Baltazar Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Gdy kupiłem Almerkę dostałem dwa piloty. Na każdym pilocie są trzy przyciski oznaczone cyframi rzymskimi. Pod czerwoną diodką są dwa mniejsze oznaczone II i III, a pośrodku pilota jest jeden większy oznaczony I. Naciskając ten większy z jedynką otwieram i zamykam drzwi, natomiast nie mam pojęcia do czego służą te dwa mniejsze z dwójką i trójką. Aż boję się je naciskać. Do samochodu otrzymałem oryginalną instrukcję obsługi od poprzedniego właściciela,ale w instrukcji nic na ten temat nie piszą. Poprzedni właściciel też nic nie wiedział na temat owych przycisków. Po prostu stwierdził, że nigdy z nich nie korzystał. Jeśli ktoś wie o co chodzi w tym pilocie, to będę bardzo wdzięczny za informację. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość thk Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Gdy kupiłem Almerkę dostałem dwa piloty. Na każdym pilocie są trzy przyciski oznaczone cyframi rzymskimi. Pod czerwoną diodką są dwa mniejsze oznaczone II i III, a pośrodku pilota jest jeden większy oznaczony I. Naciskając ten większy z jedynką otwieram i zamykam drzwi, natomiast nie mam pojęcia do czego służą te dwa mniejsze z dwójką i trójką. Aż boję się je naciskać. Do samochodu otrzymałem oryginalną instrukcję obsługi od poprzedniego właściciela,ale w instrukcji nic na ten temat nie piszą. Poprzedni właściciel też nic nie wiedział na temat owych przycisków. Po prostu stwierdził, że nigdy z nich nie korzystał. Jeśli ktoś wie o co chodzi w tym pilocie, to będę bardzo wdzięczny za informację. Pozdrawiam! Mam ten sam "pilot" od "System Alarmowy Challenger ST 800P" i mam też do niego instrukcję, wbrew pozorom możesz swoją Almerkę "zamykać" na co najmniej kilka sposobów do tego możesz włączyć "sygnał ostrzegawczy" ogólnie bajka, zrobię z instrukcji PDF-a i wrzucę do tego tematu nieco później. Pozdrawiam! UPDATE: Ech a już chciałem się chwalić skanerem, Wujek Google pomógł jak zawsze: http://www.clifford.com.pl/instrukcje/instrukcje-obslugi.html http://www.clifford.com.pl/fileadmin/template/inst/ST800P.pdf lub http://www.clifford.com.pl/fileadmin/template/inst/ST800P54.pdf BTW: Polecam wymienić i zaopatrzyć się w dodatkowe "bateryjki" - LRV08, czyli: wymień, jedną trzymaj w domu, jedną w aucie + mały śrubokręt krzyżakowy koszt z 15 zł (łącznie) a może zaoszczędzić nieco stresu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baltazar Opublikowano 10 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Mam ten sam "pilot" od "System Alarmowy Challenger ST 800P" i mam też do niego instrukcję, wbrew pozorom możesz swoją Almerkę "zamykać" na co najmniej kilka sposobów do tego możesz włączyć "sygnał ostrzegawczy" ogólnie bajka, zrobię z instrukcji PDF-a i wrzucę do tego tematu nieco później. Pozdrawiam! UPDATE: Ech a już chciałem się chwalić skanerem, Wujek Google pomógł jak zawsze: http://www.clifford.com.pl/instrukcje/instrukcje-obslugi.html http://www.clifford.com.pl/fileadmin/template/inst/ST800P.pdf lub http://www.clifford.com.pl/fileadmin/template/inst/ST800P54.pdf BTW: Polecam wymienić i zaopatrzyć się w dodatkowe "bateryjki" - LRV08, czyli: wymień, jedną trzymaj w domu, jedną w aucie + mały śrubokręt krzyżakowy koszt z 15 zł (łącznie) a może zaoszczędzić nieco stresu! do THK, bardzo Ci dziękuję za linki do instrukcji. Instrukcja ta w stu procentach wyczerpuje temat. Chociaż zdanie "Przyciśnięcie przycisku III powoduje chwilowe włączenie masy na przewód różowy" jest troszkę enigmatyczne, to myślę, że z tą instrukcją powoli do wszystkiego dojdę. Swoją drogą nie pomyślałbym, że mam takiego mądrego pilota. Masz u mnie piwo i jeszcze raz dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.