Gość lab Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Witam, Prawie zdecydowany na remont silnika postanowilem wybrac sie do jeszcze jednego warsztatu. Silnik zostal pomierzony, osluchany i otrzymalem opinie oraz konkretny wyklad na jego temat. Dowiedzialem sie ze jak na swoj przebieg (200k) jest on w dobrym stanie, remont moze nie zagwarantowac mi tego czego oczekuje (powrot do serii). Pan inzynier zaproponowal mi zajecie sie katalizatorem i ewentualne dolanie do silnika plynu typu "doctor". Generalnie podczas jazdy silnik sprawuje sie bez zarzutow, ladnie sie wkreca, nie przerywa. Bierze 0,5l na 5k km oleju, nic z niego nie wycieka. Zastanawia mnie tylko wykres z hamowni, prosba do Was o podobne dane (podobny rocznik i model bez modyfikacji). Chcialem to porownac. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kyniu1985 Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Jezeli silnik ladnie chodzi,bierze tak jak napisales 0,5 litra na 5000tys km oleju to po co remont silnika.ja mam 2.0 sr20de mam nastukane 311kkm i jak narazie smiga az milo,oleju bierze jakies 0,8 litra na 10kkm i jest ok.Mam to auto od 3 lat i sam zrobilem 130 tys i nigdy mnie nie zawiodlo na trasie.Jezeli wszystko chodzi to poco psuc??? A tego pana doctora to niech on sobie wleje do swojego auta to tak poza nawiasem:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarcoon Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Albo sobie do głowy niech wleje, żeby nie pier... takich głupot. Zgadzam się z kolegą powyżej w 100%. Jak nie chcesz sobie zepsuć silnika to nic nie kombinuj tylko ciesz się tym co masz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lab Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Przydalyby sie jednak jakies dane do porownania aut z podobnego rocznika. Zastanawiam sie czy warto zakladac gaz czy silnik sie do tego nadaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 powiem tak kuzyn kupił silnik z SR20 z P11,144 myślę że fuksem silnik ma 104 Tys km !!!! ma 13-14 Atmosfer na garach i kosztował 750 zł nawet ma naklejkę na deklu z kodem ,,, u Ciebie jak masz zamiar latać na gazie to wsadzaj silnik zawsze można zmienić a na gazie będziesz oszczędzał na niego ,,, jak patrze to faktycznie moment troszkę spadł ,, możesz poszukać danych fabrycznych ALe moja rada zapomnij o remoncie generalnym można zmienić pierscionki ew uszczelniacze i pewnie by oleju już nie brał ,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Daj sobie spokój z tym remontem. Te silniki są jednymi z bardziej udanych konstrukcji i co jak co ale gaz znoszą bardzo ładnie. U mnie silnik śmiga jakieś 80kkm albo więcej na gazie i nic mu nie jest. Na chwilę obecną ma 330kkm nie bierze nic oleju (jeździ na Mobilu1 5W50), ale niestety rozrząd musiał być już wymieniony bo już rzucał się jak głupi. Tak więc przebieg 200kkm to to jest nic dla silnika. Zakładaj LPG i ganiaj dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.