krzysiek1958 Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2011 Do wymiany podkladki po wtryskiwacze. Kosztuja 30zl za 4 sztuki. Do wymiany rowniez przewody przelewowe (te gumowe ) poniedzy wtryskiwaczami. Teraz ta guma . Mam rozumiec ze ja sciagnales i w srodku jest sucha. Napisales ze jest tam w porzadku. Tylko cieknie olej po opaskach Myslimy o tej samej rurze ktora idzie od kolektora wydechowego do turba zaraz przy zaworze EGR. No to jesli ona jest niezaoliwiona w srodku to sprawdz jeszcze rurke metalowa na gorze silnika ktora laczy sie z zakutym przewodem gumowym i to wszystko idzie do pompy VAC. Moze tam gdzies ubywa olej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość deraa Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 tak ta rura pod egr z niej cieknie i jest w środku od oleju na innych przewodach jest ok tylko w tej jednej na ściankach jest olej i wywala z obu końców tej rury nawet niewiem czy tam powinien być olej w tej rurze? http://www.youtube.com/watch?v=7v94DGI2h7I&NR=1 myśle żeby zato sie wziąść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 W srodku rury nie ma byc oleju. Co do czyszczenia turbiny to co pokazane na filmie to zwroc uwage ze TY nie masz turbiny ze zmienna geometria skrzydel ze skrzydla moga sie zablokawac i i stana w pozycji pionowej i furnamka Cie wyprzedzi tylko u nas jest turbina o stalej geometrii skrzydel i dlatego sie zalacza powyzej 2000obr /min. Jesli jest olej to poszly uszczelniacze a to juz jest inna historia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nicchi Opublikowano 4 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2011 W srodku rury nie ma byc oleju. Co do czyszczenia turbiny to co pokazane na filmie to zwroc uwage ze TY nie masz turbiny ze zmienna geometria skrzydel ze skrzydla moga sie zablokawac i i stana w pozycji pionowej i furnamka Cie wyprzedzi tylko u nas jest turbina o stalej geometrii skrzydel i dlatego sie zalacza powyzej 2000obr /min. Jesli jest olej to poszly uszczelniacze a to juz jest inna historia. Tak napisał kolega na początku o tym oleju w rurze w której powinno być z zasady tylko sprężone powietrze i stąd była moja opinia, że turbiną trzeba się zająć. Moc ma, bo turbo się kręci, ale leje olejem i lepiej tym nie jeździć w takim stanie. Co do filmiku - to 100% racji - w CD20T nie ma nic takiego, więc nie ma co czyścić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość deraa Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 aha czyli rozumiem że mójproblem cieknącego oleju to poprostu uszczelniacze w turbinie i choć gdzieś wyczytałem niepamiętam gdzie że mamy turbo garetta ze zmienną geometrią to bujda? czyli umnie jednak regeneracja turbo tak? a co myślicie o używanym turbo z allegro? tam tanio chodzą bo już od 300zł tak kombinuje jakbym kupil z allegro i sprzedał swoją wtych firmach regeneracyjnych to zakup używanej pewnieby sie zamknąl w 250zł. co o tym myślicie? czy sie opłaca? troche lipa z ta regeneracją bo na youtubie jest filmik turbiny po regeneracji i sie troche obawiam: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nicchi Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 youtube to się nadaje do oglądania USG... Zależy kto tą regenerację robił, jak jakiś rzeźnik, to czego się spodziewać?! Jak ktoś robi to od lat i ma powiedzmy jakąś renomę to nie ma się czego bać. Używka może Ci paść za 3000km i do nikogo nie możesz mieć pretensji wtedy, więc ryzyk-fizyk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość deraa Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 ok więc już wszystko wiadomo turbinę oddaje do regeneracji ponieważ jak już ustaliliśmy wina uszczelniaczy w turbinie i wyciek powinien zniknąć dziękuje panowie za pomoc teraz już wszystko wiem i jestem ciut mądrzejszy dzięki wam:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriu276 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 sprawdz odpowietrzenie pokrywy zaworów. u mnie ten odolejacz który jest na pokrywie zaworów popuszcza olej do przewodu odpowietrzającego który idzie od filtra powietrza do turbiny i cały dół mam zapaćkany. zciągnij przewód odpowietrzający z pokrywy zaworów i zobacz czy nie jest zaolejony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość deraa Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 jest zaolejony w środku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriu276 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 wiec już wiesz z kąd olej w przewodzie dolotowym do turbiny. do wymiany separator oleju który znajduje sie na pokrywie zaworów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 ale zaolejony że aż cieknie z niego, czy tylko lekko wilgotny? tam lecą opary z oleju więc sucho nie będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriu276 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 jeśli opary z oleju miały by tam lecieć to w bardzo znikomych ilościach. ale nawet takie znikome ilości bedą osiadać na ściankach przewodu doprowadzającego powietrze do turba i bedą zciekać po wężu w środku i częściowo bedą wylatywać z pod opasek a reszta pójdzie do turbiny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość deraa Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 hmm niecieknie z niego ale jest taki jakby to zazwać maź olejowa w środku ale przeczyszcze sprubuje w wolnej chwili bo zanim na regeneracje uzbieram to potrwa z miesiąc choć niewydaje mi sie żeby to była odma bo aż tyle oleju tam niema w przewodzie żeby aż z turba ciekło ale sprubuje niezaszkodzi aha i jeszcze jedno cieknie z tego pionowego węża pod egrem a nie z tej drugiej strony więc jakby mi sie wydaje że gdyby odma to z drugiej strony by walilo olejem i nie w aż takich ilościach bo jak mam pełną miarke na bagnecie to przejechaniu 200km mam połowe miarki oleju na bagnecie i co zaparkuje to olejowy kleks na glebie wkurzające strasznie temat zbadałem i rozwiązalem tzn mechanik do którego pojechalem powód to turbina moja okazała się totalnym szrotem a więc kupiłem na allegro turbine używaną za 200zł z anglika o przebiegu 67tyś mil załozyłem wymieniłem przyokazji olej i nic niecieknie sucho wkońcu a poszły jakieś uszczelniacze w turbinie bo jak zdjełem to wylałem z niej normalnie olej takie bajoro tam było a wiec winna wszystkiemu była turbina zobaczymy na ile mi starczy ta używka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 5 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2011 To dobrze że napisałeś kolega i znalazłeś przyczyne i sie poprawiło. Ktoś nie dawno napisał że nie którzy szukaja pomocy i ją znajduja na forum i nie pisza czy pomogło czy było coś innego i poprostu znikają. No i miał racje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.