Gość pAwEx Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Witam Odrazu napisze ze przegladalem forum i nie znalazlem odpowiedzi na moj prblem. Mialem ostatnio problem z pompa wtryskowa. Siadl sterownik i glowiczka pompujaca (naprawa 2800zl). Teraz mam problem z zapalaniem na zimnym silniku. Musze troche pokrecic zeby zapalil silnik. Troche to jest z 3-4 sekundy krecenia. Boje sie co bedzie zima. Idac za tropem sprawdzilem świece żarowe okazalo sie ze 2 sa do wymiany. OK wymienilem. Ale poprawy nie ma, dalej pali po chwili. Chcialem sprawdzic przekaznik ale nie wiem gdzie on jest. I tu pierwsze pytanie gdzie jest w mojej almerce przekaznik od świec? Co jezcze mozna sprawdzic. Wydaje mi sie ze powiniem silnik odpalac odrazu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cyklonit Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Przekaźnik jest na błotniku, tym po stronie kierowcy. Taki czarny prostokątny, nie za duży. Znajdziesz Ja już z zapalaniem rok się męczę i dalej nie mogę dojść o co kaman. W lecie dobrze (normalnie) zapalał, bo było ciepło. Teraz coraz zimniej i muszę coraz dłużej czekać, aż do usłyszenia przekaźnika i wtedy zapalam. Im zimniej, tym dłużej kręci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nunu85 Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Skoro piszesz, że objawy pojawiły się po regeneracji pompy, to jedź do warsztatu z reklamacją. MOże ustawili trochę za małą dawkę początkową, albo cos w tym rodzaju i sam nie masz szansy sobie z tym poradzić. Tylko badź twardy i nie daj sobie wmówić, że to wina sinika, etc. Przed naprawą auto odpalało bardzo ok, teraz nie chce. Niech cos podregulują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pAwEx Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 (edytowane) Skoro piszesz, że objawy pojawiły się po regeneracji pompy, to jedź do warsztatu z reklamacją. MOże ustawili trochę za małą dawkę początkową, albo cos w tym rodzaju i sam nie masz szansy sobie z tym poradzić. Tylko badź twardy i nie daj sobie wmówić, że to wina sinika, etc. Przed naprawą auto odpalało bardzo ok, teraz nie chce. Niech cos podregulują. Jak mialo zapalac dobrze skoro dwie swiece byly spalone. Tez mialem problem z zapalaniem, wydaje mi sie ze mniejszy. Jest to moj pierwszy diesel w zyciu mam go raptem 5 miesiecy. Ciagle sie ucze co i jak. Chodzi o to zebym wiedzial napewno ze uklad zasilajacy swiece i same swiece sa sprawne, wtedy bede mogl do nich jechac. Wiem gdzie sa te kostki ale ktora jest od świec. Nie moge znalesc zadnego opisu. Przekaźnik jest na błotniku, tym po stronie kierowcy. Taki czarny prostokątny, nie za duży. Znajdziesz Ja już z zapalaniem rok się męczę i dalej nie mogę dojść o co kaman. W lecie dobrze (normalnie) zapalał, bo było ciepło. Teraz coraz zimniej i muszę coraz dłużej czekać, aż do usłyszenia przekaźnika i wtedy zapalam. Im zimniej, tym dłużej kręci. Chyba znalazlem. Zgadza się ? Edytowane 11 Września 2010 przez pAwEx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cyklonit Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 Zdjęcia go nie pokazują, ale jest właśnie w tamtym miejscu. Ja swój przekaźnik chciałem rozebrać, ale śrubka nie chciała się rozkręcić i na wskutek prób uległa uszkodzeniu. Ale co by to dało ? Najlepiej by było założyć jakiś sprawdzony na próbę. Ja niestety nie mam takiej możliwości. Nie znam nikogo, kto by miał taki samochód lub sam przekaźnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pAwEx Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 Widze ze nikt innej mysli nie ma. Szkoda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elmark Opublikowano 13 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2010 Widze ze nikt innej mysli nie ma. Szkoda. witam może bezpiecznik albo przekaznik uwalony to że pyka nic nie znaczy zrób tak: żaróweczka na kabelkach jeden do minusa moze byc masa albo -aku drugi do swiecy żarowej obojetnie której i tak sa połaczone równolegle dajesz kluczykiem na zapłon -----powinna zarówka swiecic jak pyknie przekaznik powinna zgasnac tak musi byc i tyle jak jest inaczej tzn uwalony przekaznik albo bezpiecznik tak samo mozesz to sprawdzic miernikiem powodzenia daj znać jak ci to wyszło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pAwEx Opublikowano 18 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 (edytowane) witam może bezpiecznik albo przekaznik uwalony to że pyka nic nie znaczy zrób tak: żaróweczka na kabelkach jeden do minusa moze byc masa albo -aku drugi do swiecy żarowej obojetnie której i tak sa połaczone równolegle dajesz kluczykiem na zapłon -----powinna zarówka swiecic jak pyknie przekaznik powinna zgasnac tak musi byc i tyle jak jest inaczej tzn uwalony przekaznik albo bezpiecznik tak samo mozesz to sprawdzic miernikiem powodzenia daj znać jak ci to wyszło Dzieki za podpowiedz jutro sprawdze. Edit: Bezpiecznik caly, tzn nie wiem ktory to ale sprawdzilem wszystkie Witam Zmierzylem miernikiem mam 11.3 V na swiece po cyknieciu przekaznika. Moze to byc akumulator za slaby?? Probowalem go naladowac, dolalem troche wody destylowanej tzn 1 litr. Pozniej ladowalem go 24 h ale nie naladowal sie do konca, stanal na 3 amperach i tak stal. Ale czy to moze byc przyczyna? Edytowane 16 Września 2010 przez pAwEx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mradom Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Sprawdzales swiece zarowe? /mr/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pAwEx Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 Idac za tropem sprawdzilem świece żarowe okazalo sie ze 2 sa do wymiany. OK wymienilem. Ale poprawy nie ma, dalej pali po chwili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.