Gość BIKER Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 Witam, Chciałbym się upewnić czy jest różnica w tylnych klapach w R51 ( chodzi mi czy mogą być stosowane zamiennie ) . Posiadam wersję amerykańską , słyszałem że jest różnica w zawiasach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camo Opublikowano 18 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2010 Witam, Chciałbym się upewnić czy jest różnica w tylnych klapach w R51 ( chodzi mi czy mogą być stosowane zamiennie ) . Posiadam wersję amerykańską , słyszałem że jest różnica w zawiasach. pewne roznice sa, ale nie wiem czy az tak istotne. sprezyny gazowe sa na 100% inne i maja inne elementy mocujace(nie wiem czy sruby przykrecajace mocowanie do nadwozia sa w tych samych miejscach,ale chyba tak). chromowane nakladki nad tablica rejestacyjna i oswietlenie tablicy tez sa nieco inne, ale to detal i mocuje sie je raczej tak samo. roznic w zawiasach nie zauwazylem. jak dobrze pamietam to w 2008 w USA zrobili lifting klapy dodajac dodatkowe krzywizny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tukanek Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Witam, a ja w odniesieniu do klapy (R51 europejski) mam trochę inny problem - jako jedyny element w samochodzie (karoserii) zaczyna lekko korodować - głównie w okolicy chromowanej nakładki nad tablicą rejestracyjną. Robią się takie drobne pęcherzyki, a spod tej nakładki po kilku dniach deszczów robią się rude smugi, które dopiero schodzą przy myciu. Dodam, że auto nie było nigdy "walone". Czy ktoś ma podobny problem i wie co z takim fantem można zrobić, poza oddaniem do blacharza/lakiernika? Dzięki za pomoc:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camo Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 odkrecalem ta nakladke przy mocowaniu kamery cofania i raczej nie ma tam co rdzewiec. chyba, że chromowana nakladka nie miala gumowej usczelki i przetarla lakier, ogolnie pod tym chromem powinno byc sucho, nawet po deszczu. jesli dostala sie tam wilgoc rdzewiec moga 2 stalowe sruby mocujace nakladke do klapy. Witam, a ja w odniesieniu do klapy (R51 europejski) mam trochę inny problem - jako jedyny element w samochodzie (karoserii) zaczyna lekko korodować - głównie w okolicy chromowanej nakładki nad tablicą rejestracyjną. Robią się takie drobne pęcherzyki, a spod tej nakładki po kilku dniach deszczów robią się rude smugi, które dopiero schodzą przy myciu. Dodam, że auto nie było nigdy "walone". Czy ktoś ma podobny problem i wie co z takim fantem można zrobić, poza oddaniem do blacharza/lakiernika? Dzięki za pomoc:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tukanek Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 odkrecalem ta nakladke przy mocowaniu kamery cofania i raczej nie ma tam co rdzewiec. chyba, że chromowana nakladka nie miala gumowej usczelki i przetarla lakier, ogolnie pod tym chromem powinno byc sucho, nawet po deszczu. jesli dostala sie tam wilgoc rdzewiec moga 2 stalowe sruby mocujace nakladke do klapy. Dzięki wielkie za podpowiedź, sprawdzę śruby. Jak powinna wyglądać ta uszczelka? Jest na całej powierzchni nakładki (po obrysie zewnętrznym)? Dzięki jeszcze raz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
camo Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 o ile pamietam gumowata uszczelka jest na calej dlugosci styku z powiezchnią klapy. na bokach dodatkowo na lakier naklejone sa przezroczyste naklejki zabezpieczajace. Dzięki wielkie za podpowiedź, sprawdzę śruby. Jak powinna wyglądać ta uszczelka? Jest na całej powierzchni nakładki (po obrysie zewnętrznym)? Dzięki jeszcze raz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.