Gość Tofu Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 Grzebałem przy wtryskach LPG i nie chce zapalić uszkodony nowy kabel od cewki wymieniłem i dalej nic ,, wyszło że pompa podaje iskra już jest a świece suche ??? jakiś problem z obwodem wtrysków PB ??? jakieś pomysły ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 a co grzebałeś?? masz rozpiętego kompa od LPG?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 nie miałem wycieki z pod hanki dokręciłem węże i na drugi dzień podarło węża do końca i waliło wiec wyciągnąłem hanki od kolektora i dałem nowe węże 4mm i nowe opaski i zamontowałem wsio a że pogoda do d*p... ja ledwo podleczony z d*pą na deklu i chłodnicy zakryty plandeką grzebałem ..skończyłem i próbuje odpalić kręci i nic ani nie zaskoczy ,,, sprawdziłem brak iskry sprawdzam nowy kabel Cewka aparat brak obwodu padł ,,, dobra dziś nowy kabel i dalej d*pa coś zagadał i zgasł ,, potem sprawdzam kody 55 coś sie porobiło bo aku padło ,... zupełnie i przestała mi się świecić kontrolka Check .... rozgrzebałem przekaźnik i cały przegrzany zielony itp zmieniłem na nowy i nowsze wtyczki ale brak odpalania sygnału od ECU---do przekaźnika i brak odpalania niego i kontrolki CHECK @!!!! a le coś pozwierałem do masy i zaczął działać pal go diabli check działa teraz ... i pompa paliwowa bije paliwo .. dalej odkręcałem swiece i po długim kręceniu moje nowe świeczki z 3ma elektrodami suchutkie a na lpg tryb awaryjny i też coś załapywał ale też nic tak jakby coś z ecu i czasem wtrysku coś sie zje ,,, a STag jak był tak jest ,,może coś uszkodziłem przy wtryskiwaczach ale tam wsio ładnie polutowane było ,, Ratuj Bracie bo go siekierą porąbie zaraz ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 wyjmij wtyczkę ze STAG-a Z2 z przewodami od wtrysków i pozwieraj, zobacz czy zapali, w ten sposób obejdziesz starownik jak by był walniety PL-STAG-200_opis_wyprowadzen.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 jutro walka miernik i laptop ,,,zobacze ale na wypiętych bezpiecznikach od staga obwód przechodzi ,,, potwierdzenie czy jak zmierzę obwód wtrysku PB to powinno być .. bo sprawdzę czy coś nie uwaliłem ,,,tylko dziwne że wogule prawie nie gdakną ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 jak masz wpięty komp od gazu to nic nie sprawdzisz, musisz go wypiąć i zewrzeć to co mówiłem wtedy masz wtryski PB połączone bezpośrednio, a wypiecie bezpiecznika nie załatwia sprawy bo i tak sygnał idzie przez kompa od gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 nie tak bo ja chce sprawdzić czy mam obwód na wtrysku pb i wpinam sie na kolektorze w same wtryski a staga mam na ecu i tam jest podpięty ...mogę jeszcze zmienić staga ...ale muszę sprawdzić połączenie wtrysków PB może jakiś kabelek trafiłem śrubokrętem ,,,tylko zanim sie tam dostane to jak wypnę wtyczkę to mogę same wtryski posprawdzać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 zrozum, że do czasu jak masz wpiętą wtyczkę Z2 w kompa od gazu, to masz przejście na wtryski PB przez komp od gazu, aby to wyeliminować musisz ją wypiąć i zmostkować we wtyczce, i wtedy będziesz miał bezpośrednio podane napięcia na wtryski PB z pominięciem kompa LPG, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 wiem co masz na myśli ale 12V idzie na wtryski obojętnie jak inaczej ,,, przez staga idzie tylko sygnał ,,,i ok ale mi chodzi by wcześniej sprawdzić czy obwód wtryskiwacza jest cały a potem sprawdzać czy nie ma dziury na stagu ,,,tz idzie tak ,,,,,Ecu ____sygnały wtrysku== STAG====do wtrysku pb a ja chce sprawdzić ostatnią część zasilanie i sygnał - do wtrysku PB przy kolektorze czy jest obwód czy nie przerwałem zwarłem kabelków ,,, a stag jest wcześniej ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 zerknij na schemat podłączenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 mam rozpiskę i troszkę na pamięć jak chodzi o elektrykę i wyjścia ECU ,,, schemat też znam stagowy bo to nie tak dawno przerabiałem z komory silnkia na tunel ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 2 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 to gdzie masz umieszczony komp od gazu nie ma znaczenia, bo i tak masz rozciętą wiązkę od wtrysków PB, czyli musisz to wyeliminować, jak zrobisz to co pisałem wyżej, i pomoże to masz walnięty komp od STAG-a, lub coś z niego uciekło, np (+), jak nie to wtedy będziemy dalej myśleć, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 2 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 dzięki ide działać wczoraj autobus,,,, no i wtryski zrobione bo odlutowało tz przepaliło sie zasilanie 12V i d*pa ,,,ale mam drugi zgryz znikający CHECK znowu sie pojawił Tz ... zgasł i sie nie świeci chyba brak zasilania ECU !QQQQ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 dzięki ide działać wczoraj autobus,,,, no i wtryski zrobione bo odlutowało tz przepaliło sie zasilanie 12V i d*pa ,,,ale mam drugi zgryz znikający CHECK znowu sie pojawił Tz ... zgasł i sie nie świeci chyba brak zasilania ECU !QQQQ o stan żarówki w desce nawet nie pytam, a czy wymuszenie jakiegoś błędu, np. zdjęcie wtyczki z przepływki i odpalenie auta też nie powoduje włączenia chcecka?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 dziwnie jest wiesz że odpalenie przekaznika idzie przeez - sygnał na cewkę przekaźnika wiec na przekażnic ECCS nie ma tego sygnału masoweto jak dam mu z aku to przez 5 sek zapala sie CHECK i odpala sie pompa jakby Ecu zadziałał jak należy i potem wspomógł zasilanie przez pompe ,,,, stacyjkę rozwaliłem jest ok ,,,, przekazniki rozwaliłem i jeden zmieniłem i ok ,,,,zapomniałem rozpiski ecu /// finał taki przekręcasz stacyjkę wsio sie świeci ale CHECK nie jak dasz masę na przekaźnik to sie zapala na 5 s i gasnie wczoraj mu tak robiłem i zadziałał i działał do dziś ,,,dziś przekręcam poświecił pomrugał jakoś dziwnie i zdechł ,,,, sprawdzę zasilanie ecu ,,,,, bo ma jakieś zapasowe i jakieś po stacyjce może sie coś upaliło ,,,, ...kur,,,, zamówiłem nawiercane i frezowane tarcze Mikody i miałem działać z heblami ponadto wywalić rurki od hebli na tyle to masz ,,,,Coś skubancu nic nie pisał ja liczę na wsparcie jak nie techniczne to moralne . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 a co TY, cierpisz na bezsenność :lol: :lol: posprawdzaj masy i zasilanie, moze jak się tarabaniłeś z kompem od gazu to coś wyrwałeś z wtyczki ile za tarcze?? ja myślałem o TRW-LUKAS, jakieś 200zł za sztukasa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 110 zł mikoda fajnie to wygląda ,,,ja tam śpię jak mogę luknij na gł stronę do P11 lift coś mają jeszcze przodek do mnie ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.