Gość Tofu Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 to OBD w stagu i tak nie działa z każdym autkiem i wogule wiecej z tym problemów niż radości a jak masz takie wtryski to nic nie pomoże ,,, z tym wydatkiem to jeszcze inaczej z mojego doświadczenia to tak ... u mnie SR20 1998ccm początkowy mnożnik 1,23x przy 1 Bar... wiec całkiem fajnie by wyszło przy 1.8 silniku ,,, koło 1.1 x nie wiem jak z czasami jest przy QG18,,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 to OBD w stagu i tak nie działa z każdym autkiem i wogule wiecej z tym problemów niż radości a jak masz takie wtryski to nic nie pomoże ,,, z tym wydatkiem to jeszcze inaczej z mojego doświadczenia to tak ... u mnie SR20 1998ccm początkowy mnożnik 1,23x przy 1 Bar... wiec całkiem fajnie by wyszło przy 1.8 silniku ,,, koło 1.1 x nie wiem jak z czasami jest przy QG18,,,, widzisz przyjacielu, to My nie zajmujemy się zakłądaniem instalacji zawodowo, a o takie sprawy się pytasz, to co można pomyśleć o zakładzie, który zakłada za kasę instalację i wkłada do auta za wolne wtryski i opowiada klientowi, że tak mam byc, bo na LPG jest odczuwalny spadek mocy ale za to taniej się jeździ, albo do sekwencji ząłoży emulator lambady bo mu check wyskakuje, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 a zapomniałem że na wiertkach 3 mm a hana ma wylot 4mm i zwiększa sie wydatek ,,, no i to z tym OBD to wygląda tak jak byś miał nissana 350z z silnikiem 1,6l niby wszystko super a jednaj kiepsko jeździ ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolmar Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 Witam, wiem ze temat już był kilka razy wałkowany, ale nie mogę znaleźć informacji na temat świec do silnika QG18DE. Mam Primere P12 1.8 z przebiegiem ok 80000. Gaz założyłem STAG-a ok 3000 km temu. Chciałbym wymienić świece - profilaktycznie - bo nie wiem kiedy były wymieniane na takie które najlepiej pasują do gazu. A i słyszałem że trzeba co jakiś czas regulować zawory. Proszę o info na ten temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szaman32 Opublikowano 17 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 wiesz odnosnie swiec to wymienialem w kazdym lepszym sklepie podadza jakie ja kupilem ngk symbolu nie pamietam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolmar Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 (edytowane) No niby tak ale wole kupić sprawdzone świece przez innych, tak żeby autko jeździło bez problemów. A w sklepach często "wciskają" klientom to co jest najwygodniejsze w sprzedaży. Edytowane 17 Września 2010 przez kolmar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szaman32 Opublikowano 18 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 mi gosciu dobrał według katalogu mozesz wejsc na stronke NGK i tam według modelu dobieżesz swiece napewno na sklepie tego modelu nie beda mieli bo jest to rzadki model swiecy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 18 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 NGK lub Denso i taki generalnie OT robicie,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bep Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 dokładnie o tym samym się przekonałem. instalacja Elipgaz, za 2500-3000 tys zł to syf. Auto nie przyspiesza Nie wkręca się na obroty tak jak powinien Na podjazdach traci moc jak sqryczybyk Ja narazie, z braku kasy ( na nowe wtryski i wszystko), robię tak, że jak chce dojechać z A do B i nie przekraczać 4tys RPM, jadę na gazie. Jak komuś chce uciec, lub trochę poszaleć, przełączam się na PB. bo na gazie to zero dynamiki, zwłaszcza przy CVT które posiadam. Daje KickDown, a on zaczyna przy 3.5 i kończy przy 4200 wielkim ryczeniem, przełączam się na PB, KickDown zaczyna przy 5.5 i kończy przy 6.5 :/ To mówi za wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 dokładnie o tym samym się przekonałem. instalacja Elipgaz, za 2500-3000 tys zł to syf. Auto nie przyspiesza Nie wkręca się na obroty tak jak powinien Na podjazdach traci moc jak sqryczybyk Ja narazie, z braku kasy ( na nowe wtryski i wszystko), robię tak, że jak chce dojechać z A do B i nie przekraczać 4tys RPM, jadę na gazie. Jak komuś chce uciec, lub trochę poszaleć, przełączam się na PB. bo na gazie to zero dynamiki, zwłaszcza przy CVT które posiadam. Daje KickDown, a on zaczyna przy 3.5 i kończy przy 4200 wielkim ryczeniem, przełączam się na PB, KickDown zaczyna przy 5.5 i kończy przy 6.5 :/ To mówi za wszystko wtryski Valtec ,,,t30???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bep Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 (edytowane) pytasz jakie ja mam? pewnie pisze na nich "no name" Edytowane 21 Października 2010 przez bep Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.