Gość andi1973 Opublikowano 2 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 Wielki problem. Kupiłem Terrano 2 2,7 TDi z 1998 roku i nie wchodził na obroty, coś tam jechał ale bardzo słabo, miał przejechane ponad 400tyś więc postanowiłem że kupię innego na silnik. Pojechałem do angli i kupiłem, ale okazało się że ten ma silnik z osprzętem nie boscha jak poprzedni a zaxela. Musze dodać że ten angielski chodził jak zegarek jechał nawet 180kmh. Mechanik mino wszystko postanowił przełożyć silnik, ale goły, cały osprzęt został stary. Pompa została z boscha, ale wtryski były z zaxela. Teraz odpalam auto a ono się nie wkręca na obroty. Macie może jakiś pomysł. Dodam tylko że wtryski sterujące w obu przypadkach wydaja się być zepsute (miernik nic nie wskazuje), ale czy to możliwe? Ten angielski chodził jak "złoto". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 2 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 Andi1973. Jesli zostawiles pompe Boscha to nalezy tez zalozyc wtrytskiwacze Boscha .Poza tym jesli to byl silnik z osprzetem zexela to prosze Cie zebys zobaczyl czy czasem nie trzeba bedzie zmienic kolo zebate na walku rozrzadu od strony pompy. Pisze Ci o tym dlatego ze u nas w Primerach pompy wtryskowe Zexel i Bosch roznia sie obrotami. Zexel ma 2500 a Bosch2200obr/min (lewe obroty). Rowniez kat wtrysku jest inny dla pompy Zexel i dla pompy Bosch. To ze na tamtym silniku nie chodzil dobrze to moze przeplywomierz byl padniety.Jesli chodzi o wtryskiwacz sterujacy to tez musi byc boscha i jezeli bedzie niesprawny to wywali Ci blad nr 34 przy autudiagnostyce. Sprobuj poruszac przewodem moze gdzies nie laczyc i nie pokazuje oporu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość drewniany Opublikowano 3 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2010 Również Bardzo Ciebie witamy kolego andi1973 Zrób tak jak zalecił kolega krzysiek1958 skompletuj tak jak było w oryginale to po pierwsze a następnie wymień mechanika jak on takie przweałki robi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 30 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2010 Andi czy poradziles sobie z tym problemem bo u nas w primerce tez kolega ma wlasnie z tym problem. Jemu stukają zawory i ma większe obroty niz faktycznie pokazywane .Liczył zęby na kolach zębatych i pisał ze na pompie wtryskowej i na walku rozrządu od strony pompy jest ta sama ilosc w zexelu i w boschu.Dziekuje za wiadomosc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.