Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Piszczenie pasków klinowych


wacpel

Rekomendowane odpowiedzi

Witam koledzy.

Niedawno zakupiłem TerranoII ,miałem kilka usterek z niektórymi walczę do dziś ale najbardziej drażni mnie piszczenie pasków klinowych przy manewrach kierownicą np.przy parkowaniu , czy wyjeżdzie z bramy.Najbardziej piszczy przy zimnym silniku .Strasznie mnie to wkurza, poza tym wstyd takim autem jeżdzić.Wymieniłem paski na nowe i nie pomogło.Pomóżcie jesli ktoś miał taki problem i poradził sobie.Nie wiem czy może trzeba koła pasowe też wymienić?Przeglądałem posty z tematem ale nic nie znalazłem.

Pozdrawiam Wacek

 

 

Widzę że nikt nie miał kłopotów z paskami i to mnie w sumie trochę cieszy bo nie ma pewnie z tym problemów tylko mnie się przydarzyło.Pogłówkuję jeszcze co mogę z nimi zrobić. muszę je doszpanować i zobaczę dalej a może za twarde te paski mi sprzedali, przeleżały długo w magazynie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witaj wacpel napisz czy pomoglo naciaganie paskow bo mam ten sam problem ja czasem polewalem paski wodą i pomagalo na jakis czas, pozdrawiam sebo4

Witam.

Niestety nie całkiem ale jeszcze spróbuję dociągnąc bo już jest lepiej niż było.Podobno paski muszą być ostro naszpanowane w tym typie.W przyszłym tygodniu będę to robił i jeśli pomoże całkiem to napiszę.

 

Pozdrawiam

Wacpel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Niestety nie całkiem ale jeszcze spróbuję dociągnąc bo już jest lepiej niż było.Podobno paski muszą być ostro naszpanowane w tym typie.W przyszłym tygodniu będę to robił i jeśli pomoże całkiem to napiszę.

 

Pozdrawiam

Wacpel

 

Witam,

 

 

Zwróć uwagę, czy paski masz typu AVX, czyli "zębate" bo z uwagi na szerokość paska 13 i małe opasanie przy paskach zwykłych może być właśnie problem z poślizgiem paska na kołach. Z naciągiem pasków to bym raczej uważał, bo można mieć później problemy z łożyskami alternatora. Ja naciągam je w ten sposób, że najdłuższy odcinek mogę nacisnąć na około +/- 20mm. Tak dla spokoju, to przed naciąganiem pasków ściąg je całkowicie i zobacz czy ułożyskowanie alternatora lub pompy wspomagania jest sprawne.

 

Pozdrawiam

 

Piotr

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...