenie się". Cały Twój opis działania i wbijania napędów jest błędny. Jak nie ma się pojęcia jak coś działa to po co zabierać w tym temacie zdanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BIKER Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Panowie !!! Sprawdziłem to na pewno półoś , muszę wymienić . Mam pytanko czy pasuje półoś z wersji europejskiej 2,5 DCI ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Chyba ciężko. Jak coś to jest jakiś path na graty z Usa w Wałczu czy gdzieś. Niekoniecznie jest wystawiona półoś. A jak masz gdzieś na miejscu wyjmujesz starą i patrzysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GEO-TOM Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Jak to powinno być i jest w waszych Pathfinderach po właczeniu 4 LO czy kontrolka mruga czy gasnie czy wreszcie swieci . Wydaje mi się ze na początku a mam już auto 5 lat i rzadko tego używam było tak ze 4LO swieciło cały czas i zapalała się kontrolka od wyłączonego ESP teraz 4 LO mruga i ESP się nie zapala co tu jest grane i jak powinno być prawidłowo proszę o podpowiedz. POZDRAWIAM GEO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bravo_ Opublikowano 14 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2014 Witam, Właśnie wróciłem z garażu i po włączeniu reduktora (4LO) wskaźnik napędu robi się cały czarny i pojawia się pod nim migający napis "4LO", który po chwili przestaje migać i znika dopiero po wyłączeniu reduktora. Jeżeli wskaźnik napędu cały czas miga, tzn. że nie nastąpiło poprawne przełączenie trybu napędu, albo czujniki nie dają takiego sygnału. Można to łatwo zweryfikować, bowiem tryb 4LO to taki bieg "niższy od biegu 1-ego", czyli auto w tym trybie zauważalnie wolniej się rozpędza. A tryb 4H działa u Ciebie poprawnie? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.