marteek Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Witam Chcę wymienić płyn w chłodnicy, kupiłem już płyn Prestone(mam nadzieję że będzie dobry?)mam pytanie czy ktoś wymieniał samodzielnie płyn pytam bo podobno trzeba później odpowietrzyć układ a ja nie bardzo wiem jak i zastanawiam się nad wymianą płynu u jakiegoś mechanika. Będę wdzięczny za pomoc A i czy ktoś już używał Prestone? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komorokoro Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 A i czy ktoś już używał Prestone? Miałem w NX Prestone i płyn jak płyn tyle go widziałem jak wlewałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bep Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 Uniwersalność Prestona polega na tym, że jest to płyn zajeb** ..... uniwersalny - nie musisz się martwić, jak np. w Borygo, że wlewasz letni lub zimowy - a w razie ubytku płynu/ sezonu zima/lato drapać się po głowie "Co teraz wlać?"(stosując zasadę o nie mieszalności niektórych rodzajów płynów). W kilku słowach - Prestone wlewasz - zapominasz, zima>lato = Prestone. Ubędzie? wlewasz jakikolwiek inny płyn ponieważ Prestone jest w pełni kompatybilny jeśli chodzi o mieszanie. Ps. Jeśli ktoś widzi, że ubyło mu płynu chłodniczego - a niewie co wlać > polecam wlać PRESTONE Ew. jeśli ubytek jest duży > uszczelka pod głowicą ( sory za OT) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 teraz wsio robią na Glikolu i zawsze sie miesza a zresztą jak sie nie pomiesza to co ,,,ja kupiłem i kupie takiego czerwonego z TESKO za 25 zł za 5 litrów bo już jedną zimę przelatałem i jakoś mi nie zamarzło pozatyn nie widzialem letnich i zimowych płynów do chłodnicy kolega chyba nie lał spryskiwacza do chłodnicy Pozdrawiam co do odpowietrzania to ja robie tak że lejesz ile wlezie i odpalasz i patrzysz na korek jak jest poziom to ok jak w momencie brak lejesz i tak do skutku dobrze jak przejedziesz odcinek i zaglądniesz do środka i dolejesz i tak pare dni z rzędu ew patent z drucikiem pod korkiem chłodnicy i zbiorniczek na Full Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.