Mości Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2011 A ja do najbliższego serwisu mam około 200 km. Wykombinowałem więc i pojechałem na miejscu przez granicę do Gorlitz do niemiec. QQ 2.0 benzyna. Olej, filtry serwisu. We Wrocławiu padły już ceny około 1000 PLN. Koledzy też tak płacili za tą samą pracę włożoną. Ja zapłaciłem 240 euro, jeszcze litr oleju w prezencie do bagażnika. Wyniosło mnie 880 PLN i zaoszczędzona droga do Wrocławia i spowrotem. Ewentualny wybór to Zielona Góra, Wałbrzych, z wywiadu ceny podobne jak Wrocław. 240 euro x 4 zł = 960zł, a nie 880zł 960zł to też około 1000zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darydz Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Właśnie jestem po pierwszym przeglądzie technicznym, który dokonałem we Wrocławiu na Bielanach. Miałem swój olej oraz filtr powietrza a inne materiały były salonowe. Za wszystko zapłaciłem 651 zł. (filtr oleju, filtr pyłkowy, podkładka pod korek oleju, zmywacz klimatyzacji, zmywacz uniwersalny, środki smarne i materiały eksploatacyjne, odgrzybianie nawiewu klimy, linia diagnostyczna oraz oczywiście sam przegląd po roku). Po serwisie oczywiście autko umyli i ogólnie jestem zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkot1971 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Przegląd po roku w AUTONISS w Lublinie. Zapłaciłem 351,86pln. Olej miałem swój: Shell Helix Ultra Extra 5W30 8l za 200pln, filtr oleju Filtron około 50pln, filtr kabinowy 58pln(wymieniłem go samodzielnie). Samochód umyty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rulid Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 Pierwszy przegląd Mad Mobil Rybnik przebieg: 28500 Przegląd 12 miesięcy J10 - 167,75 zł Filtr oleju - 42,67 zł Filtr p/pyłkowy - 136,87 zł Olej Helix Ultra - 303,60 zł Uszczelka korka - 5,45 zł Razem: 656,34 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paba Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 (edytowane) strasznie tania robocizna niecałe 200zł w porównaniu do około 550 w trójmieście - masakra! btw. po długiej dyskusji mailowej z Działem Technicznym Nissan dowiedziałem się, że olej Mobil1 5W50 nie jest zalecany do QQ i mogą być kłopoty z wyegzekwowaniem gwarancji jakby się coś z silnikiem stało (oczywiście, że nie po oleju) ciekawe co na to dealerzy, którzy zalewali/zalewają QQ 5W50 czy innymi lepkościami np. 10W60 ma być 5W30 API SL lub nowsze SM i basta Edytowane 14 Września 2011 przez paba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojto1967 Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 Widzę że są trochę rozbieżności w zastawaniu oleju - nie chodzi mi ospecyfikację ale o firmę jakiej olej jest stosowany w silnikach benzynowych. W Warszawie w jednym z serwisów proponują ELF (5W40 + filtr = 400zł). Nie miałem z tym olejem do czynienia. Moje pytanie czy zalać ELF czy innym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paba Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 (edytowane) Widzę że są trochę rozbieżności w zastawaniu oleju - nie chodzi mi ospecyfikację ale o firmę jakiej olej jest stosowany w silnikach benzynowych. W Warszawie w jednym z serwisów proponują ELF (5W40 + filtr = 400zł). Nie miałem z tym olejem do czynienia. Moje pytanie czy zalać ELF czy innym. firma nie ma znaczenia, ale normy i przede wszystkim lepkość Nissan w tym modelu zaleca KONIECZNIE 5W30, wiem to z korespondencji mailowej, zastosowanie każdego innego oleju, który naturalnie pasuje technicznie daje im furtkę do robienia problemów w przypadku korzystania z gwarancji Dlatego nalegałbym na 5W30 koniecznie API SM lub SL Co do oleju ciężko ci coś powiedzieć bo nie napisałeś jaki to olej. Zapewne jest to Excellium. Dobry olej, ale weź 5W30 Evolution SXR żeby się nie mieli czego czepić poza tym cena ogromna http://www.oil-land.pl/pl/p/ELF-EVOLUTION-SXR-5W30-4L/118 http://www.oil-land.pl/pl/p/ELF-EVOLUTION-SXR-5W30-1L/117 120+30zł+50zł filtr z podkładką ASO=200zł czyli 50% taniej Edytowane 15 Września 2011 przez paba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojto1967 Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 firma nie ma znaczenia, ale normy i przede wszystkim lepkość Nissan w tym modelu zaleca KONIECZNIE 5W30, wiem to z korespondencji mailowej, zastosowanie każdego innego oleju, który naturalnie pasuje technicznie daje im furtkę do robienia problemów w przypadku korzystania z gwarancji Dlatego nalegałbym na 5W30 koniecznie API SM lub SL Co do oleju ciężko ci coś powiedzieć bo nie napisałeś jaki to olej. Zapewne jest to Excellium. Dobry olej, ale weź 5W30 Evolution SXR żeby się nie mieli czego czepić poza tym cena ogromna http://www.oil-land.pl/pl/p/ELF-EVOLUTION-SXR-5W30-4L/118 http://www.oil-land.pl/pl/p/ELF-EVOLUTION-SXR-5W30-1L/117 120+30zł+50zł filtr z podkładką ASO=200zł czyli 50% taniej Dzięki za info Pan z serwisu nie podał nazwy tylko że ELF, ale pewnie też sam kupię olej i gdzieś w serwisie wymienię. Jeszcze jedno przy zakupie proponowano żeby wymienić olej po około 3000 km chociaż nie ma takiego wymogu. Czy rzeczywiście jest taka potrzeba ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paba Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 (edytowane) Dzięki za info Pan z serwisu nie podał nazwy tylko że ELF, ale pewnie też sam kupię olej i gdzieś w serwisie wymienię. Jeszcze jedno przy zakupie proponowano żeby wymienić olej po około 3000 km chociaż nie ma takiego wymogu. Czy rzeczywiście jest taka potrzeba ??? różne są teorie jeśli chodzi o olej fabryczny i dotarcie oczywiście taki zabieg nie zaszkodzi, ale czy jest realny sens? nie wydaje mi się w żadnym nowo kupionym samochodzie nie wymieniałem oleju na dotarciu, a kręciły spore przebiegi całkowicie bezawaryjnie także moim zdaniem wymień po roku po zakupie lub po 15.000 km mimo że interwał QQ to aż 30.000 jeśli chodzi o 2.0 benz , którego mam PS wchodzi 4.4l oleju, także po 5l zostanie trochę na ew. dolewkę i warto kupić właśnie w pojemności 4+1 Edytowane 15 Września 2011 przez paba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
undefine Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 A tak ciut zmieniając temat - gdzie w poznaniu zrobić przegląd? Za miesiąc powoli będę musiał zacząć myśleć i.. się zastanawiam. Najbliżej mam polody na mieszka, ale w ostateczności skorzystam z innego. Korzystał ktoś z przeglądu w Poznaniu? Jak z warunkami? Można podjechać z własnym olejem filtrem, czy potraktują to jako zniewagę i nasypią piasku do baku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paba Opublikowano 16 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2011 (edytowane) na tym 1 przeglądzie nie ma nic do roboty obdzwoń i wybierz gdzie najtaniej i obsługa jest ok, a nie jakaś arogancka postawa jak na prawie każdym kroku w KMJ Gdańsk materiały do przeglądu muszą wszędzie uznać i mechanikom raczej zlewa czy leją swój olej czy twój, to samo z założeniem filterków kup olej z pewnego źródła i przeciwpyłek, a filtr oleju wziąłbym z ASO, bo film wielu marek filtrów olejów pozostawia wiele do życzenia (z wyboru w intercars zaufał bym chyba tylko Knecht i Mann) pyłek "nie robi", ale polecam Denso, Knecht Edytowane 16 Września 2011 przez paba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booyack Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 (edytowane) W moim przypadku przebieg 20 000 km zbiegł się z 12 miesięcznym okresem użytkowania. Cenowo wyglądało to jak poniżej (Japan Motors Katowice) QQ 1.5 dci bez DPF Dezynfekcja klimatyzacji - 99 zł Filtr do klimy miałem zakupiony wcześniej na ebay z UK - oryginał ~ 70 zł Przegląd lakierniczy nadwozia przy przeglądzie okresowym - 25 zł Przegląd okresowy - robocizna - 555 zł Filtr oleju - 45 zł Olej Shell Helix Diesel Ultra AB-L 5W30 - 344 zł Uszczelka - 8 zł Filtr powietrza - 85 zł Generalnie obsługa na b. wysokim poziomie a cena... w szczególności za przegląd mocno przesadzona. Edytowane 14 Października 2011 przez booyack Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
undefine Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Hm... A ja pchnąłem maile do obu poznańskich serwisów. Polody i auto-club. W auto-club - 450zł(brutto - z olejem i filtrami!) w polodym - 770zł. Niby zakres ten sam. Ma ktoś jakiś pomysł dlaczego tak??? Gdzie może być haczyk? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
castoro Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Hm... A ja pchnąłem maile do obu poznańskich serwisów. Polody i auto-club. W auto-club - 450zł(brutto - z olejem i filtrami!) w polodym - 770zł. Niby zakres ten sam. Ma ktoś jakiś pomysł dlaczego tak??? Gdzie może być haczyk? Jak to - razem z robocizną ? 450 pln ? . Jeśli tak, to tylko jeździć do auto-clubu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meridion Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Może to za samą nazwę i pieczątkę a olej itd osobno, proszę Kolega undefine to sprawdzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
undefine Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 No właśnie spytałem się. Cytując "450zł brutto z olejem i filtrem, mamy rownież promocje za ten przegląd w postaci wymiany i wyważenia opon na zimowe gratis!". I myślę gdzie haczyk... (znaczy się - domyślam się że jest bez wymiany filtra przeciwpyłkowego - ale pół roku temu wymieniałem na wiosnę, wiec...) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paba Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 (edytowane) z filtrem czy bez (Denso ~70zł) i tak się opłaca byleby go minerałem jakimś nie zalewali Edytowane 16 Października 2011 przez paba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
undefine Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 niby piszą o mobil one pełen syntetyk. Ciekawe gdzie jest haczyk... W tym tygodniu niestety do nich nie zajrzę, za to w przyszłym mam nadzieję przetestuję i podzielę się wrażeniami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaro73 Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 No to czekam na relację - mnie czeka pierwszy przegląd na przełomie listopad-grudzień, a najbliżej mam do Poznania. Tylko jestem ciekaw co powiedzą na mój roczny przebieg - do przeglądu nie dobiję do 4.000 km, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paba Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 (edytowane) No to czekam na relację - mnie czeka pierwszy przegląd na przełomie listopad-grudzień, a najbliżej mam do Poznania. Tylko jestem ciekaw co powiedzą na mój roczny przebieg - do przeglądu nie dobiję do 4.000 km, jak to co? kręcony i bity! Edytowane 20 Października 2011 przez paba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
undefine Opublikowano 21 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 (edytowane) No więc - generalnie bez zarzutu. Do ceny doszedł jeszcze przegląd nadwozia - razem 502zł brutto. I tak sporo taniej niż w polodym, wiec nie narzekałem. Olej zalany "nissanowski" (podobno to mobil1, ale hgw) syntetyk - 10W/40 Całość zajęła ok 3h. Jedyne na co mógłbym pomarudzić to ciągle zrywający internet przez wifi Filtra powietrza nie wymieniali - nawet nie było o tym mowy (wg książeczki w normalnych warunkach użytkowania wymiana nie jest obowiązkowa). Wymieniałem na wiosnę, więc pewnie nawet nie będę tykać do przyszłej wiosny. A - w cenie wyważyli i wymienili koła na zimówki A samochód oddali umyty - chyba nawet w środku ktoś przejechał szmatką, bo zniknął kurz z zegarów i pojawił się cytrynowy zapach Edytowane 21 Października 2011 przez undefine Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
undefine Opublikowano 21 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 No, fakturę brałem. To prawie jak rabat, ale z "działalności", ciężko to nazwać pracowniczym Z mniejszych przyjemności - uprzedzili że kolejny przegląd (na 2 lata, bo 30kkm rocznie nie zrobię raczej) będzie droższy - coś koło 900zł, bo jakieś tam filtry i wymiany płynów dochodzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toruńczyk Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 No, fakturę brałem. To prawie jak rabat, ale z "działalności", ciężko to nazwać pracowniczym Z mniejszych przyjemności - uprzedzili że kolejny przegląd (na 2 lata, bo 30kkm rocznie nie zrobię raczej) będzie droższy - coś koło 900zł, bo jakieś tam filtry i wymiany płynów dochodzą. ... ten "rabat" to pewnie był za reklamę jaką firmie zrobiłeś ! (tak myślę;-) ) Zastanawiam się czy nie przejechać się 150km na przegląd ? Tylko ,że nie jestem z PO ..... a i nie wiem jakie referencje im wystawię :-) Odnośnie 2-go przeglądu i następnych to Kolega jest w błędzie bo mimo nie przejechania limitu km to trzeba się "ukłonić" do serwisu po roku od poprzedniego przeglądu i to już "obowiązek" wynikający z instrukcji a nie z dobrodziejstwa "reklamowanego serwisu" ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meridion Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 Skąd zatem taka różnica w Warszawie coś koło 1000,- (nawet z +), a u Kolegi 600,- (z -)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Author53 Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 Skąd zatem taka różnica w Warszawie coś koło 1000,- (nawet z +), a u Kolegi 600,- (z -)? To jest bardzo proste Cena zależy od „pochodzenia” i wyglądu Znajomy podjechał samochodem pod sklep motoryzacyjny, aby kupić kołpaki na koła zimowe, a ze chodzi zawsze w garniturze, białej koszulce i krawacie to sprzedawca potraktował go jak Vipa. Na pytanie ile kosztuje komplet kołpaków, sprzedawca odpowiedział 1200 zl. Kolega zdębiał, podziękował i wyszedł. Wsiadając do samochodu powiedział o cenie siedzącemu w samochodzie koledze, który dla odmiany chodzi w dżinsach i sweterku. Ten doszedł do wniosku ze „garniturowiec” się przesłyszał i poszedł do sklepu jeszcze raz zapytać o ceną. Sprzedawca spojrzał na niego z lekka pogarda i na pytanie o cena powiedział 650 zl. Gdy obaj poszli do sklepu, aby wyjaśnić sprawę sprzedawca odpowiedział; Pan wygląda na 1200 zł, a pan na 650 zł. Ot i cała tajemnica . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.