Gość cybermysza Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 witam mam problem skorodowane kule przedniego mostu i cieknie olej czy tawot i nie mam pojecia co z tym zrobić założe nowe uszczelniacze to rdza przetnie je od nowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Są dwa wyjścia - albo ASO, albo używany przedni most z rozbitka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość segges Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Kup nowe uszczelniacze na półosie to one napewno puszczają znajdz dobrego mechanika niech ci zalozy i przy okazji niech sprawdzi lozyska kul zlikwiduje luzy i bedzie latac dalej koszt uszczelniacza w aso to 120zl nie bierz podróbek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Są dwa wyjścia - albo ASO, albo używany przedni most z rozbitka. Zgłupiałeś W ASO nie wiedzą co to przedni most Naprawa nie jest taka droga ... podjedź do warsztatu który ma pojęcie o Patrolach Wymienią Ci uszczelniacze ... przeczyszczą kule ... włożą świeży smar i na 2-3 lata masz spokój Leci Ci z uszczelniacza półosi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Mam na myśli zakup oryginalnych części w ASO. Nie muszą się znać na przednim moście - trzeba im tylko pokazać palcem na planszy, którą część potrzebujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karan79 Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Witam Mam podobną sytuację w moim Patrolu. Po wymianie uszczelniaczy zwrotnic przez dwa miesiące było ok., ale nie pomyslałem wtedy aby wymienić również uszczelniacze półosi. Czeka mnie więc wymiana również tych elementów. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość carlos05 Opublikowano 17 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2010 Witam Mam Patrola Y60 i miałem podobną sytuację. Już od zakupu kule były całe zalane smarem, nie wyglądało to najlepiej, bo leciało na opony od wewnętrznej strony.. Byłem w warsztacie samochodów terenowych w Łomiankach i tam zrobili mi pełną naprawę kul. Kule zostały powleczone jakby teflonem, wymienili wszystkie łożyska i uszczelki. Jestem bardzo zadowolony. Wygląda że mają wprawę bo widziałem też inne Patrole u nich na placu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czopeder Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 Mam dokładnie taki sam problem z Y61. Cieknie mi na lewe przednie koło, a od pewnego czasu pod spodem robi się całkiem spora kałuża. Zdecydowałem więc odstawić samochód do mechanika. Facet potwierdził, że to uszczelniacze. Teraz podczas ich wymiany okazało się, że w środku było sporo wody i zrobiło się niemałe spustoszenie. Mechnik twierdzi, że jedyne co może w tej chwili zrobić, to pomalować czymś kule i na 6 miesięcy powinno wystarczyć. Nie bardzo wiem co z tym dalej robić. Nadmienię, że Patrola mam od nowości, 175kkm, jest trochę bardziej "męski" niż seryjny, ale na groźnym wyglądzie się kończy, bo raczej w terenie nie jeździ. Czasem jakiś las czy droga na Mazurach. Nie wiem zatem, skąd tam wewnątrz woda! Brodzenia mu nie zapewniałem. carlos05 - mógłbyś dać jakiś namiar na ten serwis w Łomiankach, jak oni się nazywają? Może ktoś jeszcze dałby znać, gdzie rozwiązał ten problem. W sumie wolałbym uniknąć zakupu mostu, bo wtedy dopiero nie będę wiedział, na czym stoję. Chyba żeby kupić nowy most - zna ktoś koszt? Podejrzewam, że taki wydatek może już trochę boleć... z drugiej strony to chyba jedyne pewne rozwiązanie... Pozdrawiam Zasięgnąłem języka i wstępnie wygląda to tak, że koszt regeneracji kul (korozja i to, co opisałem wyżej) wynosi 1100,00 netto i trwa tydzień, a możliwe że uszkodzona jest jeszcze sama półoś. No cóż... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rafimobile Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Witam niedawno przerabiałem ten temat,wymieniłem 2 uszczelniacze i łożyska zwrotnicy, jakie szkody ci wyrządziła woda, pewnie łożyska od zwrotnicy padło czy coś jeszcze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czopeder Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 (edytowane) Witam niedawno przerabiałem ten temat,wymieniłem 2 uszczelniacze i łożyska zwrotnicy, jakie szkody ci wyrządziła woda, pewnie łożyska od zwrotnicy padło czy coś jeszcze? Właśnie odebrałem Patrola. Póki co uszczelniacze zostały wymienione, kule wyczyszczone i czymś pomalowane. Jeśli chodzi o szkody z tym związane, to najwyraźniej obyło się bez postronnych ofiar. Złamany był jeszcze... żebym nie skłamał... amortyzator skrętu? Siłownik amortyzatora, cholera wie jak to się nazywa. Chodzi o ten element: To zdjęcie było zrobione jakiś czas temu, dalej żarła to rdza, teraz przy okazji się tym zajęli. Jednakże raczej nie jest to związane z przedmiotem całego tego tematu - że się tak wyrażę Kule są na razie zrobione, ten siłownik też jest już wymieniony na oryginał, więc teraz zostają mi tylko sprzęgiełka - choć nie wiem czy profilaktyczna wymiana ma wiekszy sens. Tym bardziej, że ktoś tu pisał, że automaty kosztują 2 tyś. za sztukę. W tych aspektach wolałbym się trzymać oryginalnych części. Dowiem się jeszcze w ASO. Na razie nie było w sumie większych objawów zużycia i od dawna nie zaobserwowałem problemu. A czy może być to jakoś powiązane z kulami? EDIT: Dowiedziałem się o cenę oryginalnych sprzęgiełek i wygląda to tak: "1918 zł brutto za sztukę" Edytowane 19 Lutego 2011 przez czopeder Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość caliberek1 Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 A ja zrobiłem sobie sam i wiem co mam rozebrałem most na elementy pierwsze kupiłem zestaw naprawczy łącznie z wszystkimi uszczelniaczami i łożyskami kule po oczyszczeniu i wytrawieniu powlekłem płynnym metalem po zastygnięciu przetarcie i pomalowałem hammerem na czarno zmontowałem całość (smar molibdenowy nawciskałem tylko w łożyska zalałem most i śmiga aż miło nie ma nawet kropli oleju czy smaru. zajęło mi to 2 dni (schniecie kul) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość masterbud Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 A ja zrobiłem sobie sam i wiem co mam rozebrałem most na elementy pierwsze kupiłem zestaw naprawczy łącznie z wszystkimi uszczelniaczami i łożyskami kule po oczyszczeniu i wytrawieniu powlekłem płynnym metalem po zastygnięciu przetarcie i pomalowałem hammerem na czarno zmontowałem całość (smar molibdenowy nawciskałem tylko w łożyska zalałem most i śmiga aż miło nie ma nawet kropli oleju czy smaru. zajęło mi to 2 dni (schniecie kul) Witam.Czy możesz wyszczególnić te potrzebne elementy tj. jakie uszczelniacze i jakie łozyska? Chciałbymtez sie dowiedzieć jak oszlifować kule z płynnego metalu ? Czym to zrobić ?- jakąc szlifierką czy recznie papierem? Aha i czym pomalować?- co to jest ten hammer? z góry dziekuję z pomoc! hej ! czy koś mogłbym mi powiedziec jakie poszczególne elwmenty powinienem kupic i wymienic aby zlikwidowac wycieki z kul? jakie uszcelniacze? jakieś łożyska? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sawa Opublikowano 6 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2012 Kolega robi tak http://www.fabryka4x4.com.pl/wp-content/uploads/2011/04/kula-czarna.jpg jednak sama robota za kule to 1800ł + wymiana wszystkich łożysk itp kolejne minimum 2000, robi się za drogo... Ja właśnie wczoraj wziąłem się za swoje, na dzień dzisiejszy wygląda to tak: https://picasaweb.google.com/111503658533142332420/RegeneracjaKulY60# Będę foty zamieszczał na bieżąco, zastosuję metodę wannową ;-D mniej więcej taką http://mudmasters-4x4.pl/index.php?view=article&catid=37%3Azrob-to-sam&id=107%3Awymiana-ozysk-i-uszczelniaczy-zwrotnicy-nissan-patrol-gr&option=com_content&Itemid=66 Części trzeba brać oryginały aby mieć spokój na jakieś 5 lat przy topieniu po lusterka jakie ja stosuję. Własnie jestem przy zamawianiu części powiem tak Boli... Części wstępnie zamówione, półosie wysłane do regeneracji bieżni uszczelniacza. Często leci bo bieżnia się sypie, można dać uszczelniacz aby o 1mm pracował w innym miejscu można zregenerować bieżnię. Na dzień dzisiejszy zacząłem dobijać do 1000zł i mam nadzieję że nie dojdę do drugiego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moku Opublikowano 17 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 a kolega moze podrzucic czym dokladnia malowal kule? wiem ze to poliuretan ale cos dokladniej jakiejs konkretnej firmy i zastosowania bo w 2 sklepach bylem i slyszalem rozne opinie jaki zastosowac...z tego co wiem to jest jako lakier... ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.