Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N14] GA16DS układ recyklingu spalin EGR


Gość Bober

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Mam małe pytanko do wtajemniczonych...

otóż doszedłem do takiego wniosku ponieważ silnik w górnym zakresie obrotów nie miał już kopa jak zawsze, trochę gupiały obroty, prawie jak przy niesprawnym podciśnieniu, rozebrałem pokrywę filtra i jak zwykle zacząłem sprawdzanie działania podciśnień ustami i zmartwiło mnie to że nie działało sterowanie egr.. widząc to odkręciłem rure dolotową spalin do kolektora, i wkręciłem w ten zawór zatoczony trzpień, na wszelki wypadek zapchałem też górny zawór... po tych zabiegach życie do silnika wróciło... i tu oto jest pytanie...

 

Czy praca bez recyklingu spalin nie będzie wpływać niekorzystnie na prace silnika...? czy lepiej kupić ten zawór i złożyć to tak jak było?

 

Przyznam że nawet po amputacji egr chętniej wchodzi na obroty, gdzieś wyczytałem że katalizator może zdechnąć ale jeżeli trzeba to też go amputuję.. jeżeli jeszcze zostało coś z niego po 350tyś km;]

Proszę o komentarze,

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak fajny temacik czytałem go wcześniej hehe

tylko oni tam piszą o usuwaniu dolnego egr bo zazwyczaj chyba jest jeden..

ktoś tam tylko wspomina o 2 rurkach z wydechu, i ja mam te samą rozterkę.. bo oprócz tego naormalnego zaworu, który jest przy ssącym mam tak jakby 2 który jest umiejscowiony na lewym kielichu, zaraz na wierzchu, a jego wlot skierowany jest bezpośrednio do plastikowej pokrywy filtra...

zbytnio nie rozumiem tego rozwiązania, więc myślę że ma to jakieś bardziej wyuzdane zadanie

nie wiem czy ten dolny usunąć czy górny zostawić a może oba?

 

Dobra... Temat do zamknięcia,

znalazłem to co chciałem po 2 dniach poszukiwań;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...