Gość sandreas Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Witam Mam pytanie coś zaczęło mi chrobotać w skrzyni podczas jazdy na biegu diagnoza mechanik a wymienić skrzynie biegów najtaniej i najszybciej. Zamówiłem od gościa który ściaga z Anglii auta. Skrzynia przyszła ale okazuje się że cięgno od lewarka zmiany biegów jest trochę w innym miejscu i teraz pytanie czy ktoś się spotkał z taką sytuacją i czy te skrzynie są kompatybilne ze sobą czyli czy otwory będą pasować. Przepraszam jeżeli coś źle opisałem ale jestem laikiem w sprawach mechaniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarcoon Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Co to znaczy w innym miejscu? Skrzynia z anglika powinna pasować, a cięgien nie musisz zmieniać tylko zostawiasz swoje i przykręcasz do nowej skrzyni. Jeśli się mylę to prosze mnie poprawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sandreas Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Co to znaczy w innym miejscu? Skrzynia z anglika powinna pasować, a cięgien nie musisz zmieniać tylko zostawiasz swoje i przykręcasz do nowej skrzyni. Jeśli się mylę to prosze mnie poprawić. Na początku dzięki za zainteresowanie. Chodzi o to że cięgno w skrzyni którą kupiłem jest zaraz praktycznie przy otworach do skręcenia, a w mojej skrzyni wyjsćie cięgna jest przesunięte o jakieś 6-10 cm w głąb skrzyni , ale na tym samym poziomie pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nicchi Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Może kupiłeś skrzynię od innego silnika? Bo jak jest skrzynia od takiego samego motoru to z anglika pasuje bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...