Gość tjank Opublikowano 10 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2005 Wiem, wiem, ten temat był poruszany. Ale nigdzie nie znalazłem rozsądnej rady. Sytuacja jest następ. : Żona ruszając almerką za szybko puściła sprzęgło i auto zgasło. Po ponownym uruchomieniu ruszyła już szczęśliwie, ale na tablicy zapaliła się kontrolka CHECK. Pomimo wielokrotnych prób zapal/wył silnika pali się dalej na stałe po uruchomieniu silnika. Czy zna ktoś jakiś rozsądny sposób skasowania tego alarmu bez wizyty w ASO ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vqsoft1 Opublikowano 10 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2005 Wiem, wiem, ten temat był poruszany. Ale nigdzie nie znalazłem rozsądnej rady. Sytuacja jest następ. : Żona ruszając almerką za szybko puściła sprzęgło i auto zgasło. Po ponownym uruchomieniu ruszyła już szczęśliwie, ale na tablicy zapaliła się kontrolka CHECK. Pomimo wielokrotnych prób zapal/wył silnika pali się dalej na stałe po uruchomieniu silnika. Czy zna ktoś jakiś rozsądny sposób skasowania tego alarmu bez wizyty w ASO ???? to chyba nie wina alarmu a cos z silnikiem przynajmniej ta kontrolka o tym ostrzega. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek Opublikowano 10 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2005 Zima miałem podobny problem z zapalającą sie kontrolką. W moim przypadku zdarzało sie wyłączyć ABS. Po wizycie w ASO okazało się, że wdał sie jakiś błąd. Podłączyli komputer, wykasowali błędy i zaczeło wszystko działć jak powinno. Jeśli masz gwarancje to nie powinno Ciebie nic kosztować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tjank Opublikowano 10 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2005 Do tej pory przeszukując różne fora różnych aut zrobiłem (bez powodzenia) : - był odłączany akumulator - ponad 30 startów zapłonu ( tak radzi Opel) - szybkie wł/wył zapłonu kilka razy Kontrolka Check Engine pali się dalej. Najciekawsze jest to, że nie mam żadnych problemów z autem. Obroty, spalanie i moc w najlepszym OK. A z ciekawości ile ASO liczy sobie za skasowanie alarmu? Pamiętam że za Opla zapłaciłem 300pln. Niestety moje auto jest nowe ale z Niemiec. Gwarancji niet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tjank Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 Rano sytuacja bez zmian. Na zimnym silniku również pali Check Engine. Ale silnik zachowuje się normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROBAS Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 W "zrób to sam" jest opisana autodiagnostyka. Zrób to w swoim autku i będziesz wiedział co może być. Przy wychodzeniu z trybu diagnostyki następuje reset kompa więc może to coś pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pawel99 Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 gwarancja na nissana jest ogólnoeuropejska:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fredYYY Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 ...jesli sie ma wszystkie papiery od zakupu, przynajmniej tak mysle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vqsoft1 Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 W "zrób to sam" jest opisana autodiagnostyka. Zrób to w swoim autku i będziesz wiedział co może być. Przy wychodzeniu z trybu diagnostyki następuje reset kompa więc może to coś pomoże. ale to nie dotyczy n16tki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tjank Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 Kasowanie / resetowanie błędu przeprowadziłem w ASO Nissana - 80 pln. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROBAS Opublikowano 12 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 ale to nie dotyczy n16tki. To zależy jaki tam jest silnik. To jest opis dla silnika a nie modelu autka. Jeżeli masz początek numeru silnika SR20..... albo GA16..... albo GA14..... to możesz to zrobić. (w miejscu kropek- cyferki) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tjank Opublikowano 12 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 Szczerze, to za żadne skarby nie zrobie zwory drutem pinów z odczepu komputera. Jakoś to brzmi dziwnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROBAS Opublikowano 12 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 Z tego co wiem to już kilka osób to robiło i nadal jezdzi swoimi nissankami (m/n ja- wynik 55). Nawet było to na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vqsoft1 Opublikowano 12 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 ale to nie dotyczy n16tki. To zależy jaki tam jest silnik. To jest opis dla silnika a nie modelu autka. Jeżeli masz początek numeru silnika SR20..... albo GA16..... albo GA14..... to możesz to zrobić. (w miejscu kropek- cyferki) a takie silniki nie wystepuja w n16tkach. pozatym silnik to nie wszystko - wazniejszy w tym przypadku jest sterownik silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MODEST Opublikowano 12 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2005 Szkoda, ja też jestem posiadaczem N16 1.8. i nie będę mógł praktycznie wykorzystać tej wiedzy Nara Modest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ROBAS Opublikowano 13 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2005 Poczekajmy na Coobcia- on napewno coś z tego wytworzy do Almerek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość obla1.8 Opublikowano 14 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2005 jest tak: 1. świeci sie lampka czek endżin 2. wyjeżdżam na 7 dni do USA 3. wracam akumulator rozladowany (lampka w bagazniku sie nie wylaczyla) 4. kupuje nowy 5. lampka gasnie tak wiec musisz jechac do USA na 7 dni napewno to pomoże )))))) a tak z ciekawosci, na jak dlugo odlaczales akumulator?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość benix Opublikowano 29 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2005 mam ten sam problem z lampka. auto chodzi idealnei ale lampa sie swieci. fure kupilem miesiac temu ,gdy lampka juz sie swiecila. mam pusta klime wiec moze to byc wlasciwy powod. w poneidzialek na 11 mam ladowanie klimy a o 15 mam wizyte a propos lampki w nissanie. co z tego wyniknie...dam znac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tjank Opublikowano 29 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2005 W moim przypadku aku odlaczylem na ok 30 min. Nie sadze zeby komp trzymal dluzej jakies ladunki. Ale dziwny jest ten swiat..... A tak swoja droga to przez to durne swiatlo w bagazniku myslalem ze mam rozwalony aku i kupilem nowy. Ladowanie bylo, jak sprawdzalem uplywnosc to mialem wszystkie drzwi zamkniete i bylo wszystko ok - wniosek padniety aku. Wywalilem kupe kasy na nowy a wieczorem przypadkiem patrze a z bagaznika przebija w garazu swiatelko. Mialem zwyczaj zawsze uchylac drzwi w garazu no i mnie to kosztowalo pare groszy. Co za idiota wymyslil zeby po otwarciu drzwi palilo sie swiatlo w bagazniku ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszkurek Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Hej! Mam podobny problem. Check Engine cały czas się świeci. Wpadłęm w dziurę i zaczął się palić.Wszystko jest ok. Płyny ok, olej też, nic nie odleciało, normalnie chyba pali. Moc ta sama. I tylko jedno co jest dziwne, nie mogę zresetować ani wyświetlić kodu błędów. Po otwarciu skrzyneczki zwieram drutem ostatni z przedostatnim pinem. Zawsze działało a teraz jak się pali tak się pali cały czas. Ani resetu nie można zrobić ani wyświetlić kodów błędów. Aku odłączyłem na trochę ale nie pomogło. Proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.