Gość v_n13 Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Witam Jestem nowy, wiec na początku chciałbym sie przywitać. Posiadam nissana sunny N13 1.6 Jest to mój pierwszy samochód, chciałbym kupić coś innego, ale tak sie przywiązałem do swojej nyski, że jest mi cieżko się z nią rozstać. Kocham ją tak bardzo jak bardzo można kochać rzecz Stąd zrodził sie pomysł, żeby zrobic w niej jakis mały swap. Wiem, że idą tam silniki ca18det z przeniesieniem na FWD, tyle, że dostać ten silnik graniczy z cudem. Co myslicie o silnikach z pozniejszych wersji nysek. N14 GTI, Almera 2.0, lub Primiera 2.0 Jak z miejscem pod maska? Jak ze skrzynia? Z góry dziekuje i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bober Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Witam Jak się popieści to się zmieści... a i wiadomo jak zmieniasz silnik to i trzeba skrzynię, za tym idą półosie, przeguby piasty... auto należy wyposażyć w ECU, czyli "dużo kabli" wzmocnić zawieszenie hamulce... może jakaś turbinka;] Jeżeli się na tym znasz to bardzo fajna sprawa se podłubać i coś porobić samemu bo efekt jest niezastąpiony, przedewszystkim to koszta, jeżeli kupujesz tylko części to jest do przełknięcia, a jeżeli masz wywalać kase na pseudo mechaników, którzy nie włożą w to serca tylko sklepią coś... to szkoda pieniędzy...lepiej kup coś lepszego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość v_n13 Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Witam Jak się popieści to się zmieści... a i wiadomo jak zmieniasz silnik to i trzeba skrzynię, za tym idą półosie, przeguby piasty... auto należy wyposażyć w ECU, czyli "dużo kabli" wzmocnić zawieszenie hamulce... może jakaś turbinka;] Jeżeli się na tym znasz to bardzo fajna sprawa se podłubać i coś porobić samemu bo efekt jest niezastąpiony, przedewszystkim to koszta, jeżeli kupujesz tylko części to jest do przełknięcia, a jeżeli masz wywalać kase na pseudo mechaników, którzy nie włożą w to serca tylko sklepią coś... to szkoda pieniędzy...lepiej kup coś lepszego Dzieki za szybką odpowiedz. Moj tata jest mechanikiem, wiec wiekszość rzeczy bylaby zrobiona w przydomowym garazu. Wiekszość, bo elektryki niestety nie damy rady ogarnąć. A jaki silnik bys proponował? Z tego co wyczytalem to 2.0 w almerach i primierach to ten sam silnik SR20DE. Czy ten silnik jest najlepsza opcja? szukalem w UK silnika ca18det FWD, ale nic nie znalazłem. Wiec jak coś to 2.0 NA zostaje. Na allegro jest pare 2.0 Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bober Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 Witam, Ja osobiście polecałbym SR.. ma wiele zalet i jest dużo części, przedewszystkim tanich, elastyka silnika kultura pracy... dużo tu wymieniać, ale przedewszystkim (co pewnie Cie ucieszy ma prostszy komputer od CA) Moim zdaniem, CA16 czy 18 jest dużo słabszy, i ma więcej wad od SR pierwszą taką "primo" to moduły zapłonowe - totalny niewypał masz takie cztery często padają jak kafki, i są drogie jak piorun! dużo bardziej wyuzdane ECU od SR.. Najlepiej jak byś trafił silnik z początku lat 90 były wtedy najlepsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supernissanb12 Opublikowano 18 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 Witam, Ja osobiście polecałbym SR.. ma wiele zalet i jest dużo części, przedewszystkim tanich, elastyka silnika kultura pracy... dużo tu wymieniać, ale przedewszystkim (co pewnie Cie ucieszy ma prostszy komputer od CA) Moim zdaniem, CA16 czy 18 jest dużo słabszy, i ma więcej wad od SR pierwszą taką "primo" to moduły zapłonowe - totalny niewypał masz takie cztery często padają jak kafki, i są drogie jak piorun! dużo bardziej wyuzdane ECU od SR.. Najlepiej jak byś trafił silnik z początku lat 90 były wtedy najlepsze Co masz na myśli pisząc prostszy komputer? W CA16DE system wtryskowy to NICS, pod interfejs można podpiąć tylko układ podający na diodach czerwonej i zielonej kody silnika. Podobnie w CA18DE i DET tylko tam system nazywa się ECCS. Co do silnika to nie bez powodu najszybsza S13 lata na CA18DET. Ale im bardziej brnąc w mody standardowy ECU idzie w odstawkę. Nie wiem jakie moduły zapłonowe miałeś na myśli ale z ECU impulsy idą do Power transistor-a następnie do 4 cewek i każda ma swoją świecę. Ja swoim przejechałem już ponad 100tyś. i żadnych problemów z tymi elementami nie było. D Wiec jak coś to 2.0 NA zostaje. Na allegro jest pare 2.0 Pozdrawiam Na co cię stać to kupuj i tak wszystko uzależnione jest od kasy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.