falej Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Witam, rok temu wymieniałem w moim sunnny 2.0 D uszczelkę bo miała mały przedmuch do układu chłodzenia. Uszczelka Erlinga metalowa, planowanie głowicy, uszczelnianie zaworów. Po 30 tyś jak jechałem nad morze nagle auto zaczęło gasnąć na wolnych obrotach i zobaczyłem że tem. ma maxa. Zatrzymałem się , dolałem wody bo cały płyn wywaliło. Nad morzem nie znalazłem mechanika który by to zrobił więc 800km wracałem do domu na padniętej uszczelce. W bagażniku miałem wodę na dolewkę. Dolewałem tylko raz około 2l. Dzisiaj mechanik mi powiedział że jak rozkręcił głowice to stwierdził że uszczelka było ok, tylko nadpaliło głowice. Więc nie wiem czy mam się martwić, bo mechanik powiedział że po splanowaniu wszystko powinno być ok. Co sądzicie o tej sytuacji, dlaczego przepaliło głowicę? i czy może mi się to w przyszłości powtórzyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciekjar Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Gadaj z Jastrzębiem, on planowanie ma opanowane do perekcji Z tego co mówił, to trzeba, żeby to miało ręce i nogi, splanować i blok, i głowicę. A w Twoim wypadku to nie mam pojęcia, jak głowica mogła się nadpalić, a uszczelka wytrzymać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kroliqster Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Gadaj z Jastrzębiem, on planowanie ma opanowane do perekcji Z tego co mówił, to trzeba, żeby to miało ręce i nogi, splanować i blok, i głowicę. A w Twoim wypadku to nie mam pojęcia, jak głowica mogła się nadpalić, a uszczelka wytrzymać. blok planowac ? w jakim celu ? przeciez to jest zeliwo to sie nie skrzywi itp jak jest na oko glatkie to mus byc ok. Cos nie tak bylo po powszednim remoncie. Jak juz sciagniesz glowice i nie wymienisz teraz uszczelki to treche bedzie na odpier..l jest juz odcisnieta i w dodatku moze zle , raczej to nie jest dobry pomysl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bober Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 Witam, Z nissimo planowanie bloku nie pomoże... tak naprawdę jeżeli głowica dostała ostro w koks, to materiał z którego jest zrobiona zmieni strukturę i będzie się koszlawić za każdą nawet minimalną zmianą temperatury... przegrzana głowica może się krzywić, przekona się ten który 3 raz planuje tę samą głowicę.. niestety planownie prostowanie uszczelki nic to nie da. no może na 1czy 2 tyś kilometrów.... nissanowskie alu takie właśnie jest, w tym momencie najlepiej stosować wymianę... jeżeli się chce tanio to zrobić można jak najbardziej szukać silnika z zmielonym rozrządem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.