Gość paula23bn Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 Od jakiegoś czasu obie kontrolki się pala.Filtr paliwa wymieniłam ale kontrolka na wolnych obrotach dalej się pali. Co do kontrolki lądowania pali się na wolnych gdy się jedzie przygasa tak jest od pół roku. auto pali normalnie od kopa.ładowanie jest dobre bo było sprawdzane. alternator jest ok akumulator tez. może ktoś miał podobny problem???Dodam ze jest to nissan sunny z 91 r. 2.0 D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacek_178 Opublikowano 21 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2010 czesc Ja tez mam cos podobnego od jakiegos czasu kiedys tego nie bylo no ale nismo przejechalo juz prawie 100 000km w 3 lata. U mnie blyskaja te kontrolki ale tylko wtedy jak przyjade np z trasy i wylacze swiatla wtedy mi skacze napiecie ladowania troche (pod obciazeniem np na swiatlach albo na zimnym jak swiece zarowe biora prad nie skacze wiec nie wiem czy to regulator napiecia czy cos z mostkiem w alternatorze bo szczotki to raczej nie czy to styki gdzies nie lacza dokladnie bo wtedy tak pulsuje to napiecie jak sinusoida i kontrolki tez tak blyskaja oswietlenie zegarka i po silniku slychac bo alternator go tak obciaza na przemian). Jak ladowanie masz stabilne sprawdzalas miernikiem i nie skacze to sie nie przejmuj kontrolkami:)lej rope i jezdzij. Chyba ze masz duzo kasy i chcesz to zrobic to mozesz obdarowac mechanikow albo sama sie bawic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paula23bn Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 czesc Ja tez mam cos podobnego od jakiegos czasu kiedys tego nie bylo no ale nismo przejechalo juz prawie 100 000km w 3 lata. U mnie blyskaja te kontrolki ale tylko wtedy jak przyjade np z trasy i wylacze swiatla wtedy mi skacze napiecie ladowania troche (pod obciazeniem np na swiatlach albo na zimnym jak swiece zarowe biora prad nie skacze wiec nie wiem czy to regulator napiecia czy cos z mostkiem w alternatorze bo szczotki to raczej nie czy to styki gdzies nie lacza dokladnie bo wtedy tak pulsuje to napiecie jak sinusoida i kontrolki tez tak blyskaja oswietlenie zegarka i po silniku slychac bo alternator go tak obciaza na przemian). Jak ladowanie masz stabilne sprawdzalas miernikiem i nie skacze to sie nie przejmuj kontrolkami:)lej rope i jezdzij. Chyba ze masz duzo kasy i chcesz to zrobic to mozesz obdarowac mechanikow albo sama sie bawic. Niestety dziś rano autko padło nie pali wiec myślę ze jednak te kontrolki świeciły znacząco.prawdopodobnie alternator.Jutro się go zdemontuje i sprawdzi.Słoneczko dostało wczoraj trochę po pupie.Holowałam nim Calibrę mojego brata 100 km wiec chyba było to dla tego auta zbyt duże wyzwanie i się wykończył alternator trudno trza naprawić i jeździć dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacek_178 Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 to jednak nie bylo ladowania moze szczotki w alternatorze sie skonczyly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paula23bn Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 to jednak nie bylo ladowania moze szczotki w alternatorze sie skonczyly Niestety padł cały alternator koszt naprawy przewyższał kupno nowego.Ale już jest elegancko alternator wymieniony i śmiga jak nowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spawacz1111 Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 shit ja mam ten sam problem.gdy wlałem lepsze paliwo (bp ultimate diesel) to kontrolka wogole sie nie zapaliła ale gdy tylko wlałem najzwyklejsze tanie paliwo to zaczal wariowac.moze woda we filtrze paliwa.po drugie kopcił przy przyspieszaniu na czarno dosc znaczaco ze widzialem w lusterku.obawiam sie ze igly od wtryskiwaczy sie zawieszaja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość paula23bn Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 shit ja mam ten sam problem.gdy wlałem lepsze paliwo (bp ultimate diesel) to kontrolka wogole sie nie zapaliła ale gdy tylko wlałem najzwyklejsze tanie paliwo to zaczal wariowac.moze woda we filtrze paliwa.po drugie kopcił przy przyspieszaniu na czarno dosc znaczaco ze widzialem w lusterku.obawiam sie ze igly od wtryskiwaczy sie zawieszaja. ja mam podobnie narazie przy odpalaniu ale to wtryskiwacze sa juz do wymiany.pierwsze oznaki ich konca wiek robi swoje ale i tak kocham to auto nad zycie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.