yasiorr Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 Witam ja udaje się niebawen na przeglad do Ełku w sumie mam najbliżej i najtaniej wyjdzie mi dojazd i przegląd. W sumie termin taki lipny mam bo między świetami a sylwkiem ale jak trzeba to trzeba! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemus863 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 Witam ja udaje się niebawen na przeglad do Ełku w sumie mam najbliżej i najtaniej wyjdzie mi dojazd i przegląd. W sumie termin taki lipny mam bo między świetami a sylwkiem ale jak trzeba to trzeba! To proszę, napisz jak było i jak z ceną (może być na private), bo jestem z Ełku, a auto kupiłem w Elblągu i chce wiedzieć jak ten ełcki serwis sobie radzi, bo sprzedawcy są do bani. Pozdrawiam i czekam na info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavelsti Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 ja w piątek rozmawiałem z CM Krzemionki i przegląd u nich z ich wszystkim kosztuje ok. 1200zł w sumie tyle to zapłaciłem za przegląd Polo trzyletniego w VW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meridion Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 ja w piątek rozmawiałem z CM Krzemionki i przegląd u nich z ich wszystkim kosztuje ok. 1200zł w sumie tyle to zapłaciłem za przegląd Polo trzyletniego w VW Czyli sami zobaczcie koszt przeglądu w zależności od Dealera, nie wg rejonu kształtuje się od ok. 800 do 1240,-. uważam, że różnica spora, bez względu czy jedni zalewają olejem platynowym i mają filtry pozłacane a inni oleje Nissana i filtry zwykłe. Bo jaka może być różnica w cenie oleju lub filtra, przecież nie 400,-. Nie powiem który Dealer i w jakim mieście ale powiedział, że najdroższa jest roboczogodzina. Standardem przegląd powinien pierwszy trwać ok. 1,5 godziny. Ponad ten czas samochód stoi na warsztacie. Wystarczy zadzwonić do Dealera i spytać ile czasu będzie trwał przegląd. 1,5 h powiedziano mi tylko w 2 w moim małym mieście:), przeważnie to czas 2,5 lub nawet 3,5 godziny. Pamiętajcie, że co niektórzy Dealerzy doliczają 50-59,- za przegląd nadwozia do kosztów przeglądu. A inni maja to za free. Ci co doliczają opowiadają, że oni to bardzo dokładnie oglądają nasz samochód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dino55 Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 Mam propozycje: stwórzmy tabele z ASO i cenami przeglądów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yasiorr Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 W JapanMotor w stolicy na Zorunskiej powiedzieli mi ze 1050 czy cos takiego a w elku 850 - 950 zl przeglad potrwa ok 2 godzin nie weim jak jeswt w innych salonach w Białymstoku tylko wydaja auta a do olsztyna sie nie dodzwonilem wiec tak to wyglada z mojej strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavelsti Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 Mam propozycje: stwórzmy tabele z ASO i cenami przeglądów. ale nie wiem czy nie trzeba by dać podział na pojemność i rodzaj silnika bo chyba to też zmienia cenę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meridion Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 (edytowane) ale nie wiem czy nie trzeba by dać podział na pojemność i rodzaj silnika bo chyba to też zmienia cenę Oczywiście że rodzaj silnika zmienia cenę-moje 800-1240,- dotyczy 1,6 benzyna Euro5, strach pomyśleć ile krzyknęliby tam gdzie za mojego 1240,- za np. diesla 2.0 Ale podam Wam Warszawę: Odyssey,ul. Górczewska-1240,- (blacha w cenie) + ew. samochód zastępczy w promocji 40,-/dzień JP Auto, Trasa AK-900,- (+ 50-59,- blacha) Jaworski , ul. Oczapowskiego-ok. 800,-(blacha w cenie jeśli w trakcie przeglądu) Signella, ul. Grochowska-676,- (blacha w cenie). Dotyczy mojego modelu 1,6 benzyna (własnego nic nie miałem). Zgadnijcie gdzie zrobiłem przegląd? Edytowane 18 Grudnia 2011 przez meridion Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yasiorr Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 Mam pytanie co oznacza blacha? bo nie qmam mysle że zrobiłeś tam gdzie najtaniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meridion Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 Mam pytanie co oznacza blacha? bo nie qmam mysle że zrobiłeś tam gdzie najtaniej Przegląd coroczny nadwozia, to tez musimy robić, nazwałem -blacha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yasiorr Opublikowano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 A no w sumie fakt moglem się domyślec a gdzie zrobileś ten przegląd ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojciechu11 Opublikowano 25 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 Witam. Może troche obok tematu bo dotyczy drugiego przegladu, ale może ktoś chce porównać. Własny filtr przeciwpyłkowy reszta w cenie przegladu - 690 zł ( Lublin ). Pozdrawiam 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G2002 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Dziwi mnie że prawie żaden z kolegow nie zagląda do instrukcji w której wyrażnie okreslono :/mówię o 2,0dci/ ZALECANY OLEJ SILNIKOWY--podkreślam sformułowanie zalecany a nie obligatoryjny --firmy NISSAN. dalej napisano Silnik M9R z filtrem DPF -stosuj wyłącznie 5W30 low saps -ACEA C-3 2004 -API SM/CF Wszystkie oleje o tej specyfikacji / w tej grupie jest też SHELL HELIX ULTRA EXTRA 5W30 / nadają się do stosowania. Dywagacje na temat lepszej jakości oleji różnych firm zostawmy laboratoriom a może raczej specom od reklamy . Żaden z nas nie jest w stanie tego ocenić , to jak gadanie o wyższości Swiąt Bożego Narodzenia nad Swiętami Wielkiej Nocy . Kwestionowanie przez serwisy autoryzowane zapisów instrukcji jest bezprawnym naciąganiem . To mamy różne instrukcje. U mnie M9R z DPF: - ACEA C4 low SAPS - stosuj wyłącznie 5W30 low SAPS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 To mamy różne instrukcje. U mnie M9R z DPF: - ACEA C4 low SAPS - stosuj wyłącznie 5W30 low SAPS Poprostu specyfikacja C4 jest nowsza,więc to zależy od rocznika auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yasiorr Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Witam bylem dzisiaj wkoncu na przeglądzie w Ełku jak pisałem wcześniej. Wyniosło mnie to 706,50 nie wymieniali mi filtra przeciwpyłkowego czy tam jak on sie nazywa nie weim powiedzieli, że nie ma takiej potrzeby wymieniali olej, uszczelki, i cos tam jeszcze nie pamietam teraz jak zerkne kiedys tam to dopisze. Co do obsługi to miło zabrali samochód odstawili umyty itd a ja wypilem kawke poczytalem gazetke poogladalem inne samochody! Miło wspominam pobyt w salonie w Ełku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Payne79 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Dzisiaj miałem pierwszy przegląd QQ+2 Dci w Zielonej Górze Robocizna - 337 zł Materiały (olej Schell Helix 5w30 8l, filtr oleju, filtr klimy) -330 zł W sumie 667 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pavelsti Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 (edytowane) mój pierwszy przegląd kosztował 1015 zł przegląd z filtrem oleju, uszczelka i oczywiście przegląd stanu podwozia i nadwozia - 660zł olej elf solaris dpf 10l + filtr kabinowy - 355 zł Przegląd robiony w CM Krzemionki w Krakowie w sumie po przeglądzie mam tylko jedną uwagę - po części do siebie (nauczka dla mnie na przyszłość oddać auto umyte i czyste na serwis nie będzie to tworzyć niepewności przy odbiorze i niepotrzebnych zgrzytów) poza tym wszystko super - mój olej wymieniony bez problemów, filtr kabinowy również - następnym razem też do nich pojadę choć mają mnie już dość jako klienta i pewnie jako człowieka też ale mili są mimo tego Edytowane 30 Grudnia 2011 przez pavelsti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luxs Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 Ja też niedawno zrobiłem pierwszy przegląd w Japan Motors w Chorzowie. Przebieg 14 tys km. Uszczelka korka___________________5,40 Filtr oleju________________________42,48 Olej shell Helix Ultra 5W40 4,5 l_____217,81 Przegląd lakierniczy nadwozia________0,01 Materiały pomocnicze_____________12,00 Przegląd po 30000/60000 km______694,09 .........................RAZEM.......972,09 Poprawili mi jeszcze maskę, bo mam wersję z "wystającymi kłami". Jest trochę lepiej, ale więcej się nie dało bez blacharza. Filtr kabinowy wymieniłem sam. Kosztował w sklepie 55 zł (Filtron) Przegląd trwał ok. 3 godziny. O co chodzi z tymi wystającymi kłami na masce ? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paba Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 (edytowane) bywa, że jest nierówno spasowana ==================== obecnie "koresponduję z Nissanem w sprawie oleju. Wypisali w książce wszystkie normy na hurra, i mają błąd. napisali, że ma spełniać ACEA A1/B1, A3/B3, A3/B4 oraz A5/B5, a to niemożliwe. Jeśli spełnia A3/B3, A3/B4 to nie spełnia A5/B5, i vice versa nie chcą się przyznać i w odpowiedzi wysyłają mi skany instrukcji! są skandalicznie beznadziejnymi katarynkami witam Proszę o przekazanie wiadomości do Działu Technicznego firmy Nissan. Chciałbym uzyskać jednoznaczną odpowiedź jakie konkretne normy musi spełniać olej silnikowy, aby zgodnie z zaleceniami producenta (firmy Nissan) mógł zostać zastosowany w samochodzie Nissan Qashqai 2.0 MR20DE 2011 rok produkcji, o numerze nadwozia: SJ. Chciałbym poznać szczegóły, a nie ogólniki, którymi jestem karmiony w ASO, np. "API SL lub SM, 5W30" - to wiem, chcę wiedzieć które konkretne normy. pozdrawiam, Szanowny PanieDziękujemy za kontakt z Centrum Obsługi Klienta Nissan. W odpowiedzi na korespondencję elektroniczną z 12 stycznia 2012 r., dotyczącą oleju do samochodu Nissan Qashqai VIN: SJ, poniżej załaczam odpowiedź z Działu Technicznego Nissan Sales CEE Kft. Zgodnie z Instrukcją Obsługi olej powinien spełniać następujące normy: API SL lub SM*1 ILSAC grade GF-3 lub GF4*1 ACEA A1/B1, A3/B3, A3/B4, A5/B5 C2 lub C3 Zalecany olej 5W30 Powyższe dane zostały potwierdzone przez Dział Techniczny Nissan Sales CEE Kft W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta Nissan, najbliższym ASO Nissan bądź zapraszamy na naszą stronę internetową www.nissan.pl Mamy nadzieję, że niniejsza odpowiedź spełniła Pańskie oczekiwania. Z poważaniem, Ewa Dzięgelewska Centrum Obsługi Klienta Nissan w Polsce witam Proszę przekazać działowi technicznemu : 1) Proszę napisać mi jak wymagany olej silnikowy może spełnić wszystkie 4 normy ACEA zawarte w instrukcji obsługi jednocześnie (skoro oddzieliliście państwo tekst przecinkami) - A1/B1, A3/B3, A3/B4, A5/B5 jest to sytuacja niemożliwa z prostego powodu norma A3/B3 oraz A3/B4 z 2008 roku np. wymaga, aby parametr olejowy HTHS (tzw. lepkość wysokotemperaturowa) wynosiła powyżej 3.5 cP (źródło : http://www.lubrizol....ils/A3B308.html oraz http://www.lubrizol....ils/A3B408.html). Do tej grupy zalicza się olej C3. natomiast norma A5/B5 wymaga, aby parametr ten nie przekroczył wartości 3.5cP (2,9-3,5) (źródło : http://www.lubrizol....ils/A5B508.html). Do tej grupy zalicza się olej C2. idąc za tym niemożliwe jest spełnienie jednocześnie norm A3/B4, A3/B3 oraz A5/B5 jak sugerujecie w instrukcji obsługi, strona 9-2 "informacje techniczne" oddzielając normy przecinkami. Zatem ponownie pytam jaką/jakie normy powinien spełniać olej w samochodzie będący przedmiotem dyskusji. Poza tematem jako, że to producent samochodu, tj. firma Nissan decyduje o normach olejowych, które powinien spełniać olej zalewany do ich samochodów chciałbym zapytać Państwa o sens spełniania normy C2 lub C3 w samochodzie z silnikiem benzynowym POZBAWIONYM FILTRA CZĄSTEK STAŁYCH DPF?Taki olej C2 lub C3 (w założeniu ma zwiększać żywotność filtra cząstek stałych) ma obniżony poziom popiołów (tzw. SAPS) do 0,8% co oznacza pogorszoną ochronę silnika. Dla porównania olej spełniający najważniejszą normę A5/B5 ACEA ma SAPS na poziomie 1,6% Będę bardzo wdzięczny za odpowiedź, łączę wyrazy szacunku, W odpowiedzi na korespondencję elektroniczną z 20 stycznia 2012 r., dotyczącą oleju do samochodu Nissan Qashqai VIN: SJ, uprzejmie informuję, iż zgodnie z opowiedzią z Działu Technicznego Nissan Sales CEE Kft. Wszelkie informacje dotyczące olejów stosowanych w naszych pojazdach znajdują się w Instrukcji Obsługi. Instrukcja Obsugi jest jasna i nie wymaga dalszej interpretacji. W załączniku znajdzie Pan fragment Instrukcji Obsługi mówiący o specyfikacji olejów do samochodu Nissan Qashqai. W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Klienta Nissan, najbliższym ASO Nissan bądź zapraszamy na naszą stronę internetową www.nissan.pl Mamy nadzieję, że niniejsza odpowiedź spełniła Pańskie oczekiwania. Edytowane 21 Stycznia 2012 przez paba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
castoro Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 Wiatj Paba, Z tego wynika że konkretnej odpowiedzi nie dostaniesz, kręcą się w kółko. To tak jak; uczeń wykuł na pamięc wszystko o bitwie pod Grunwaldem ile było wojsk po każdej ze stron, ile litwinów i.t.d. a nauczyciel pyta; proszę mi opowiedzieć o bitwie pod Pskowem, uczeń ; bitwa pod Pskowem, była bardzo ważną bitwą - ale najważniejsza to była bitwa pod Grunwaldem i nawija od nowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paba Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 No dokładnie dlatego odpisałem im kulturalnie (na ile tylko mogłem) co o nich myślę i odpuściłem. Benzynę na 1 przegląd zalałbym dobrym olejem A5/B5 no i niech będzie ta nieszczęsna ekonorma (mniejsze zło C2), bo ją chcą w instrukcji. Nie mogą się przyczepić. Więc moim zdaniem wybór między dwoma tylko i wyłącznie : 1) Millers XF Longlife C2 5W30 http://www.millersoils.pl/produkty/premium-samochody-osobowe/oleje-silnikowe/xf-longlife-c2-5w30/ 2) Motul Eco Clean 5W30 C2 karta charakterystyki : http://www.motul.fr/system/product_descriptions/technical_data_sheets/46/8100%20Eco-clean%205W-30%20(GB).pdf?1323958484 Najlepiej oleje te kupić u dystrybutora oficjalnego: http://www.millersoils.pl/gdzie-kupic/ http://www.motul.com/pl/pl/resellers Przykładowo w 3mieście Miller's w http://www.oil-land.pl/ a Motul w olpol wawrzyn http://www.olpol.com.pl/ Sklepy takie dysponują certyfikatami autentyczności, o których ksero prosimy dla spokojnego sumienia Ceny za 5L nie powinny przekroczyć 200zł nawet z wysyłką. To taniej niż olej w ASO, a otrzymujemy olej o klasę lepszy niż modnie zalewany Shell Ultra Extra czy ELF, czy Castrol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robert k Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 Witam Jestem właśnie po pierwszym przeglądzie w JM Chorzów. Przebieg 10 tyś własny olej,filtr powietrza i kabinowy. Do zapłaty 630zł,ciekawi mnie tylko jedno ,dałem im 5l oleju a oni mi oddali cały litr z powrotem Spotkał się ktoś z czymś takim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paba Opublikowano 20 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2012 (edytowane) na bagnecie ile masz na równym podłożu i po odczekaniu? http://forum.nissank...414#entry842414 (było identyczne pytanie niedawno) Edytowane 20 Lutego 2012 przez paba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robert k Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 na bagnecie ile masz na równym podłożu i po odczekaniu? http://forum.nissank...414#entry842414 (było identyczne pytanie niedawno) Na bagnecie MAX ,wydaje mi się że musieli zostawić trochę starego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur07 Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Na bagnecie MAX ,wydaje mi się że musieli zostawić trochę starego Byłem w takiej samej sytuacji, zawiozłem do wymiany olej w opakowaniach 4 + 1 litra, pan w serwisie wlał 4 litry a 1 litr oddał w nienaruszonym stanie. Na moje pytanie, czy nie za mało oleju wlał do silnika, odpowiedział, że do suchego silnika wchodzi 4,3 litra, natomiast przy wyminie oleju nie da się go usunąć w całości i dlatego wchodzi tylko 4 litry. Zastanawiające jest to, że gdy serwis zalewa nam swój olej z beczki to zawsze na fakturze pisze, że zużyto 4,3 litra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.