Gość maacieq Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 (edytowane) Słuchajcie linia świateł idealna książkowa może minimalnie za nisko świecą, ale efekt jest taki że jak jest zapalam to najpierw jest bardziej jasno i w ułame sekundy się przyciuemniają-generalnie świecą chyba gorzej od zwykłych lamp. jeden palnik mam wymieniony świeżo drugi jeszcze oryginał - mają odpowiedni kolor nie jak by się miały wypalić. Klosze minimalnie już są zużyte, ale nie wygląda mi to na to. Co to może być?? Edytowane 26 Września 2010 przez maacieq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 ogólnie z tymi światłami szału nie ma, może masz jednak wypalone żarniki, trzeba kupować markowe inne świecą z 1-2 miesiące i lipa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylvester007 Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Zgadzam sie z kolegą DINO. Xenony nie są najmocnieszą stroną modelu P11.144. Mimo wszystko jeżeli masz możliwość podjedź najlepiej do znajomego diagnosty i niech sprawdzi Ci ustawienie świateł ,może da się coś poprawić. Jeżeli chcesz próbować sam to plastikowy , biały trzpień przy lampie i klucz chyba nr 6. Pozdrawiam - Sylvester Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Wymieńcie sobie na soczewki to dopiero będziecie zadowoleni Podstawa to oryginalny żarnik. Chińskie też dobrze świecą ale przez miesiąc Jak masz marne światło to żarniki zapewne się już wypaliły. Jeśli to OSRAM to jeszcze masz fabryczne. Jak światła są po prostu za krótkie, to sprawdź działanie samoregulacji i zobacz czy czujniki na osiach nie są uszkodzone, a potem dokonaj regulacji wstępnej na lampach, poprzez właśnie tą śrubę w silniczkach. Pamiętaj że ma być włączony zapłon (najlepiej uruchomiony silnik) podczas regulacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witekpierwszy Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Dlaczego podczas regulacji silnik powinien być włączony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 nie tyle silnik co zapłon, wtedy światła idą do pozycji jazdy, czyli podnoszą się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witekpierwszy Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 zapłon to wiadomo. and_pec pisał o silniku. pewnie, żeby się bateria nie rozładowała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 zapłon to wiadomo. and_pec pisał o silniku. pewnie, żeby się bateria nie rozładowała nie pewniej mu chodziło o to, że dla niektórych jak radio gra to już jest zapłon i dla pewności lepiej odpalić silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Można wcisnąć zapalniczkę, po chwili też będzie zapłon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kroliqster Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 (edytowane) jezeli chodzi o klosze reflektorow to tez jest bardzo wazna sprawa i jezeli ma sie plastiki ( nie wiem jak jest akurat tutaj) i sa potyrane to bedzie tragicznie swiecic i napewno ma to kolosalne znaczenie jak pojechalem swoja laguna na przeglad i mialem nalot na reflektorach to goscio nie mogl sprawdzic ustawienia swiatel byla tylko jedna wielka plama Edytowane 28 Września 2010 przez kroliqster Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarlew Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 miałem to samo, zarniki sie wypaliły. nowe osramy (jak w fabryce) z allegro bez gwarancji za 120 sztuka. teraz mam jak trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemmist Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 (edytowane) Zgadzam sie z kolegą DINO. Xenony nie są najmocnieszą stroną modelu P11.144. Mimo wszystko jeżeli masz możliwość podjedź najlepiej do znajomego diagnosty i niech sprawdzi Ci ustawienie świateł ,może da się coś poprawić. Jeżeli chcesz próbować sam to plastikowy , biały trzpień przy lampie i klucz chyba nr 6. Pozdrawiam - Sylvester nie zgodzę się, mam w domu P11.144 z oryginalnymi ksenonami i świecą dla mnie rewelacyjnie! biało jak w dzień, wymienione rok temu palniki na oryginały philips, są dużo, dużo lepsze niż ksenony w P12 którą też użytkuję. słabego świecenia dopatrywałbym się w zużytych żarówkach, lub przetwornicach, nie można wykluczyć również wypiaskowanego/podrapanego szkła reflektora, lub zużytego odbłyśnika Edytowane 29 Września 2010 przez chemmist Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość beatfanatic Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 wydaje mi się,że już taki ich urok.. za to długie dają radę na maxa. światła mijania wg.mnie zbyt nisko mają linię horyzontalną i nie doświetlają dalej niż 100m przed samochodem.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 ale problem jest inny. "Linia świecenia" i samoregulacja jest ok. rozumiem tak: 1.żarniki z czasem bledną-ok tu ma pomóc wymiana 2.czy prtzetwornice się zużywają?? 3. mam trochę porysowane klosze czy można polerować plastkikowe klosze?? słyszałem że nie bo mają jakąś warstwę ochronną i zrobią się żółte po spolerowaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nobange Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 3. mam trochę porysowane klosze czy można polerować plastkikowe klosze?? słyszałem że nie bo mają jakąś warstwę ochronną i zrobią się żółte po spolerowaniu Oczywiście, że można polerować. Ja sam mam zamiar to zrobić, tylko najpierw potrenuję na przeciwmgielnych bo są jak wypiaskowane. Opisów znajdziesz na różnych forach od groma, razem ze zdjęciami przed i po polerce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Poczytajcie forum Mondeo albo Avensis - tam jest wszystko pięknie opisane dlaczego ksenony słabo świecą. W moim przypadku (Mondeo) linia światła była idealna ale brakowało jasności. Świeciły jak przez mgłę. Chińskie D2S za 19 zł sztuka radziły sobie nawet lepiej niż oryginalne Osramy czy GE. Ale do rzeczy. Główną przyczyną słabego światła jest zużyty (wypalony) odbłyśnik - zaglądając pobieżnie do mojego niczego podejrzanego nie zauważyłem i nie bardzo wiedziałem jak ugryźć temat. Jednak w jednym z postów w/w forum trafiłem na info, że nie musi być wypalony a jedynie brudny. Przy okazji należy przyjrzeć się soczewkom - mają być krystaliczne a nie mleczne. U mnie były mleczne, więc kolejny raz już dokładnie przyjrzałem się odbłyśnikowi - z pozoru nadal nic - ale przejechałem po nim palcem. I tu szok! Palec czarny a na odbłyśniku pozostał ładny paseczek. Co było robić - lampa na stół i na czynniki pierwsze. Okazało się, że to tylko 6 letni bród. Bałem się to czyścić, aby nie porysować odbłyśnika albo całkiem nie zetrzeć metalicznej warstwy. Zupełnie niepotrzebnie. Przy pomocy Pronta (to w sprayu do mebli) i miekkiej flanelki pięknie wszystko wyczyściłem. Również soczewki z mlecznych zrobiły się po moich zabiegach idealnie kryształowe. Efekt świetlny oszałamiający. Tym sposobem zaoszczędziłem 300 zł za profesjonalną regenerację odbłyśników, która w moim przypadku (nie były wypalone) polegała by pewno na tym samym. Opisałem tu przypadek Mondeo, gdzie demontaż reflektora jest dziecinnie prosty (i niezbędny przy każdej wymianie żarówki) a dobranie się do projektora soczewkowego w sposób nieinwazyjny wymagał tylko odrobinę pomyślunku. Myślę, że w P11.144 przyczyny mogą być podobne, trudniesze może być natomiast dostanie się do opisanych elementów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.