Gość wojtek30 Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 witam mam alme 2000r 2.2 di jeżdżę nią ponad rok i nigdy nie zapaliła mi się ta kontrolka check ta od niby "komputera" nawet na włączonym zapłonie zapalają inne standardowej lampeczki ale ta nigdy czy wy też tak macie czy ona powinna zapalać się po zapłonie a potem gasnąć po zapaleniu motoru.jak np. ta od poduszek pow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jummbo76 Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 powinna gasnąć jak od poduszki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 powinna się zapalać po przekręcaniu kluczyka i gasnąć po odpaleniu, jak tak nie jest u Ciebie to są 2 możliwości albo masz spaloną żarówkę, to jest ta optymistyczna, albo masz coś nie tak i sprzedawca wyjął żarówkę, to jest ta gorsza, jak podepniesz pod kompa to wtedy zobaczysz czy są błędy jak nei ma żadnych to raczej tylko żarówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojtek30 Opublikowano 18 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 Dziś rozkręciłem zegary i okazało się że wcale nie ma ani żarówki ani tej całej obudowy gdzie wkłada się żarówkę ale odkręciłem tą od drzwi ostrzegawczą bo jest mniej ważna i wkręciłem w miejsce checa i zapaliła się gdy odpaliłem motor odrazu zgasła więc wygląda że jest wszystko ok zapala się i gaśnie jak powinno być tylko po czego jej tam nie było auto kupiłem ponad rok temu fakt od chandlaża i to na giełdzie do dziś tego nie mogę sobie wydarować a dałem za nią 18tyś w sierpniu 2009r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 18 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 to chyba coś jest nie tak, że jej nie było, podłącz się pod kompa i zobacz co jest, choć z drugiej strony jak gaśnie i jest gitt to może jest wszystko OK, albo już awaria się sama usunęła, pomyśl co zmieniałeś w aucie od chwili kupna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojtek30 Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 zmieniałem przepływomierz pow.i tą kostkę naprawiałem co włącza świece wcześniej mi ich nie podgrzewało.trudno powiedzieć czemu tak było do kompa można podłączyć tylko to 150 trzeba wyłożyć a niewiem ale zdaje mi się że po zrobieniu tej lampki lepiej motor odpala.Tylko na wolnych obrotach jakoś tak dziwnie w kabinie tak trochę drży ale to już było wcześniej a jak jest u was czy jest ciszej.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 zmieniałem przepływomierz pow.i tą kostkę naprawiałem co włącza świece wcześniej mi ich nie podgrzewało. czyli usunąłeś awarię i można podłączyć żarówkę do checka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojtek30 Opublikowano 20 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2010 Nie wiem co pomogło i czy wogóle coś było ale ale teraz jest kontrolka i gaśnie o co tam chodziło ciężko powiedzieć silnik pali i jeżdzi chociaż jak pisałem troszkę i tylko w kabinie na wolnych obrotach i to tylko jak jest gorąca odczuwa się drganie kolega zwrócił ma na to uwagą jak jeżdził.może ma za niskie obroty a na ssaniu jest ok...bo mi w niskich temperaturach lepiej pali jak w upały chodzi mi o zimny start. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maciek (L) Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 czyli usunąłeś awarię i można podłączyć żarówkę do checka Zgadzam sie z kolega. Prosta siła dedukcji. Była padniąta przepływka to wykręcił zarówke. Wymieniółes przepływomierz i wszystko mjest ok. niegłupi handlarz! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość orbit1964 Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 witam mam alme 2000r 2.2 di jeżdżę nią ponad rok i nigdy nie zapaliła mi się ta kontrolka check ta od niby "komputera" nawet na włączonym zapłonie zapalają inne standardowej lampeczki ale ta nigdy czy wy też tak macie czy ona powinna zapalać się po zapłonie a potem gasnąć po zapaleniu motoru.jak np. ta od poduszek pow. sprawdz silniczek krokowy. jest albo juz zurzyty lub zabrudzony. check jest odpowiedzialny za jakosc mieszanki .ostrzega ze masz za bogata co grozi zniszczeniem katalizatora.zobacz czy twoje autko nie pali za duzo paliwa.silnik krokowy to regulator tego przeplywu. tak w skrocie. trzeba go umyc w benzynie. zadne tam szmatkowanie. jak nadal nawala to wymienic. koszt gora 300zl. ale sa i za 200zl. powodzenia kolego. engine to silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojtek30 Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 A gdzie szukać tego silnika krok.tzw.w którym miejscu on się znajduje przy silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 Nie szukaj żadnego silniczka krokowego,masz 2,2 di,to masz pompę wtryskową,a ten silniczek to w benzyniakach jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.