Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P12] Nireówna praca silnika na niskich obrotach


Gość zenek82

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

Mam problem z moim autem (P12 2.2DI 126KM). Silnik na nieskich obrotach pracuje nierówno.

Obroty wtedy wahają się w granicach 700-750obr/min, a chyba powinny być większe (okolo 900).

Jest możliwość zwiększenia tych obrotów (do większych) we własnym zakresie? I czy może mieć

to wpływ na trudne odpalenie auta (silnikiem trzeba troszke krecić żeby zaskoczył)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,

Mam problem z moim autem (P12 2.2DI 126KM). Silnik na nieskich obrotach pracuje nierówno.

Obroty wtedy wahają się w granicach 700-750obr/min, a chyba powinny być większe (okolo 900).

Jest możliwość zwiększenia tych obrotów (do większych) we własnym zakresie? I czy może mieć

to wpływ na trudne odpalenie auta (silnikiem trzeba troszke krecić żeby zaskoczył)

Pozdrawiam

 

 

Wydaje mi się że powinno pomóc czyszczenie EGR'a i/lub przepustnicy i/lub przepływomierza powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozna to zrobic samemu?? co prawda mam 1,9 dci i nie mam takiego problemu ale juz zapobiegawczo zapytam co jak i gdzie? poprostu chcialbym wiedziec na przyszlosc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływomierz jest za filtrem powietrza. Wypinasz z tyłu kostkę od czujnika, wykręcasz 4 śruby od strony filtra, z drugiej strony wyjmujesz z rury (poluznić cybant trzeba).

 

Kup benzynę ekstrakcyjną, spróbuj zdemontować siateczkę (delikatnie!), zawsze ją można przykleić potem np. na Superglue. Delikatnym pędzelkiem poczyść czujnik i wewnętrzną stronę przepływomierza, albo wypłucz wszystko w benzynie.

 

Ważne, że jak wypięta jest kostka, to nie odpalaj auta, bo może wyskoczyć błąd, które potem trzeba skasować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływomierz jest za filtrem powietrza. Wypinasz z tyłu kostkę od czujnika, wykręcasz 4 śruby od strony filtra, z drugiej strony wyjmujesz z rury (poluznić cybant trzeba).

 

Kup benzynę ekstrakcyjną, spróbuj zdemontować siateczkę (delikatnie!), zawsze ją można przykleić potem np. na Superglue. Delikatnym pędzelkiem poczyść czujnik i wewnętrzną stronę przepływomierza, albo wypłucz wszystko w benzynie.

 

 

:dribble:Litości!!!

 

Oto instrukcja jak załatwić na amen przepływomierz.

NIGDY BENZYNĄ!!!

Najlepszy do czyszczenia przepływki jest IZOPROPANOL - alkohol izopropylowy IPA - w aerozolu. W każdym sklepie elektronicznym można go kupić. Kosztuje jakieś 5 zł za buteleczkę. A nie wychodząc z domu można zamówić na znanym portalu aukcyjnym.

 

zebro rozumiem ze ten opis do 1,9? czy 2,2?

 

Jak nie chcesz sukać to masz tu link do instrukcji czyszczenia EGR w 1.9 dCi:

http://renaultlaguna.pl/forum/Czyszczenie-EGRu-Laguna-II-19-dCi-t2451.html

 

A tu jak go zaślepić:

http://renaultlaguna.pl/forum/Zalepienie-EGR-w-19-dCi-t32589.html

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...