Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

demontaż alternatora


Gość piter2323

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam pytanie czy aby zdemontować alternator to trzeba ściągnąć sprężarkę od klimy. Bo padł mi alter. i ładuje mi napięciem zależnym od obrotów(stabilizator do wymiany) nawet 17V przez co spaliłem akumulator w trasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, u mnie mechanik też ostatnio wyciągał alternator i zrobił to wyciągając chłodnice , albo też tak jak mówisz ,można wyciągnac usuwajc "klime" . Samego alteratora raczej trudno wyciągnąć , pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, u mnie mechanik też ostatnio wyciągał alternator i zrobił to wyciągając chłodnice , albo też tak jak mówisz ,można wyciągnac usuwajc "klime" . Samego alteratora raczej trudno wyciągnąć , pozdrawiam

 

oki dzieki juz alternetor zdemontowany zrobiłem to sciagajac sprezarke od klimy przy tej operacji nietrzeba rozpinac przewodow od klimy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie odkręcano alternator od dołu. Pamiętajcie również o wezwaniu serwisowym dla QX z 1998 r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chłodnica jest do zdemontowania, a sprężarka klimy lecie na bok. to tak w skrócie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Maximach QX z 97 i 98 roku występowała wada fabryczna związana z układem elektrycznym – w alternatorach były montowane wadliwe diody, co często powodowało uszkodzenia alternatora. Nissan w USA od 29 lipca 2002 wzywał właścicieli do serwisów. Czy ktokolwiek z was dostał takie zawiadomienie (chodzi o samochody, które były kupione w Polsce). W Nissanie Polska powiedzieli mi, że nie podejmowali takiej akcji.

Mnie czyjeś zaniedbanie mogło kosztować całą rodzinę, po prostu wszystko siadło, gdy zjeżdzałem na Zakopiance do Nowego Targu. Nieżyczę tego nikomu. Poniżej tekst wezwania i mój komentarz:

 

1998 Nissan Maxima Recalls

 

1998 NISSAN MAXIMA ELECTRICAL SYSTEM:ALTERNATOR/GENERATOR/REGULATOR

 

Summary:

ON CERTAIN PASSENGER VEHICLES, ONE OF THE DIODES USED IN THE ALTERNATOR MAY HAVE BEEN DAMAGED WHEN BUILT. THIS CAN EVENTUALLY RESULT IN FAILURE OF THE DIODE AND AN ELECTRICAL SHORT WHICH COULD MELT THE PLASTIC HOUSING.

 

Consequence:

IF THE COMBUSTIBLE GAS EMITTED BY THE MELTING PLASTIC DOES NOT DISPERSE DUE TO AIR FLOW THROUGH THE ENGINE COMPARTMENT, IT COULD IGNITE AND IN TURN IGNITE THE FAN GUIDE IN THE ALTERNATOR.

 

Remedy:

DEALERS WILL REPLACE THE ALTERNATOR. OWNER NOTIFICATION BEGAN JULY 29, 2002. OWNERS WHO TAKE THEIR VEHICLES TO AN AUTHORIZED DEALER ON AN AGREED UPON SERVICE DATE AND DO NOT RECEIVE THE FREE REMEDY WITHIN A REASONABLE TIME SHOULD CONTACT NISSAN AT 1-800-647-7261 OR INFINITI AT 1-800-662-6200.

 

Notes:

NISSAN NORTH AMERICA, INC.

 

W Europie nie było wezwania pomimo bardzo dużej awaryjności. Pisałem do głąbów z Nissana w Budapeszcie - nie chce mi się chodzić do UKOiKu. Nie wierzę w urzędników - teraz są sami dyletanci i nikomu się nie chce. rozmawiałem z kumplem z KE, można by było przez nich ale to bardzo długa procedura. Pamiętaj- 5% to ludzie myślący - reszta to tłum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...