jaackoo Opublikowano 25 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 Witam Wczoraj odłączyłem na chwile akumulator i dziś zauważyłem, że jak wcisnę mocniej gaz to auto przyśpiesza a po chwili delikatnie zwalnia i spadają obroty na ok 2 sekundy po czym już przyśpiesza normalnie. Czy ktoś może mi pomóc i napisać z czym może być problem? będę wdzięczny za każdą pomoc. auto: Nissan primera p11 rocznik 1997 2l benzyna 16v Pozdrawiam Jacek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 25 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 może zawiesza sie sonda ,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 mogą być różne przyczyny, pomierzyłeś wszystko co możliwe ?? sondę, przepływomierz ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaackoo Opublikowano 28 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Witam Przepływomierz był sprawdzany przed wakacjami i był OK, jutro jednak sprawdzę go i sondę, co do tego że może się zawieszać sonda - to w grę wchodzi wymiana na nową czy mogę coś zrobić? Dziś odłączyłem tylko akumulator na ok 2-3h później połączyłem i dałem pochodzić. jak jechałem było troszkę lepiej np na 4 biegu jak wdepnąłem mocno gaz - przyśpieszał po chwili obroty się zatrzymały (już nie spadały)i później już przyśpieszał normalnie. Dodam jeszcze że na 2 biegu nie widziałem takiego spadku. Wspomnę jeszcze że od zakupu jest w nim filtr powietrza stożkowy - ponoć się go czyści ale tego nie robiłem jeszcze a auto mam prawie rok. p.s. wracając do odłączenia akumulatora czytałem że ponoć na restart komputera należy odłączyć akumulator na 24h, czy to prawda i warto spróbować w takim przypadku? Pozdrawiam Jacek Witam Zmierzyłem przepływkę i pokazuje 1V na biegu jałowym, czy w takim razie pozostaje mi zakup nowej? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 na to wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaackoo Opublikowano 28 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Mam jeszcze jedno pytanie. To auto jest sprowadzone z Niemiec i jest to wersja 115 konna, czy ona powinna mieć również napięcie jak silniki 130 konne czy może być jakaś różnica? p.s. dodam jeszcze że obroty się już ustabilizowały i nie maleją oraz nie odczuwam żadnego spadku mocy. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Mam jeszcze jedno pytanie. To auto jest sprowadzone z Niemiec i jest to wersja 115 konna, czy ona powinna mieć również napięcie jak silniki 130 konne czy może być jakaś różnica? p.s. dodam jeszcze że obroty się już ustabilizowały i nie maleją oraz nie odczuwam żadnego spadku mocy. Pozdrawiam dotyczy silników SR20DE a o ile się nie mylę to też masz taki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaackoo Opublikowano 28 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Wielkie dzięki za pomoc Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.