miziera Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 No -to była moja pierwsza dłuższa trasa po założeniu LPG więc chciałem jednocześnie sprawdzić ile pali, żałuję że nie wziąłem lapka bo dokładnie bym mapki ustawił (z drugiej strony jechałem sam więc trochę trudno by było), generalnie co zaobserwowałem do 4000 wkręca się tak sobie, potem rakieta , no i miałem szarpnięcie przy ok 6000 ale chyba przechodził na PB bo mam tak ustawione w programie (muszę zmienić) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 powinien ciągnąc do odcięcia, bez problemu, jak byś ciągnął na niskich do 4000 to pewnie było by inaczej, a zazwyczaj przy normalnej jeździe zmienia się wcześniej bo nei ma potrzeby wykręcać wyżej, zdejmij przełącznie przy 6000 na PB i jak reduktor będzie dawał radę to będzi egitt, u mnie niestety ZAVOLAK klękał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miziera Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 powinien ciągnąc do odcięcia, bez problemu, jak byś ciągnął na niskich do 4000 to pewnie było by inaczej, a zazwyczaj przy normalnej jeździe zmienia się wcześniej bo nei ma potrzeby wykręcać wyżej, zdejmij przełącznie przy 6000 na PB i jak reduktor będzie dawał radę to będzi egitt, u mnie niestety ZAVOLAK klękał No właśnie muszę spojrzeć na spadki ciśnienia, reduktor nowy więc może nie będzie najgorzej, muszę jeszcze trochę obniżyć ciśnienie (1,25 Bara)i zobaczymy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość denisek Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 No ja się mieszczę w 10L zarówno zima jak i lato.Cykl mieszany Tyle że ja mam fabryczny LPI Vialle (ciekły) Różnica praktycznie nie odczuwalna,z tym że jednak Shell VPower robi jednak swoje,ale ogólnie dobry gaz też wpływa na spalanie. Przykład tankowałem na Orlenie do pełna robiłem 100km, i dolewałem wychodziło jakieś 11,5 Dla przykładu teraz,Shell to samo ok,9,5 L I jeszcze Statoil też ok 10l.podobnie BP,Lotos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NismoMan1 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 P11.144 2.0 sekwencja - miasto kolo 14 litrow ostatnio w korkach, ale "nowe" autko wiec testowalem i cisnalem, na trasie (100kmh) ostatnio schodzilo do 8,5l i spadalo dalej, ale wjechalem do miasta. Osobiscie sadze ze w miescie mniej niz 11 nie wezmie, w koncu to 2 litry pojemnosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Primap11Malbork Opublikowano 15 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2017 Siemacie Zgromadzeni :-) Odświeżam temat: Kupiona dopiero co P11 lift 2.0 16v kombi w gazie na sekwencji. Dopiero sobie zliczam dane odnośnie eko, nie wiem jeszcze jakie są dopuszczalne wartości. Komp mówi /z przewagą trasy i totalnie lekką nogą 90 - 85 a w porywach nielicznych 120 przy wyprzedzaniu/ 13.3 gazu. Jak muszę po wiosce latać, albo zwiedzamy + trochę trasy to komp mówi 13.5 - 13.6 Wydaje mi się, że bez załadowanej przyczepki jadąc "eko" powinno być jednak mniej. Na benzynie tylko pojeździłem po to, żeby sprawdzić czy to gaz jest powodem delikatnie mówiąc braku wigoru z tych niegdyś 140 koni (nie jest, na benzynie też muszę go prosić o przyrosty na osi..), więc nie mam pojęcia czy na benzynie pali mniej. Bardzo zdziwiłem się, że nie mogę zrobić resetów wskazań kompa, bo co mi powie np. średnia prędkość od a do b w którą wliczone są korki i inne zwolnienia. Podobnie ze średnim zużyciem - tempo spadku lub przyrostu średniego spalania zależne jest od "szerokości" pomiaru, czyli na przestrzeni ilu przejechanych kilometrów ten pomiar był przeprowadzany. W większości nawet starszych aut możliwy jest reset ustawień wskazań komputera. Na ile można mu wierzyć? Bo termometr zewn. wg mnie zaniża o ok 2 stopnie - to nie jest mało wbrew pozorom.. Ogólnie jesteśmy zadowoleni z bardzo praktycznego auta za grosze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 16 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2017 Wszystkie wartości można wykasować do zera ,przytrzymaj dłużej w prawej manetce przycisk od zmiany wskazań . U mnie spalanie gazu według średniego wskazania benzyny pali o dwa litry lpg więcej niż PB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Primap11Malbork Opublikowano 19 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2017 (edytowane) <p>@nice-wawa bardzo dziękuję za wskazówkę, sam do tego nie potrafiłem dotrzeć i szukałem jakiegoś drobiazgu do resetu (jak w audi, albo skodach). Przede mną chwile prawdy.. </p> <br /> <p>Witam ponownie - dzięki @Nissanmaniak mam bieżące wskazania i trochę mogłem pojeździć. Wygląda to u mnie tak:</p> <p> </p> <p>Trasa, przejechane 160km (ale nie autostrada, tylko dk22) z bardzo lekką nogą do 100km/h chwilami a głównie trochę poniżej 90 do tego jakieś czasem zwolnienia 10l</p> <p> </p> <p>Miasto, ekodriving dosłownie a nie jestem w stanie zejść poniżej 15,5 (jazda bez klimy). </p> <p>16,4 teraz mam średnią po mieście.</p> Edytowane 20 Lipca 2017 przez Primap11Malbork Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.