Gość Tofu Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 miarą sprawności turbiny nie jest twardość węża tylko ciśnienie jakie podaje przy danej prędkości obrotowej silnika także powiedz lepiej co zmierzyliście i jedyne co możesz wyczyścić to jest zawór egr i kolektor dolotowy. W turbinie nie masz co czyścić, niema tam zmiennej geometrii która się zapieka. i jeszcze jedno, ciśnienie w dolocie mierzysz jadąc, a nie na postoju. Dokładnie piszesz prawdę i dostajesz + kolega wyżej jakieś herezje napotkał trzeba go poprawić to co odtykaliście ciśnieniem to WG zawór zwrotny który powstrzymuje przed przeładowaniem jak sie nie zamykał lub nie otwierał ... to opcje są dwie zamknięty ,, fura lata nie wiadomo na jakim cisnieniu pomyka aż padnie ... Otwarty brak ciśnienia i bu,,,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 Jesli masz sprawny zawor EGR to zapewne czytales na forum ze turbosprezarka zalacza sie okolo 2500 obr/min. Takie małe spostowanie- Turbina działa cały czas i nie ma czegoś takiego że sie włącza od iluś tam Max ciśnienie może dawać od ilości obrotów,ale chodzi od momentu zapalenia silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
byczynho Opublikowano 8 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 to co odtykaliście ciśnieniem to WG zawór zwrotny który powstrzymuje przed przeładowaniem jak sie nie zamykał lub nie otwierał ... to opcje są dwie zamknięty ,, fura lata nie wiadomo na jakim cisnieniu pomyka aż padnie ... Otwarty brak ciśnienia i bu,,,,, Czyści się to jakoś czy tak ma być? Mi kazali wyjąć turbinę i na noc potraktować W40. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 8 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 Ja bym włożył do nafty a nie WD40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
byczynho Opublikowano 8 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 Jest w ogóle jakiś sens ją wymontowywać i czyścić? bo ja już się przymierzyłem do tego na sobotę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 8 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 Ile masz faktycznego przelotu samochodu??Ale faktyczny mniej więcej a nie to co pokazuje licznik Ja moja wyjąłem po zakupie i polezała 48 h w nafcie.nie była zawalona bo auto ma faktyczny przebieg ale profilaktycznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
byczynho Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Trudno powiedzieć, wydaje mi się że wygląda na tyle ile ma na liczniku a na liczniku ma 280k, amortyzatory przy wymianie były jeszcze oryginalne. Dużo jest roboty z wyjęciem turbiny? Zamiast nafty można użyć benzyny? Naft nie mam, nawet nie wiem czy to można gdzieś kupić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Ja miałem 168,000 km jak sprowadzilem.Problemów nie ma żadnych.Odbezpieczasz po kolej wężę, turbo i wyciągasz.Może być ropa ( ON) zamiast nafty Ja bym ją i tak wyciągnął i tak, ale Ty zrobisz jak chcesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
byczynho Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 No ja zamierzam ją wyjąć. Bez rozbieraniu przodu i zdejmowania chłodnicy się da? tam jest mocno ciasno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Jest mocno ciasno ale mi się udało.Nie lubie rozbierać zderzaków bo ciężko się to składa.Ale ja mam stosunkowo małe ręce i dałem rade ( nieproporcjonalne łapy do całego tułowia ale to szczegół humorystyczny) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
byczynho Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 No ja mam ręce dość spore, sam też do miniaturek nie należę. Robiłeś to od góry czy od dołu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Od dołu Ja właśnie duży jestem hahaha 193 i dosyć waże przez siłownie ( 94kg) a łapki takie skromne od góry raczej nie ma szans. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
byczynho Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Ja ważę 90 no i ręce mam jak rakiety tenisowe :/ ja to przeznaczyłem na tą czynność dwa dni - sobotę i niedzielę. W sobotę rozebrał bym przód tj. zdjął zderzak, chłodnice itp., zanurzył turbinę na noc w ropie a w niedziele bym to wszystko złożył do kupy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 warto sprawdzić WG przylgnie jak i w samym środku jak sprężynka i membrana dodatkowo można zegarek zapodać jak to działa ,,, małe turbo kręci się cały czas i nie generuje dziury czy coś to popularne 'włączenie " to po porostu osiągnięcie wartości prędkości silnika a za tym turbo że zaczyna ładnie pompować ciśnienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Niedzielna praca w g...o się obraca )2 dni to minimum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
byczynho Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Którejś niedzieli zdecydowałem się na wymianę żarówek licznika. Robiłem to pierwszy raz i praktycznie cały dzień spędziłem w fotelu samochodu. Skończyło się tak, że zarwały mnie korzonki i przez tydzień nie mogłem chodzić ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 A widzisz ;DJednak mialem racje To z turbem nie ryzykuj bo możesz niespodziewanie dostać turbo dziurę ) HAHA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 (edytowane) Ale żaden nie wspomni że teoretycznie należy dać nową uszczelkę między turbinę a kolektor wydechowy, druga kwestia to ja bym kupił smar miedziany i przy składaniu smarował każdy gwint przy turbinie / kolektorze, trzecia kwestia jak masz problem z gruszką to rozejrzyj się za nową / inna działającą. Albo rozruszaj swoją, później manometr + kompresor i sprawdź czy działa jak należy.a teraz póki jeszcze nic nie rozbierałeś podłącz manometr i sprawdź ile pompuje Ci turbina Edytowane 12 Września 2013 przez Mateusz_P11_144 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 marlos coś Ty taki spięty? My tu z kolegą pozytywną rozmowę prowadzimy Wyluzuj troche Za rady + Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
byczynho Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Pastę miedzianą mam, kupiłem do regeneracji zacisków hamulcowych. Ten manometr to nie wiem skąd wytrzasnąć. Takim od pompowania kół da się to zmierzyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 w sumie jak masz tam dokładną skalę do 1bara to powinno się dać, musiałbyś węża jakiegoś z 2metry dobrać żeby z jednej strony podpiąć zegar, a z drugiej strony trójnik i pomiędzy WG a kolektor ssący się wpiąć chyba że masz już wyjście i zaślepione jest. tutaj masz foto o czym mówię: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/77337-primera-20td-tuning-chip-mbc-cd20t-co-warto/page-3?do=findComment&comment=939949 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
byczynho Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 U mnie jest możliwość podłączenia manometru. Przewód to nie problem, najgorszy ten manometr. Taki się nada? http://spares.navitech-gdynia.com/manometr-mt24-p-461.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavlak Opublikowano 10 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 (edytowane) U mnie jest możliwość podłączenia manometru. Przewód to nie problem, najgorszy ten manometr. Taki się nada? http://spares.navitech-gdynia.com/manometr-mt24-p-461.html http://allegro.pl/manometr-glicerynowy-4-6-10-25-40-100-315-250-400-i3511403021.html polecam ten. Edytowane 10 Września 2013 przez Pavlak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
byczynho Opublikowano 10 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 Na co mi aż taka skala skoro nasze turbinki ledwo ponad 1 wyciągają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marlos90 Opublikowano 10 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 nasze turbinku pompują maksymalnie do 2bar, a książko w primerze ma być od 0,7 do 1bara maksymalnie Pavlak miał na myśli raczej nie tyle skalę, a to że manometry jest wypełniony gliceryną dzięki temu wskazówka nie będzie drgała tylko powinna płynnie się poruszać. Ale zamiast tracić 37zł na sam manometr to już bym wolał kupić tuningowy wskaźnik doładowania, zapłacisz ok 60zł ale w akcesoriach będzie trójnik w którym jest zwężenie i dzięki niemu wskazówka powinna płynnie się poruszać przy przyspieszaniu ponadto zegar będzie podświetlany, ładny i błyszczący w porównaniu do takich zwykłych manometrów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.