undefine Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 ... ten "rabat" to pewnie był za reklamę jaką firmie zrobiłeś ! (tak myślę;-) ) Zastanawiam się czy nie przejechać się 150km na przegląd ? Tylko ,że nie jestem z PO ..... a i nie wiem jakie referencje im wystawię :-) Cóż. Ja zacząłem od mailowego wysłania zapytania. Z podaniem numeru VIN i przebiegu (bo resztę przecież mają). A potem tylko telefonicznie potwierdziłem godzinę. Mail i telefon na stronie http://www.nissan.auto-club.com.pl/kontakt.php Nie traktowali mnie raczej jako stałego klienta, bo pan wystawiający fakturę był zdziwiony że już u nich byłem (pół roku wcześniej na czyszczeniu klimatyzacji). Na ofertę z maila też nie musiałem się powoływać - więc podejrzewam że to normalna oferta. Przy czym - są stosunkowo "nowi" - startowali z tego co wiem w marcu, wiec - możliwe że na razie zbierają bazę klientów. Odnośnie 2-go przeglądu i następnych to Kolega jest w błędzie bo mimo nie przejechania limitu km to trzeba się "ukłonić" do serwisu po roku od poprzedniego przeglądu i to już "obowiązek" wynikający z instrukcji a nie z dobrodziejstwa "reklamowanego serwisu" ! A to wiem - teraz też zrobiłem tylko 18.5kkm Dlatego piszę że zawitam do nich już za rok, bo 30kkm nie zrobię wcześniej . A co do kołpaków i wygladania. Te które mam dla zimówek to kosztowały z 100zł. Za komplet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Author53 Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 Może wlewają Lotos Mineralny... To tak żartem, ale w sumie uważam, że przegląd poniżej 600,-? To jakieś żarty i aż trudno mi w to uwierzyć... Kolega ma mocne znajomości. Dobre, dobre... Tyle, że ja zawsze wyglądam na 650,- i nic z tego nie mam... Ja też. Nawet kredytu nie chca mi dac, za wyglad, w banku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dino55 Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 [/i] Cóż. Ja zacząłem od mailowego wysłania zapytania. Z podaniem numeru VIN i przebiegu (bo resztę przecież mają). A potem tylko telefonicznie potwierdziłem godzinę. Mail i telefon na stronie http://www.nissan.au....pl/kontakt.php Nie traktowali mnie raczej jako stałego klienta, bo pan wystawiający fakturę był zdziwiony że już u nich byłem (pół roku wcześniej na czyszczeniu klimatyzacji). Na ofertę z maila też nie musiałem się powoływać - więc podejrzewam że to normalna oferta. Przy czym - są stosunkowo "nowi" - startowali z tego co wiem w marcu, wiec - możliwe że na razie zbierają bazę klientów. A to wiem - teraz też zrobiłem tylko 18.5kkm Dlatego piszę że zawitam do nich już za rok, bo 30kkm nie zrobię wcześniej . A co do kołpaków i wygladania. Te które mam dla zimówek to kosztowały z 100zł. Za komplet Byłem w tym salonie w sierpniu (wymiana paska klinowego) i w części serwisowej wiszą jak byk wielkie cenniki przeglądów poszczególnych modeli Nissana i Suzuki. Salon jest nowy na poznańskin rynku i stara się pozyskać klientów - jak widać skutecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paba Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 a słyszeli koledzy o różnej stawce roboczo-godziny? inna jest w Warszawie a inna w Stalowej Woli na podobnej zależności trudniej sprzedawcy sprzedać nowego Qashqaia w Stalowej Woli niż w W-wie osobna bajka to podawanie dokładnych cen, zawsze mi mówią jak telefonicznie dzwonię, że "około" żądam dokładnej informacji, szuka części w katalogu, liczy roboczo-godziny, rabat i wiozę im dokładnie tyle $ ile mi powie, a nie że na m-scu okazuje się, że +50zł czy inaczej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavelsti Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 (edytowane) a słyszeli koledzy o różnej stawce roboczo-godziny? inna jest w Warszawie a inna w Stalowej Woli na podobnej zależności trudniej sprzedawcy sprzedać nowego Qashqaia w Stalowej Woli niż w W-wie osobna bajka to podawanie dokładnych cen, zawsze mi mówią jak telefonicznie dzwonię, że "około" żądam dokładnej informacji, szuka części w katalogu, liczy roboczo-godziny, rabat i wiozę im dokładnie tyle $ ile mi powie, a nie że na m-scu okazuje się, że +50zł czy inaczej różnice w stawkach są chyba we wszystkich serwisach i u wszystkich marek - np. serwis Polo mnie o tym utwierdził Zazwyczaj serwis mówiąc około powinien określić wyższą kwotę, po to by mieć miłe zaskoczenie Edytowane 22 Października 2011 przez pavelsti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paba Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 (edytowane) jak Kaszubowski w Gdańsku chce prawie 400zł za 4.4 litry oleju to o czym my mówimy... tym bardziej, że te 4.4l w życiu Warszawy nie wejdą... zaraz mi ktoś powie, że jak kupiłem wóz za 77 000 to takie ceny mnie nie powinny dziwić. uprzedzając chodzi o zasady Edytowane 22 Października 2011 przez paba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paba Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 (edytowane) no dlatego tak zrobię (i zapłacę maks 150zł) i innym też radzę Edytowane 22 Października 2011 przez paba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Słoń Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 Ceny pierwszego przeglądu mogą byc niskie. Wszystko zależy od dilera i jego polityki cenowej. Ja swój robiłem 28 września przy przebiegu 22 927 km w Yama Bydgoszcz (1.6 benzyna): olej - 195.69 filtr - 42.67 uszczelka - 5.45 materiały pomocnicze - 12.30 robocizna - 199.26 razem - 455.37 Auto oddali umyte. Wszystko byłoby w porządku gdyby nie leniwy mechanik. Odkręcił filtr przed zdjęciem osłony i olej na nią poleciał. Jak podjechałem pod dom to pobrudziłem podjazd. Musiałem pojechać jeszcze raz do nich i powiedzieć parę zdań ne ten temat. Wymyli osłonę ale słowo przepraszam ciężko przechodziło im przez gardło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toruńczyk Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 [/i] Cóż. Ja zacząłem od mailowego wysłania zapytania. Z podaniem numeru VIN i przebiegu (bo resztę przecież mają). A potem tylko telefonicznie potwierdziłem godzinę. Mail i telefon na stronie http://www.nissan.au....pl/kontakt.php Nie traktowali mnie raczej jako stałego klienta, bo pan wystawiający fakturę był zdziwiony że już u nich byłem (pół roku wcześniej na czyszczeniu klimatyzacji). Na ofertę z maila też nie musiałem się powoływać - więc podejrzewam że to normalna oferta. Przy czym - są stosunkowo "nowi" - startowali z tego co wiem w marcu, wiec - możliwe że na razie zbierają bazę klientów. A to wiem - teraz też zrobiłem tylko 18.5kkm Dlatego piszę że zawitam do nich już za rok, bo 30kkm nie zrobię wcześniej . A co do kołpaków i wygladania. Te które mam dla zimówek to kosztowały z 100zł. Za komplet ... mimo woli wyszła z tego kryptoreklama dla Serwisu Auto Club Poznań ale taka się należy co potwierdza też dino55. Dzięki Tobie za informację ! Ja natomiast mam "krok" do Yamy z Torunia a ta jak "informuje" Słoń jest jak widać w zdrowej konkurencji z Waszym serwisem. No i wyszło ..."cudze chwalicie -swego nie znacie" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paba Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 (edytowane) Za dobry markowy olej! Za 200,- już można się pokusić o coś Motula z wysokiej półki... Ja zastosuję sobie raczej sprawdzonego hydrokraka ELF Evolution SXR 4l 116zł Edytowane 22 Października 2011 przez paba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paba Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 (edytowane) Czemu hydrokraka? Przecież to są znacznie gorsze oleje od pełnych syntetyków... dlaczego tak twierdzisz? dla mnie to dziwne stwierdzenie 1) raz z racji, że olejów stricte syntetycznych na rynku jest mało 2) są tak przetworzone i zmodyfikowane, że właściwości smarujące mają nie gorsze niż oleje na bazie PAO w zasadzie i hydrokrak, i PAO to oleje syntetyczne, a nie mieszanka 10W40 od Nissana, tyle, że jak to kolega @ranger ładnie ujął w temacie o olejach do QQ dochodzi się do tego stwierdzenia z 2 stron Edytowane 22 Października 2011 przez paba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
undefine Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 jak Kaszubowski w Gdańsku chce prawie 400zł za 4.4 litry oleju to o czym my mówimy... tym bardziej, że te 4.4l w życiu Warszawy nie wejdą... hm... w tym autoclubie - widzę że policzyli 4.3 litra - i razem za niego 143,49 zł (brutto). Aż zaczynam się zastanawiać czy napewno to jest syntetyk Ale tego już się chyba nie sprawdzi? Ale z drugiej strony - skoro są aso, to chyba nie ryzykowaliby lania czegoś "nienissanowskiego"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paba Opublikowano 23 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 (edytowane) hm... w tym autoclubie - widzę że policzyli 4.3 litra - i razem za niego 143,49 zł (brutto). Aż zaczynam się zastanawiać czy napewno to jest syntetyk Ale tego już się chyba nie sprawdzi? Ale z drugiej strony - skoro są aso, to chyba nie ryzykowaliby lania czegoś "nienissanowskiego"? 10W40 to półsyntetyk, ale nie musisz się niczego obawiać "Nissanowskiego" -> Nissan olejów nie produkuje, tak jak napisałeś stronę wstecz - może to być produkt Mobil oleje Toyota to np. Castrol Edytowane 23 Października 2011 przez paba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lutenet Opublikowano 23 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 Ja swój robiłem 28 września przy przebiegu 22 927 km w Yama Bydgoszcz (1.6 benzyna): olej - 195.69 Czy wiesz może jakim olejem zalali auto ? Czy jest to gdzieś wpisane ? Ja w lutym będę zmierzał do Yama w Osielsku i zbieram opinie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toruńczyk Opublikowano 23 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 10W40 to półsyntetyk, ale nie musisz się niczego obawiać "Nissanowskiego" -> Nissan olejów nie produkuje, tak jak napisałeś stronę wstecz - może to być produkt Mobil oleje Toyota to np. Castrol Skoro w/w olej jest pólsyntetykiem to jego "wartości przebiegowe" są chyba mniejsze od syntetycznego oleju.Więc obawa może być taka czy silnik "wytrzyma" maksymalny przebieg 30 tyś. km. między przeglądami(wymianą) ? Czy może serwis inaczej zalecił wymianę oleju? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paba Opublikowano 23 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 (edytowane) Skoro w/w olej jest pólsyntetykiem to jego "wartości przebiegowe" są chyba mniejsze od syntetycznego oleju.Więc obawa może być taka czy silnik "wytrzyma" maksymalny przebieg 30 tyś. km. między przeglądami(wymianą) ? Czy może serwis inaczej zalecił wymianę oleju? obojętnie jaki olej - zalecałbym wtedy skrócić interwał wymiany samego oleju do 15.000 km lub roku (co nastąpi szybciej) lub przyjechać z olejem Long Life i zażądać wymiany na taki właśnie podczas przeglądu gwoli ścisłości olej Long Life będzie nieco droższy, i dla spokoju zalecam opcję 1 u mnie np. taki problem nie istnieje (w życiu nie zrobię 30.000 rocznie), więc stawiam się co rok, z przebiegiem na ogół około 10.000-12.000 rocznie Edytowane 23 Października 2011 przez paba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
undefine Opublikowano 23 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 Oczywiście, że leją różne oleje... Że różne to chyba nie problem - grunt by były "rekomendowane" przez nissana. W książce przeglądów jest wprost informacja że kolejny przegląd na 48kkm lub 2 lata - więc jak rozumiem na tym oleju który wlali powinienem rok pojeździć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paba Opublikowano 23 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 Że różne to chyba nie problem - grunt by były "rekomendowane" przez nissana. W książce przeglądów jest wprost informacja że kolejny przegląd na 48kkm lub 2 lata - więc jak rozumiem na tym oleju który wlali powinienem rok pojeździć? 1.6 benz ma interwał 30.000 lub rok więc tyle powinien pojechać nie polecam natomiast robić 30.000 między przeglądami na żadnym oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
undefine Opublikowano 23 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 1.6 benz ma interwał 30.000 lub rok więc tyle powinien pojechać nie polecam natomiast robić 30.000 między przeglądami na żadnym oleju Hm... no.. a ile? Znaczy się - osobiście to robię ok 15-20kkm co roku - w "mniejszych" autkach zmieniałem olej co 10k (co pół roku), ale - przy większym silniku to chyba te 20kkm powinien wytrzymać? Jak patrzałem przed wymianą na barwę - ciągle był niemal przeźroczysty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paba Opublikowano 23 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 ile? maks 15.000 (+/-) oczywiście jak robisz 15-20.000/rok to zmieniaj co rok i tyle jak ktoś robi z 5-10 tysięcy więcej to już imho nie bardzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavelsti Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 Mam pytanie do osób bardziej poinformowanych, mam Qashqai'a z listopada 2010 odebrany w grudniu i jakoś w grudniu mówiono mi że mogę kupić własny olej i go przywieść jak będę na serwisie a dziś byłem dokupić litr płynu chłodniczego i się dowiedziałem że nie mogę mieć oleju bo olej ma tylko nissan jak to jest ??? trochę się wkur... a po części zmartwiłem. Jak to jest?? Ma ktoś podobny samochód z podobnego okresu i robił już ktoś przegląd z własnym olejem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paba Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 nie wolno im zabronić ja bym im powiedział, że nie im integrować w olej jeśli spełnia normy i jest kupiony z legalnego źródła jeśli będą się upierać dla spokoju swoich nerwów zmieniłbym ASO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavelsti Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 Masz 2.0 dCi? dokładnie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur07 Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 Mam pytanie do osób bardziej poinformowanych, mam Qashqai'a z listopada 2010 odebrany w grudniu i jakoś w grudniu mówiono mi że mogę kupić własny olej i go przywieść jak będę na serwisie a dziś byłem dokupić litr płynu chłodniczego i się dowiedziałem że nie mogę mieć oleju bo olej ma tylko nissan jak to jest ??? trochę się wkur... a po części zmartwiłem. Jak to jest?? Ma ktoś podobny samochód z podobnego okresu i robił już ktoś przegląd z własnym olejem? Ja wymieniałem olej między przeglądami w ASO, zawiozłem własny olej. Pan z serwisu grzecznie zapytał czy ich olej czy mam własny. Po przyswojeniu informacji, że przyjechałem z własnym olejem zapytał tylko o markę oleju i jego specyfikację, stwierdził że Shell 5W-40 może być. W sumie dlaczego miał się nie zgodzić, przecież sam proponował 10W-40 lub 5W-50. Zapłaciłem za filtr oleju i robociznę. Na koniec Pan wpisał mi ponadplanową wymianę oleju do książki serwisowej nie podając marki ani specyfikacji oleju. Pan niczym nie groził i nie sprawiał wrażenia złego lub nieszczęśliwego z powodu nie sprzedania mi oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paba Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 na fakturach umieszczanych w wątku w większości wypadków czytamy, np. Olej Shell Helix Ultra Extra zaglądamy: http://shellhelix.pl/shift.php?action=kartaproduktu&id=100 Lepkość 5W-30 ACEA C2/C3, A3/B4 Mercedes-Benz MB 229.51 VW 502.00, 503.01, 505.00 BMW Longlife-04 VW 504.00 / 507.00 Chrysler MS-11106 potrzebujemy dobrego oleju 5W30 spełniającego ACEA C3, i tyle polecam szczerze: http://oil-land.pl/pl/p/Millers-Oils-XF-LONGLIFE-C3-5w30-5L-/325 i jak chcesz być bardzo akuratny http://oil-land.pl/pl/p/Motul-Specific-0720-5W30-5L/435 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.