hollywood Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Panowie, jeżdze 350Z, 2004r wersja euro, pali mi ok 19L 98oktanowej przy spokojnej codziennej jeździe po mieście. Wczoraj po raz pierwszy zapaliła mi się kontrolka zobrazowana żółtą ikonką silnika, paliła się stale - nie migała. Pojechałem do ASO, podpięli się do komputera, wyszedł błąd P1166:H02S2(B2), serwisant powiedział że należy wymienić sonde lambde (B2), która jak twierdzi kosztuje 1000zł. Powiedział też że przyczyną wskazania przez komputer błędu na sondzie lambdzie może być: 1) wadliwa jedna sonda lambda B2 lub 2) zalane słabe paliwo (zalałem Verve 98) lub 3) zabrudzony katalizator, lub 4) dawno nie wymieniane świece lub wtryskiwacze (nie pamiętam na 100% - powiedział albo świece albo wtryskiwacze). Powiedział też że ostatnio miał taki przypadek w innym aucie klienta, wymienili tą sonde, facet pojeździł miesiąc i zapaliła się kontrolka silnika, podjechał do serwisu pokazało że kolejna sonda lambda jest do wymiany, tym sposobem wymienili wszystkie 4 sondy (4000zł) i dopiero lampa przestała się zapalać i wszystko było ok. Podsumowując, skasował mi tą kontrolke tak że teraz nie świeci. Polecił przejeździć dwa baki na dobrym paliwie (np. Shell vpower)i jeśli się nie zapali ponownie kontrolka to znaczy że to było brudne paliwo. Jeśli natomiast się zapali to drogą eliminacji po kolei wymieniać w ASO 1),3) i 4) Mieliście może taki przypadek, jeśli tak to co to było u was? Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worm#21 Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Panowie, jeżdze 350Z, 2004r wersja euro, pali mi ok 19L 98oktanowej przy spokojnej codziennej jeździe po mieście. Wczoraj po raz pierwszy zapaliła mi się kontrolka zobrazowana żółtą ikonką silnika, paliła się stale - nie migała. Pojechałem do ASO, podpięli się do komputera, wyszedł błąd P1166:H02S2(B2), serwisant powiedział że należy wymienić sonde lambde (B2), która jak twierdzi kosztuje 1000zł. Powiedział też że przyczyną wskazania przez komputer błędu na sondzie lambdzie może być: 1) wadliwa jedna sonda lambda B2 lub 2) zalane słabe paliwo (zalałem Verve 98) lub 3) zabrudzony katalizator, lub 4) dawno nie wymieniane świece lub wtryskiwacze (nie pamiętam na 100% - powiedział albo świece albo wtryskiwacze). Powiedział też że ostatnio miał taki przypadek w innym aucie klienta, wymienili tą sonde, facet pojeździł miesiąc i zapaliła się kontrolka silnika, podjechał do serwisu pokazało że kolejna sonda lambda jest do wymiany, tym sposobem wymienili wszystkie 4 sondy (4000zł) i dopiero lampa przestała się zapalać i wszystko było ok. Podsumowując, skasował mi tą kontrolke tak że teraz nie świeci. Polecił przejeździć dwa baki na dobrym paliwie (np. Shell vpower)i jeśli się nie zapali ponownie kontrolka to znaczy że to było brudne paliwo. Jeśli natomiast się zapali to drogą eliminacji po kolei wymieniać w ASO 1),3) i 4) Mieliście może taki przypadek, jeśli tak to co to było u was? Dzięki Cze hmm wiesz co ja miałem problem z tą kontrolką ale kwestią była przepływka wymieniłem i jest ok a u ciebie jesli stwierdzono ewidentnie sonde ,tylko troche mnie zaskakuje to tłumaczenie jesli nie ta to ta może spróbuj u innego dealera ,co do samego paliwa raz miałem wpade :/ ale musiałem tankować:/ pech chciał ze zalałem do pełna... wtedy pamiętam że objeździłem paru mechaników i parę Aso (oczywiście każdy mówił co innego ,katalizatory do wymiany ,etc.. co sie okazało właśnie paliwo..."spalanie stukowe" ,tylko piszesz ze zalaleś verve więc nei wiem :// daj znac jak sie uporasz Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kregon Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Sorry za offtopa, ale milo przeczytac, ze nie tylko moja Nisunia nie wylewa za kolnierz Ale posledze temat i moze podjade podloczyc ja pod kompa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rike Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Nie wiem, jak Ty to robisz ze Ci pali 19l... Mi przy normalnej jezdzie (normalna nie spokojna) spala 11,7. Zalalem na shellu vpower racing i oproznilem zbiornik (ostra jazda) wyskoczylo 14,5. Moze mi komp przeklamuje..ale az o tyle? Dodam ze mam ta sama wersje co Ty, EU 2004rok. Uprzedzajac pytania: tak tak zrobilem reset kompa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BossNY Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Nie wiem, jak Ty to robisz ze Ci pali 19l... Mi przy normalnej jezdzie (normalna nie spokojna) spala 11,7. Zalalem na shellu vpower racing i oproznilem zbiornik (ostra jazda) wyskoczylo 14,5. Moze mi komp przeklamuje..ale az o tyle? Dodam ze mam ta sama wersje co Ty, EU 2004rok. Uprzedzajac pytania: tak tak zrobilem reset kompa jaką masz średnią prędkość? Mi przy normalnej jezdzie (tylko miasto) też podchodzi pod 19l wersja EU 04' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WooX Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 jaką masz średnią prędkość? Mi przy normalnej jezdzie (tylko miasto) też podchodzi pod 19l wersja EU 04' mi przy w miare ekonomicznej 16-17 w mieście, przy ciśnięciu ze 20. Da rade zejść na "trasie" przy 60km/h na 6tce do 9,6 spalania.. tylko po co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.