Gość zenek82 Opublikowano 2 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 witam, Mam problem z moim autem (P12 2.2DI 126KM). Silnik na nieskich obrotach pracuje nierówno. Obroty wtedy wahają się w granicach 700-750obr/min, a chyba powinny być większe (okolo 900). Jest możliwość zwiększenia tych obrotów (do większych) we własnym zakresie? I czy może mieć to wpływ na trudne odpalenie auta (silnikiem trzeba troszke krecić żeby zaskoczył) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziki-toy Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 witam, Mam problem z moim autem (P12 2.2DI 126KM). Silnik na nieskich obrotach pracuje nierówno. Obroty wtedy wahają się w granicach 700-750obr/min, a chyba powinny być większe (okolo 900). Jest możliwość zwiększenia tych obrotów (do większych) we własnym zakresie? I czy może mieć to wpływ na trudne odpalenie auta (silnikiem trzeba troszke krecić żeby zaskoczył) Pozdrawiam Wydaje mi się że powinno pomóc czyszczenie EGR'a i/lub przepustnicy i/lub przepływomierza powietrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 mozna to zrobic samemu?? co prawda mam 1,9 dci i nie mam takiego problemu ale juz zapobiegawczo zapytam co jak i gdzie? poprostu chcialbym wiedziec na przyszlosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 preston81 najlepiej poszukaj na forum Laguny - tam znajdziesz wszystko w tym temacie bardzo dokładnie opisane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeebro Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Przepływomierz jest za filtrem powietrza. Wypinasz z tyłu kostkę od czujnika, wykręcasz 4 śruby od strony filtra, z drugiej strony wyjmujesz z rury (poluznić cybant trzeba). Kup benzynę ekstrakcyjną, spróbuj zdemontować siateczkę (delikatnie!), zawsze ją można przykleić potem np. na Superglue. Delikatnym pędzelkiem poczyść czujnik i wewnętrzną stronę przepływomierza, albo wypłucz wszystko w benzynie. Ważne, że jak wypięta jest kostka, to nie odpalaj auta, bo może wyskoczyć błąd, które potem trzeba skasować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 zebro rozumiem ze ten opis do 1,9? czy 2,2? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Przepływomierz jest za filtrem powietrza. Wypinasz z tyłu kostkę od czujnika, wykręcasz 4 śruby od strony filtra, z drugiej strony wyjmujesz z rury (poluznić cybant trzeba). Kup benzynę ekstrakcyjną, spróbuj zdemontować siateczkę (delikatnie!), zawsze ją można przykleić potem np. na Superglue. Delikatnym pędzelkiem poczyść czujnik i wewnętrzną stronę przepływomierza, albo wypłucz wszystko w benzynie. Litości!!! Oto instrukcja jak załatwić na amen przepływomierz. NIGDY BENZYNĄ!!! Najlepszy do czyszczenia przepływki jest IZOPROPANOL - alkohol izopropylowy IPA - w aerozolu. W każdym sklepie elektronicznym można go kupić. Kosztuje jakieś 5 zł za buteleczkę. A nie wychodząc z domu można zamówić na znanym portalu aukcyjnym. zebro rozumiem ze ten opis do 1,9? czy 2,2? Jak nie chcesz sukać to masz tu link do instrukcji czyszczenia EGR w 1.9 dCi: http://renaultlaguna.pl/forum/Czyszczenie-EGRu-Laguna-II-19-dCi-t2451.html A tu jak go zaślepić: http://renaultlaguna.pl/forum/Zalepienie-EGR-w-19-dCi-t32589.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeebro Opublikowano 5 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2010 Opis do 2,2 DTi. Co do czyszczenia benzyną ekstrakcyjną to sporo było na ten temat na tym forum - u mnie brak problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.