Gość krzysztof867 Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Nissan Primera w10 2.0 diesel; rano gdy silnik jest zimny samochód ma problem z odpalaniem; trzeba bardzo długo kręcić zanim odpali; świece żarowe są sprawne; podłączałem również "+" z akumulatora na świece - tak aby świece się nagrzały i nic to nie daje; bardzo proszę o poradę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 Może sprawdz filtr paliwa może syf w nim i woła o nowy i sprawdz czy pompka na filtrze twarda ,może sie zapowietrza. Poczytaj o tym w wyszukiwarce napewno ktos pisał podobny temat . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spawacz1111 Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 a czy po odpaleniu mocno kopci na czarno?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 Jesli piszesz ze swiece zarowe masz sprawne to prosze sprawdzic przekaznik swiec zarowych czy jest dobry.Tem plus z akumulatora to podlaczales od razu do wszystich swiec? Musiales tak zrobic bo zeby silnik odpalil to musza byc zagrzane 4 swiece w tym samym czasie. Napisz jak sprawdziles ze swiece zarowe sa dobre. . Jesli okaze sie ze i przekaznik jest dobry to wtedy bedziemy szukac innych przyczyn. Moze sie zapowietrzac i moze sie cofac paliwo do zbiornika. Tam Ci kolega wyzej napisal zebys sprawdzil czy pompka na filtrze twarda. Jesli miekka to uklad zapowietrzony i nalezy poszukac gdzie lapie lewe powietrze. sam fitr paliwa to jest mam rozumiec niezasyfiony. Ale najpierw sprawdz uklad grzania swiec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 2 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 Do klasycznego przypadku (świece+przekaźnik) dorzucę jeszcze czujnik temperatury silnika. Może dawać błędny sygnał i przekaźnik nie dostaje sygnału aby grzać świece. Jaki masz dym zaraz po odpaleniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysztof867 Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 Bardzo dziękuje Kolegom, za rady. Sprawa wygląda w ten sposób: przepalony bezpiecznik 70-cio Amperowy zasilający obwód grzania świec. Powód: zwarcie instalacji elektrycznej przy czujniku umiejscowionym przy świecach, powodowało to błędne działanie przekaźnika, który podawał cały czas napięcie na świece i przepalał bezpiecznik. Po usunięciu zwarcia i włożeniu bezpiecznika samochód odpala za pierwszym razem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary7 Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Odświeżę temat.Otóż od jakiegoś czasu autko trochę gorzej mi zapala. Czasami kręcę 5 sekund i nie zapali no to chwila przerwy i ponowne kręcenie i wtedy już zapala ale jak walnie dymem z wydechu to jak ze starego kamaza. Sprawdzałem dzisiaj świece żarowe i każda z nich nagrzewa się na długości około 5mm tego patyczka grzejnego (jego całkowita długość to 11 milimetrów) Tak może być czy powinno się nagrzewać całe 11mm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid1 Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 Jak wymieniałem świece to porównywałem na akumulatorze stare z nowymi (okazało się że stare były dobre) i grzały do czerwoności około: 5 sekund - 5 mm, 7 sekund też około 5mm tylko bardziej czerwono, czyli masz dobre. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.