jummbo76 Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Witam Jestem szczęśliwym posiadaczem instalacji LPG (kolejnej) Podzespoły: - STAG 300-4 - reduktor MJ III - H2000 (czerwone) Przed instalacją nic się nie wyświetlało, za to teraz mam cały czas CHECK ENGINE (i na LPG i Pb). Po podłączeniu komutera pokazuje błąd P0134,"Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - brak aktywności". Po sprawdzeniu na analizatorze spalin wszystko jest ok na Pb (na lpg nie sprawdzałem) parametry w normie i sonda lambda tez jest ok. Co proponujecie? Reset komputera (odłączenie ako na 12h)? Czy może być coś źle podłaczone? Co ciekawe odjeżdżając z warsztatu było ok. Check zapalił się po około 10 km. Po kontakcie telefonicznym z warsztatem gazownik stwierdził że sonda jest do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 hm ,,, hanki jak zamontowane widze że dośyć krótko ale węzyki do nich jakoś poskręcane co do błędu to niby że się sonda zawiesza a nie masz softa zobacz na lpga jak to wygląda na mapach może rozjechane ,,,, i nie wiem jak z wydatkiem hanki ,,, czerwonej czy by nie lepsza była zielona ,,, ja mam start 1.22 na wolnych ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 8 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 hm ,,, hanki jak zamontowane widze że dośyć krótko ale węzyki do nich jakoś poskręcane co do błędu to niby że się sonda zawiesza a nie masz softa zobacz na lpga jak to wygląda na mapach może rozjechane ,,,, i nie wiem jak z wydatkiem hanki ,,, czerwonej czy by nie lepsza była zielona ,,, ja mam start 1.22 na wolnych ,,, u mnie jest 1,20 na wolnych, czerwone bo mam (tylko) 114 KM, soft do LPG mam ale nie moge się wpiąć - utrata GW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 no tak gwara ,,,, to sprawdzać sonde na niskich może wystarczy sposobem forumowym zwora i 2000rpm ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witekpierwszy Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Odkopuję temat, bo mam bardzo podobny problem. Poradziłeś sobie z błędem 0134? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Odkopuję temat, bo mam bardzo podobny problem. Poradziłeś sobie z błędem 0134? co się dzieje ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witekpierwszy Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 Swoją Primerkę mam od niedawna (trochę ponad miesiąc). Zaraz na początku pojawił się problem ze spadającymi obrotami i gaśnięciem. Szczegółowo problem był opisywany w innym wątku. Po regulacji na gruszce samochód przestał gasnąć. Jednak nadal zdarzało mu się, że czasami spadały mu obroty na biegu jałowym. Dodatkowo wydawało mi się, że ma za mało mocy jak na silnik 140KM oraz że nierówno przyśpiesza. Jednak nie podnosiłem alarmu, bo to moje pierwsze auto ze skrzynią CVT i doszedłem do wniosku, że chyba tak ma być. W tamtym tygodniu pojechałem założyć gaz. Niestety utknąłem 2h w korku między Jankami a Raszynem. Wraz z upływem czasu obroty spadały coraz niżej podczas kolejnych postojów. Nie jednostajnie, ale spadały na chwilę a potem wracały do normy. najpierw spadały do 800, po kilkunastu minutach stania do 700, potem do 600, do 500 do 400. W końcu (na kilka kilometrów przed warsztatem) samochód zgasł - chyba nie chciał, żeby go gazować Odpaliłem i po kilkunastu metrach zapalił się check. Dojechałem do warsztatu ale najwyraźniej mechanik był pod wrażeniem mojego ślicznego autka i zamiast odczytać błąd to go skasował. Zasugerowałem mu, że może to być wina przepływomierza. Na nast. dzień pojechałem odebrać autko. Pokazał mi co i jak. Powiedział, że przeczyścił przepływomierz przy okazji ale po kilku minutach zapalił się check. odczytał błąd komputerkiem i powiedział, że wyskoczył błąd sondy. I że na jego oko to przepływomierz jest w porządku. Skasował błąd i pojechałem. Jak wracałem to po kilku kilometrach znów się zapalił check. Wczoraj odczytałem metodą "na spinacz" kod błędu i wyszło 0134 (wg instrukcji czujnik o2, według starszych i mądrzejszych sonda lambda). Skasowałem. Zapalił się po ok. 40km. Odczytałem (ten sam: 0134) i skasowałem. Dzisiaj świeci na nowo. Jakby mi się nie zapalił przed montażem instalacji gazowej to bym ścigał gazownika, ale skoro zaświecił mi się wcześniej to chyba nie jego wina. Tym bardziej, że mam wątpliwości, czy wszystko było ok wcześniej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 sprawdź ta sondę może się zbiegło w czasie i trzeba wymienić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 27 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 ...nadal jest tak jak opisujesz. Można przejechać 5km, 50km lub 100 km. Nie ma różnicy i zapali sie check. Póki co kasuje błąd i szykuje sie na zmianę sondy (zakup nowej - 300-350 zł oryginał z wtyczką nie uniewersalna). Prawdopodobnie nastapi to jeszcze w tym tygodniu lub na początku nastepnego więc dam znać. W każdym razie cały czas błąd P0134. Po podłączeniu kompa wychodziło że sonda całkowicie "leży" (brak odczytu) na wolnych obrotach. Zaczynała falować powyżej 2000 obrotów. Fakt jest taki że u mnie w tej chwili jest jakaś uniwersalna (od momentu zakupu) i kable są łączone w jakiś czarodziejski sposób. Check zaczął się zapalać dopiero po założeniu LPG ale to może tylko przypdek Dam znać jak będę coś więcej wiedziec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 bo sondy tak mają że działają ale czasem sie zawieszą a potem działają a czasem dadzą zły sygnał tz raczej ubogi i komp przeleje autko i sie muli i słabo przyspiesza ,,,co do uniwersalnych to proszę mi wytłumaczyć jaka jest różnica w sondach np Ngk jak oglądam to wyglądają np identycznie a owszem nr mają inny bo jest dołożona wtyczka pod dane autko ,,, zakres działania takie same dla mnie np zaciśniecie 3 kabelków i założenie starej wtyczki nie stanowi problemu i pozostawienie 150 zł w kieszeni za nową wtyczkę ,,, jak kto woli ,,, nowa o sondzie uniwersalnej NGK a nie jakiegoś badziewia oczywiście ,,, rada taka jak autko sie muli to odepnij sondę wejdzie wtedy na ostatnią mapę lub przejdzie w mapę fabryczną ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 27 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 ...tez pisałem o NGK lub Bosch w tej cenie. Jak dla mnie może byc uniwersalan tylko juz różnych rzeczy się nasłuchałem o łączeni przewodów. Jedni lutują inni mówią że nie wolno że tylko na zaciski więc postanowiłem że kupię z wtyczką ale ... to się jeszcze zobaczy. Co do P0134 to żadnych ubocznych skutków poza zapaloną lamką. Wszystko jest ok. Żadnych spadków mocy, falowań obrotów itp. Jedyne co to wydaje mi się (podkreślam wydaje) że trochę za dużo pali. Przy spokojnej jeździe po mieście wyszło 14 L gazu a wcześniej (przed instalacją) wskazówka od PB też raczej nie stała w miejscu. Może faktycznie coś z tą sondą lub ... ten typ tak ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 też o tym słyszałem chodzi oto że jak zlutujesz a jest wyższa temp to puści bo przewodzić przewodzi ,, ja byłem skazany na NGK OTD 2f malutki tytanowiec 600 zł IC a allego 390 .... działa jak narazie fajnie choć trudno ją rozgryść i nikt nic nie wie jak działa sonda tytanowa tz jakie generuje napięcia ..ale to już inny temat ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 ,,,co do uniwersalnych to proszę mi wytłumaczyć jaka jest różnica w sondach np Ngk jak oglądam to wyglądają np identycznie a owszem nr mają inny bo jest dołożona wtyczka pod dane autko ,,, zakres działania takie same hmmm wizualnie większość wygląda tak samo, a jeżeli Twoje twierdzenie jst prawidłowe to jak wytłumaczysz różne symbole dla różnych mocy ?? np. TU Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witekpierwszy Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 rada taka jak autko sie muli to odepnij sondę wejdzie wtedy na ostatnią mapę lub przejdzie w mapę fabryczną ... o co chodzi z tą mapą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 28 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 (edytowane) chyba chodzi o fabryczne ustawienia wtrysku zapisane w ECU. Kupiłem sonę DENSO DOX-1378 - po montażu dam znac czy check się pojawi. http://www.worldcarparts.co.uk/Default.aspx?TabId=144&ProductID=1402 Edytowane 28 Września 2010 przez Jummbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witekpierwszy Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 To daj znać czy pomogło. Za 600 km mam pierwszy przegląd instalacji gazowej i chciałbym być pewny, że z silnikiem wszystko OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 28 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 To daj znać czy pomogło. Za 600 km mam pierwszy przegląd instalacji gazowej i chciałbym być pewny, że z silnikiem wszystko OK. no właśnie ja tez mam zaraz 1 przegląd i też chce mieć pewość że jest ok. Dotyczy to też poprawności instalacji LPG (check zapalił sie po założeniu LPG lub ... zbieg okoliczności). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 chodzi o określenia o closet loop i open czyli otwartej jak nie ma sondy lub jeszcze nie pracuje a ta druga jak sonda działa i co cykl pracy silnika reguluje mapę ..\\\\ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 2 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 Sonda wymieniona, błąd wykasowany. Podłączyłem pod STAGa i ładnie faluje. Póki co tylko 25 km i CHECK się nie zapalił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 2 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 i jak opinia o hance jak przełączanie na zimnym tz pierwsze przełączenie itp szarpania itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 2 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 Hanki super, złego zdania nie moge powiedzieć. Elemanty dobrane idealnie Wszystko chodzi bardzo fajnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 2 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 o jak ja ustawiłem wsio po ludzku to tylko słychać pstryk i tyle ostatnio nawet jak chłodniej już było to temp na min i nic złego sie nie dzieje ,, hanki najlepsze narazie ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witekpierwszy Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 ja też w sobotę wymieniłem sondę (na razie jakaś używka) i wykasowałem błąd. przejechałem ponad 150 km i check się nie zapalił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.