Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Komputer pokładowy


Gość zanew
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Po przekręceniu kluczyka pojawia się na komputerze pokładowym cos takiego:

0,1 Lo

 

Po wymianie oleju jest lepiej:

0,1 Good

 

Rozumiem ze to wskazania ilości oleju (Low/Good), ale co oznacza symbol "0,1".

Nie uruchamiajac silnika gdy pokazuje stan oleju, wciskam przycisk "kasowania stanu licznika km" i wówczas pokazuje "ooooo_"

Także i tego komunikatu nie rozumiem.

 

Jest możliwośc jakiś ustawień przyciskiem "kasowania km" oprócz samego kasowania kilometrów?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po przekręceniu kluczyka pojawia się na komputerze pokładowym cos takiego:

0,1 Lo

 

Po wymianie oleju jest lepiej:

0,1 Good

 

Rozumiem ze to wskazania ilości oleju (Low/Good), ale co oznacza symbol "0,1".

Nie uruchamiajac silnika gdy pokazuje stan oleju, wciskam przycisk "kasowania stanu licznika km" i wówczas pokazuje "ooooo_"

Także i tego komunikatu nie rozumiem.

 

Jest możliwośc jakiś ustawień przyciskiem "kasowania km" oprócz samego kasowania kilometrów?

 

Pozdrawiam

 

Hi, jak wszystko zawodzi czytaj instrukcję.

0,1 = Oil (ang. olej)

 

Jak mu wtedy przytrzymasz kasowanie limitu km to komp. będzie odliczał Ci km od zera do kolejnej wymiany tj. 30.000. Jak zrobisz to kilka razy to sam sie pogubisz kiedy olej wymieniac, wieć najlepiej znajdź sobie inny obiekt do naciskania. To wszystko można wyczytać w instrukcji.

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hi, jak wszystko zawodzi czytaj instrukcję.

0,1 = Oil (ang. olej)

 

Jak mu wtedy przytrzymasz kasowanie limitu km to komp. będzie odliczał Ci km od zera do kolejnej wymiany tj. 30.000. Jak zrobisz to kilka razy to sam sie pogubisz kiedy olej wymieniac, wieć najlepiej znajdź sobie inny obiekt do naciskania. To wszystko można wyczytać w instrukcji.

pzdr.

kasowanie nie jest takie proste jak piszesz(procedura jest w instrukcji),a te ooooo to stan poziomu oleju:)

Edytowane przez manix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

witam

coby nie mnożyć tematów podłączam się pod ten:)

Kto mi podpowie : jak ustawić zegar? , jak interpretować wskazania licznika , jak skasować inspekcję olejową?

itp

Instrukcję owszem mam ale po niemiecku. Może ktoś zeskanował by parę kartek dotyczących komputerka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

coby nie mnożyć tematów podłączam się pod ten:)

Kto mi podpowie : jak ustawić zegar? , jak interpretować wskazania licznika , jak skasować inspekcję olejową?

itp

Instrukcję owszem mam ale po niemiecku. Może ktoś zeskanował by parę kartek dotyczących komputerka.

Skaner mi nawalił ale zrobiłem fotki:

post-2739-0-02093600-1317577702_thumb.jpg

post-2739-0-03794500-1317577807_thumb.jpg

Mam nadzieję że pomogłem.

Edytowane przez manix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam!

Jestem świeżym użytkownikiem tiidy i też nie chcę mnożyć tematów. nie miałem wcześnuiej tego typu samochodu i mam może banalne pytanie (a może nie).

Czy bez obaw mogę podłaczyć kable do innego samochodu,w którym mam słabą baterię (chyba) i go uruchomić. Z okazji mrozów nie odpaliło mi twingo,ale zastanowiło mnie czy sobie czegoś ,,nie rozkoduje" w tiidzie. Gdyby ktoś mi mógł poradzić byłbym wdzięczny.Czy lepiej abym opalił tiidę? sporo jeździła więc jej aku powinien być ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Jestem świeżym użytkownikiem tiidy i też nie chcę mnożyć tematów. nie miałem wcześnuiej tego typu samochodu i mam może banalne pytanie (a może nie).

Czy bez obaw mogę podłaczyć kable do innego samochodu,w którym mam słabą baterię (chyba) i go uruchomić. Z okazji mrozów nie odpaliło mi twingo,ale zastanowiło mnie czy sobie czegoś ,,nie rozkoduje" w tiidzie. Gdyby ktoś mi mógł poradzić byłbym wdzięczny.Czy lepiej abym opalił tiidę? sporo jeździła więc jej aku powinien być ok.

Możesz bez problemu uruchomić z kabli tylko 1)nie zwlekaj z awaryjnym uruchomieniem silnika lub z doładowaniem baterii. Akumulator rozładowany „do zera” zwykle nadaje się tylko do wyrzucenia.

2) Upewnij się, że pojazdy się nie dotykają jak i obie stacyjki są wyłączone.

• Podłącz kabel plusowy do rozładowanego akumulatora do klemy oznaczonej plusem.

• Podłącz drugi koniec kabla do plusa akumulatora od którego będziesz czerpał energię.(tiida)

• Podłącz kabel minusowy do sprawnego akumulatora do klemy oznaczonej minusem.

• Podłącz ostatnie połączenie kabla minusowego do bloku silnika (z dala od akumulatora - ponieważ uszkodzona bateria może emitować gaz palny). Ostatnie połączenie jest z dala od akumulatora, na wypadek jakby miały się pojawić jakieś iskry, które mogłyby spowodować samozapłon.

• Uruchom silnik i usuń kable w odwrotnej kolejności

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto chyba dodać, żeby samochód dawca był uruchomiony. Przed uruchomieniem swojego pojazdu poczekaj chwilkę, żeby prąd od dawcy popłynął przez Twój akumulator i go trochę "pobudził". Po uruchomieniu samochodu nie odłączaj od razu kabli. Daj autku minutkę, żeby napięcia się ustabilizowały ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 lat później...

Hej, aby nie mnożyć tematów i wgl..

jestem świeżym użytkownikiem Tiidy i chciałem się zapytac o ustawienie radia samochodowego.. mianowicie o godzinę czy jest możliwość zmiany formatu godziny z 12h na 24?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...