Gość Berry Opublikowano 2 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 Witam Przedstawiam swój nowy nabytek Nissana Almerę GTI EDIT: Wczorajsze wypociny usunąłem, chyba za bardzo mnie trzymało po imprezie MODEL: Almera N15 1998 r. W Polsce od 2008 r. Przebieg 147tys SILNIK: SR20DE sekwencja MOC: Seria 143 KM UKŁAD WYDECHOWY: seria ZAWIESZENIE: seria KOŁA: lato 15' oryginalne alufelgi opony Yokohama zima 14' opony dunlop UKŁAD HAMULCOWY: seria Plany: -okleić folią wylewną -radio Kenwood MOSFET 4x50 - kupione -SR20VE -Alu Tenzor -kolektor + wydech -sprężyny eibacha EDIT Jako że przymierzam się do swapu na VE na przyszły rok, chce zrobić kilka jakiś prostych modów. Wydech nie sądzę żeby zmiana wydechu na 2,5 cala przyniosła rezultat w mocy więc pomysł jest taki: wywalić kata - wstawić http://allegro.pl/awg-tlumik-sportowy-rurowy-uni-przelotowy-cz-wa-i1246822689.html'>http://allegro.pl/awg-tlumik-sportowy-rurowy-uni-przelotowy-cz-wa-i1246822689.html jakiej długości szukać? wywalić tłumik środkowy - wstawić również http://allegro.pl/awg-tlumik-sportowy-rurowy-uni-przelotowy-cz-wa-i1246822689.html jakiej długości szukać? tłumik końcowy- coś się fajnego dopadnie zastanawiam się jednak czy auto nie będzie za głośne? Dolot będzie kolektor SSACa wytnę większą dziurę w grodzi silnika , dolot doprowadzę od zderzaka dodatkowo -mod rozrządu -mod przepływki jakiś instruktarz "how to do it" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MacGayver Opublikowano 2 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 No no, egzemplarz w bardzo ładnym stanie. Ciągnąłeś go z Niemiec czy u nas kupiony? co do wydechu i tego tłumika który podałeś, ja kupuje cały czas te same - średnica 60mm, długość 55cm. Końcowy jeśli ma być w miarę znośnie w środku to przelotowo komorowy. No i oczywiście wywal tego kata i pociągnij całość od flanszy kolektora. Ost robiłem do P11 i dzisiaj do A32 to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrolinex Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Witam. Fajna sztuka Ci się trafiła . A plany jeszcze fajniejsze . PS. Auto miało jakąś przygodę z przodu?? Bo lampy przednie ani kierunki to nie są od GTi po fl....- wszystkie miały czarny wkład. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Berry Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 Almera zwleczona ze Szwajcarii w zeszłym roku, ale osobiście kupiłem go u nas. Z tego co mówił poprzedni właściciel auto było przetarte, dzwona nie było. Sprawdziłem praktycznie wszystko co możliwe i faktycznie nie ma żadnego naruszenia konstrukcji. Jeden kierunkowskaz był ubity i zastąpił go 2 nowymi, takie jak były na allegro. Ogólnie jestem zadowolony i w sumie w szoku bo jak chciałem kupić Civica 1.6 VTEC 160KM to ceny były wyższe o 5 tys,a rocznik starsze o 2-3 lata , ale w sumie mało kto wie co to Almera GTI i co kryje pod machą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Thunderstruck69 Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 mały, niepozorny ścigant Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość konopiec Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Piekna!!! Ps: prawie jak moja wyglada tylko ja nie mam GTi, tylko SR...a fakt lampy ma takie jak moja, czyli cos miala jednak z przodem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Berry Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 No więc, co zrobione. Wymienione płyny na Valvoline: płyn hamulcowy DOT 4 olej 5W40 syntetyk płyn chłodniczy czekam na valvo do skrzyni 75W90 Kat miał zostać wywalony jednak doszliśmy do wniosku że lepiej będzie żeby zakamuflować rurkę w obudowie Powiem że różnica w przyśpieszeniu jest znacząca, byłem pewny że jednak tego nie odczuję, a tu miłe zaskoczenie! Końcowego tłumika już nie wymieniam, bo zrobiło się troszkę głośniej i przyjemniej na wysokich obrotach. W weekend przestawie zapłon... Potem kółko rozrządu + sprzęgło + valvo do skrzyni i z dolotem coś muszę pomyśleć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sadam Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 No więc, co zrobione. Wymienione płyny na Valvoline: płyn hamulcowy DOT 4 olej 5W40 syntetyk płyn chłodniczy czekam na valvo do skrzyni 75W90 Kat miał zostać wywalony jednak doszliśmy do wniosku że lepiej będzie żeby zakamuflować rurkę w obudowie Powiem że różnica w przyśpieszeniu jest znacząca, byłem pewny że jednak tego nie odczuję, a tu miłe zaskoczenie! Końcowego tłumika już nie wymieniam, bo zrobiło się troszkę głośniej i przyjemniej na wysokich obrotach. W weekend przestawie zapłon... Potem kółko rozrządu + sprzęgło + valvo do skrzyni i z dolotem coś muszę pomyśleć widze ze sprzedajesz auto: http://allegro.pl/nissan-almera-gti-szwajcar-igla-lpg-ks-serwi-i1334525002.html moglbys napisac cos wiecej o lpg i o stanie sprzegla skoro chcesz wymieniac oraz jakbys mial foto tego zderzaka.moze byc na priv bo jestem zainteresowany autem a kawalek mam .pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Berry Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 No czerwone GTI poszło bardzo szybko, kupił go pewny dziadziuś (55-60lat) ode mnie z Żywca Przy tym przebiegu i stanie blacharskim w którym był to spokojnie pojeździ nim z 10 lat, a jak spód zakonserwuje to ze 20 ;P Sprzedaż była podyktowana planowanym wyjazdem do USA, ale się popierdzieliło... Musiałem więc zakupić na nowo GTI , dzisiaj wstawię pierwsze zdjęcia nowa Almerka jest Niebieska, pewne osoby domyślą się od kogo zakup:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.