xcom Opublikowano 2 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 Panowie kto może mi podać dobry zamiennik do tego silnika no i gdzie najtaniej kupić: allegro ? Jakie oznaczenie katalogowe ma u nas ten wynalazek?? Najchetniej prosiłbym o opinie tych którzy wymienili i trochę przejechali a tym samym mogą potwierdzić jakość zamiennika. Z góry dziękuję za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zajdelek Opublikowano 2 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 to nie lpiej kupic orginal uzywke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi Opublikowano 2 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 Panowie kto może mi podać dobry zamiennik do tego silnika no i gdzie najtaniej kupić: allegro ? Jakie oznaczenie katalogowe ma u nas ten wynalazek?? Najchetniej prosiłbym o opinie tych którzy wymienili i trochę przejechali a tym samym mogą potwierdzić jakość zamiennika. Z góry dziękuję za pomoc Witam!!!! Jakie miałeś objawy złego funkcjonowania przepływomierza??? Posiadam Primkę właśnie z takim samym silnikiem i przy ruszaniu obroty silnika spadają mi do 450. Trochę czytałem na forum, ale nic konkretnego nie znalazłem. Czy to może być objawem złego funkcjonowania przepływomierza???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 2 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 Panowie kto może mi podać dobry zamiennik do tego silnika no i gdzie najtaniej kupić: allegro ? Jakie oznaczenie katalogowe ma u nas ten wynalazek?? Najchetniej prosiłbym o opinie tych którzy wymienili i trochę przejechali a tym samym mogą potwierdzić jakość zamiennika. Z góry dziękuję za pomoc A probowales go przeczyscic np. sprayem do czyszczenia przepustnic?. Pisali niektorzy ze pomoglo. Witam!!!! Jakie miałeś objawy złego funkcjonowania przepływomierza??? Posiadam Primkę właśnie z takim samym silnikiem i przy ruszaniu obroty silnika spadają mi do 450. Trochę czytałem na forum, ale nic konkretnego nie znalazłem. Czy to może być objawem złego funkcjonowania przepływomierza???? KOlego sympatyczny. U Ciebie moze byc inny problem z tymi obrotami,niekoniecznie przeplywomierz. Jesli jest niesprawny to miedzy innymi brak mocy, nie wkreca sie w obroty. Jakie powinny byc napiecia na przeplywomierzu to znajdziesz na forum lub w manualu dla P11.144. Bedziesz wtedy wiedzial czy to przeplywomierz.Poza tym autodiagnostyka .Ty masz zalozony gaz wiec zwroc sie o pomoc do kolegi DINO i TOFU. Na pewno pomoga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 pomierzyłeś przepływomierz?? powinno być: silnik nagrzany do temp pracy na wolnych 1.0V-1.7V 2500obr/min 1.5V-2.1V jak napiecia sa OK to nie trzeba wymieniać, jak są na dolnej granicy to już zbliża sie koniec spisz numer z przepływki i idź do sklepu albo wrzuć w google i wyjdą zamienniki, BOSHA i taki kup, nie proponuję kupować używanego bo nie wiesz czy nie jest w takim samym stanie jak Twój tylko przeczyszczony i po miesiącu i tak kupisz nowy, Jakie miałeś objawy złego funkcjonowania przepływomierza??? kiwanie na wolnych obrotach, chwilowa utrata mocy podczas wkręcania na obroty (taka dziura), brak dynamiki, przy ruszaniu obroty silnika spadają mi do 450. może źle ruszasz?? Trochę czytałem na forum, ale nic konkretnego nie znalazłem. a konkretnie co czytałeś??? pomierzyłeś przepływomierz?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldekwielki Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 Witam może mi ktoś powiedzieć co oznacza ten błąd 0100 nissan p11 1999r 1,8 b podejrzewam przepływomierz mam kody błędów ale akurat tego kodu nie mam. Wcześniej świeciła pomarańczowa lampka sprawdzałem jaki to błąd 0171 czystość paliwa-mieszanka zbyt uboga po skasowaniu powtarzało sie to więc odpiąłem wtyczkę od przepływki i wpiąłem zpowrotem akumlator był odłączony na 15 min i teraz jest jeszcze gorzej szarpie faluje nie wchozdi na obroty może ktoś wie co zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 Blad P100 to czujnik przeplywu masowego lub objetosciowego powietrza -usterka. Trzeba sprawdzic napiecie jak jest na forum i ewentualnie przeczyscic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 na początek wykasuj błąd na zworkę, bo jak odpiąłeś przepływomierz i uruchomiłeś silnik to masz błąd i trzeba go wykasować sam nie zniknie a jak masz 171 to sprawdź też sondę lambda, czy działa i faluje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldekwielki Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Błąd usuwałem kontrolka sie nie świeciła ale auto tak samo żle chodziło jak wcześniej przeczyszczę i zobaczę aku był odpięty 24 h poskładam i zobaczę. A tak wogule jak można sprawdzić sonde domowym sposobem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 nagrzej silnik i wepnij miernik (-) do aku a (+) do czarnego od sondy, trzeba wbić szpilkę i będzie gitt i jak działa to powinna falować od 0V do 1V Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldekwielki Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Więc tak pomogło czyszczenie przepływki ale chyba nie do końca, przyśpiesza ładnie ale jest dziura między 4,3 a 4,5 obrotów.A co do sondy to sprawdzałem takim ustawieniem miernika jak sie sprawdza ładowanie nie wiem czy tak dobrze migało od 0,09 do 0,70. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 nie wiem jakie masz zakresy, ale jak jest 0-2V to ustaw taki, na jakim mierzyłeś?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldekwielki Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 Nastawiłem na DCV i 20 no i wachało sie od 0,09 do 0,70 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2011 0.7 trochę mało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldekwielki Opublikowano 15 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2011 Czyli coś z nią nie tak? A jeśli chodzi o tą dziurę w obrotach między 4,3 a 4,5? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xcom Opublikowano 3 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Jak przepływka padnie auto masz mułowate nie zbiera się do przyspieszenia i nie pociągniesz do 180 km/h ja ledwo do 120/130 dochodziłem kupiłem (męka pańska nie jazda)przepływkę za 450 zł nową Boscha - i mam torpedę jak dawniej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.