tedzikooo Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 witam Auto mam 2 tygodnie (almera 1,8 benzyna) i nagle jakby silnik zaczął pracować inaczej, chodzi o dźwięk przypominający klekotanie jak w dislu. Podczas zakupu sprawdzałem na kanale podwozie auta i zauważyłem ze tłumik ma małą dziurę, mechanik powiedział że trzeba by to jakąś naprawić nic się nie stanie jak będę przez jakiś czas z taką jeżdził. Jak kupywałem auto to elegancko chodził cicho bez tego właśnie klekotania. CZym to może być spowodowane oprócz tłumika ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 Może silnik zalany był "doktorkiem" i teraz wszystko wychodzi na jaw? To raczej mało prawdopodobne, czarny scenariusz, ale w tym kraju kto wie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 1.8 to pożeracz oleju więc sprawdz poziom a pewnie wszystko się wyjaśni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maciek (L) Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 1.8 to pożeracz oleju więc sprawdz poziom a pewnie wszystko się wyjaśni Podłączęs ię i tutaj, może ktoś coś pomoże. u mnie olej ok. Witam podłącze sie pod temat bo chyba najbardzie pasuje do mojego problemu. jestem początkujący więc proszę o wyrozumiałośc. mam także problem z silnikiem w mojej N16 silnik 1.5 2000 r. Objawy jak wyzej-plucie olejem, ale skoro to normalne to ok. Tylko ze u mnie dochodzi tu jeszcze duzo głosniejsza praca silnika... Wpada on w jakies dziwne wibracje, słychac jakiś jeszcze jeden dodatkowy ton tak jakby cos w srodku było nie tak. Chodzi głośno, a kiedys praktycznie nie było go słychać. Przy dodaniu gazu na lince jak juz schodzi z obrotów słychac dodatkowo jeszcze jakis dziwny metaliczny odgłos. Stojac przodem do otwartej maski dobiega to z silnika po lewej stronie na dole. To tak jakby jakas taka terkotka przez chwile dosłownie 1-2 sekundy. Do tego moze jeszcze jakieś delikatne zawahanie na 2-ce i 3-ce, ale to może mi sie wydawać. prosiłbym o jakąs pomoc, poradę... jedna osoba mówi mi ze do wymiany sa pierscienia czyli tzw. mały remont silnika(80 000 tys. przebiegu(!));o a drugi mechanik ze wszystko jest ok. A ja jako laik widze tylko ze silnik głosniej pracuje i to delikatne metaliczne terkotanie przy schodzeniu z obrotów... prosze o pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
binladen Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 kolego a może panewki na korbowodach już zaczynają stukać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maciek (L) Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 kolego a może panewki na korbowodach już zaczynają stukać ? Problem ustapił, więc odpuszczam i nie bede szukał dziury w całym. Doszedłem do wniosku ze przestawiał sie na zimę, zatankowałem też lepsze paliwo i jest lepiej. komputer nie wykazał nic, 2 mechaników też mówi zebym się nie czepiał wiec spoko... Jak coś to odświeze temat, ale tfu, tfu, tfu..!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.