tedzikooo Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 witam Przymierzam się do zakupu almerki 2000-2003 ale jedno co mnie martwi to że jak już przejrzałem 4 egzemplarze to na każdej w silnkiu pojawia się rdza...CZy to jest normalne w nich ? Ogladałem ostatnio z 2003 roku i jak na 7 letni auto chyba nie powinno tak rdzewieć...?Czy po prostu mam pecha i każdy przeze mnie egz. był źle eksplotowany ale przyznam że karoseria jest znowu b.dobra. To jakaś wada fabryczna tych samochodów i tak musi być ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BTG Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 Niestety, ruda w almerach to standard :-( najgorzej wytrzymują progi. Czytałem jak komuś rdza wyszła po roku od zakupu w salonie na klapie bagażnika. Almery są świetne mechanicznie ale w japońcach ocynk to wielka pomyłka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaco12 Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 Ja posiadam Nissana Almere N16 FL sedan z 2002/2003 to umnie rdzy nie zobaczysz nigdzie. Słyszałem że w sedanach rdza nie wychodzi tylko w Hatchback Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pumba Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 Almery są świetne mechanicznie ale w japońcach ocynk to wielka pomyłka. Jeśli mówimy o N16 to mechanicznie też nie jest tak różowo: GQ15DE - wyciągający się łańcuch rozrządu (ja tego nie miałem) a QG18DE - nadmierne zużycie oleju Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedzikooo Opublikowano 11 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 bo tak prawdę mówiać to juz nie sa japońce nawet...(składane w GB) ech sam już nie wiem co do zakupu tego auta-to już nie tak zawodne modele jak poprzednie generacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meridion Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 Ja mam N16 z 2005, niestety maleńka korozja ale korozja na podszybiu tylnej klapy bagażnika. W Aso powiedzieli, że to normalne w Almerkach, naprawa ok. 700,- Trzeba zdjąć szybę, usunąć uszczelkę, naprawić blachę, nowa uszczelka i przykleić szybę- oczywiście do lakieru cała maska nie miejscowo. Samemu tam ciężko podejść chyba, że byle jak naprawić-trzeba zdjąć uszczelkę. Poza ASO naprawa chyba 200-400,- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pumba Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 Ja mam N16 z 2005, niestety maleńka korozja ale korozja na podszybiu tylnej klapy bagażnika. W Aso powiedzieli, że to normalne w Almerkach, naprawa ok. 700,- Trzeba zdjąć szybę, usunąć uszczelkę, naprawić blachę, nowa uszczelka i przykleić szybę- oczywiście do lakieru cała maska nie miejscowo. Samemu tam ciężko podejść chyba, że byle jak naprawić-trzeba zdjąć uszczelkę. Poza ASO naprawa chyba 200-400,- Poczekaj aż rudy pojawi się pod maską przy mocowaniu amorków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario632 Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 ... i na belce pod silnikiem(opieraja sie na niej chloodnice) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pumba Opublikowano 12 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2010 ... i na belce pod silnikiem(opieraja sie na niej chloodnice) A tego to nie zdążyłem zauważyć. Ale nie będę się już pytał nowego właściciela Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.